Serranojen päätös; 8x07

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja S-T » La Elo 30, 2008 4:56

Nyt kun tietää loppuratkaisun huomaa, että jaksossa 107 annetaan viitteitä, että koko juttu onkin Diegon unta.

Lucia on jo kuolemaisillaan/kuollut, mutta tulee näkynä Diegolle. Periaatteessahan tuokin jo todistaa, että Diego näkee unta, mutta ehkä tuollaisen näyn voisi joku fakiiri vielä selittää normaalielämässä mahdolliseksi, joten se ei 100% todista Diegon näkevän unta.

Se kuitenkin todistaa, että näyssä Lucia kertoo Diegolle päiväkirjansa kätköpaikan. Sellainen on mahdollista vain unessa!

Kauan eläköön Dallas, JR ja Bobby! :D
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 30, 2008 6:52

S-T kirjoitti:Nyt kun tietää loppuratkaisun huomaa, että jaksossa 107 annetaan viitteitä, että koko juttu onkin Diegon unta.

Lucia on jo kuolemaisillaan/kuollut, mutta tulee näkynä Diegolle. Periaatteessahan tuokin jo todistaa, että Diego näkee unta, mutta ehkä tuollaisen näyn voisi joku fakiiri vielä selittää normaalielämässä mahdolliseksi, joten se ei 100% todista Diegon näkevän unta.

Se kuitenkin todistaa, että näyssä Lucia kertoo Diegolle päiväkirjansa kätköpaikan. Sellainen on mahdollista vain unessa!

Kauan eläköön Dallas, JR ja Bobby! :D


Hyvä pontti, mutta mä oon vieläkin sitä mieltä että diego olis kyllä heränny jo unestaan lucian kuollessa. Tai se sitte jäi uneksimaan eteenpäin, vaikka just vastavihitty vaimo kuolee unessa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Elo 30, 2008 7:26

kkiljun kirjoitti:
S-T kirjoitti:Nyt kun tietää loppuratkaisun huomaa, että jaksossa 107 annetaan viitteitä, että koko juttu onkin Diegon unta.

Lucia on jo kuolemaisillaan/kuollut, mutta tulee näkynä Diegolle. Periaatteessahan tuokin jo todistaa, että Diego näkee unta, mutta ehkä tuollaisen näyn voisi joku fakiiri vielä selittää normaalielämässä mahdolliseksi, joten se ei 100% todista Diegon näkevän unta.

Se kuitenkin todistaa, että näyssä Lucia kertoo Diegolle päiväkirjansa kätköpaikan. Sellainen on mahdollista vain unessa!

Kauan eläköön Dallas, JR ja Bobby! :D


Hyvä pontti, mutta mä oon vieläkin sitä mieltä että diego olis kyllä heränny jo unestaan lucian kuollessa. Tai se sitte jäi uneksimaan eteenpäin, vaikka just vastavihitty vaimo kuolee unessa.


Hiukan samoja ajatuksia kkiljunin kanssa, mutta yhdyn TÄYSIN tuohon Kauan eläköön Dallas, JR ja Bobby! :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja RealMadrid » La Syys 06, 2008 8:45

Niinhän se on!!
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja E_frica » Pe Tammi 02, 2009 12:10

Lopetus on ihan kiva, koska Lucia ei olekaan kuollut ja kaikki hääyön jälkeinen on ollut sitten kai, vain unta? Toisaalta joka paikassa toitotetaan aina, ettei kirjoituksia tai sarjoja saa päättää, että kaikki olikin vain unta, mutta tässä sarjassa lopatus toimii. Aluksi olin vähän pettynyt lopetukseen, mutta myöhemmin tajusin, että se oli paras ratkaisu sarjan päätökselle :D :D :D
... y te quiero mucho <3

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
E_frica
Candela Blanco
 
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Marras 05, 2008 6:22

ViestiKirjoittaja Churro » Pe Tammi 02, 2009 1:43

En pitänyt ja pidin lopetuksesta, se oli kuitenkin hyvä, että se jätettiin kaikille tulkinnanvaraiseksi :D
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Zebah » Pe Tammi 02, 2009 2:45

Olen miettinyt vähän tuota Diegon kuolemajuttua.
Että onko se niin, että Diego herää unesta. Vai että Diego saa uuden mahdollisuuden...

Jokainen tietysti voi ajatella omalla tavalla, mutta onko tekijöillä siinä joku pointti?
Avatar
Zebah
Francisco "Curro" Serrano
 
Viestit: 296
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 9:23
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Julia » Ti Tammi 20, 2009 9:25

Totta puhuen en oo tarkalleen tajunnu tätä. ::D Tajuan sen, että diego on hyppäämässä sillalta ja sitten herää. :D Eli onko kaikki ollut unta? Siis eikö lucia olekaa kuollu ju näi? Tai et sillä on vielä elämä edessä. Et se herää hääyön jälkee. Tai siis kaikki on sillei vasta alussa? :D Joo en osaa selittää.
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja Churro » Ma Tammi 26, 2009 4:14

Julia kirjoitti:Totta puhuen en oo tarkalleen tajunnu tätä. ::D Tajuan sen, että diego on hyppäämässä sillalta ja sitten herää. :D Eli onko kaikki ollut unta? Siis eikö lucia olekaa kuollu ju näi? Tai et sillä on vielä elämä edessä. Et se herää hääyön jälkee. Tai siis kaikki on sillei vasta alussa? :D Joo en osaa selittää.



Joo kaikki hääyön jälkeinen onkin ollut pelkkää unta. Tuntuu niin oudolta, miettikää, kuinka paljon sarjassa loppujenlopuksi onkaan tapahtunut ja kaikki on ollut vain Diegon unta :shock:
Kuitenkin tämä oli ainoa järkevä keino lopettaa noin mahtava sarja :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Shipsu » Ti Helmi 24, 2009 8:50

Anonymous kirjoitti:Tuota noin.. Minä en kyllä oikeastaan ymmärtänyt sitä loppua :? Siis miten LUcia oli elossa?



Se oli kokonaan Diegon unta.. Kaikki on taas, no hyvin..
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 7:49
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 24, 2009 9:43

Mielestäni oli vähän omituinen lopetus, mutta silti aika hyvä, sillä loppu hyvin kaikki hyvin! :)<3
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Maalis 03, 2009 3:47

Mua kyllä oikeastaan häiritsee toi tulkinnanvaraisuus. Okei, olen AIVAN liian eläytynyt tähän sarjaan ja riippuvainen siitä. Mut oikeesti eläydyin täysin Marcosin ja Evan seurusteluun yms. ja nyt sit jäin miettimään et olisko ne alkanut seurustella ja olisiko Lucia kuollut jne. Eli että oliko tämä uni enneuni? Mutta toisaaltahan...

Niin, mä kannatin ennen tätä lopetusta mut nyt tää saa multa suorat haukut. Ihan typerää jotenkin. Sitä paitsi sarja muuttui ihan sanonko-miksi viidennen tuotantokauden jälkeen, josko ei jo neljännen jälkeen muuttunut. Lucian kuolema laitto tän sarjan pyörimään aivan väärään suuntaan. Olisi pitänyt olla niin että olisi elänyt aivan niinkuin alun jaksoissa. Välillä jotkut olisivat rakastuneet ja taas eronneet ja jatkaneet seurustelua jne.
Mut nyt muuttui aivan surkeaksi kun Diego on kahden naisen pyörityksessä ja Guille katoaa johonkin ja Curro varastaa jonkun auton tai jotain ja Diego hyppää sillalta ja herää UNESTA. Unta, kolme vuottako se nyt oli? Ennen olin lopetuksen puolesta, mutta nyt todellakin sitä vastaan.

Nyt alatte miettiä kaikkien sarjan minulta saamien haukkujen jälkeen että miksi oikein katson sarjaa, miksi pyörin tällä foorumilla? Koska näyttelijät ovat lahjakkaita ja sarjaan jää koukkuun. Enkä tahdo että ihanat alkujaksot kärsivät jatkossa tulleista surkeista jaksoista.
Jos lopettaisin sarjan katsomisen, tuntuisi että petin tän sarjan, rakkaan ystäväni.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Maalis 03, 2009 3:56

Oon kelannut tätä lopetusta monta kertaa mielessäni. Ja oon tullut siihen lopputulokseen, että tää on ehkä paskin mahdollinen loppu! Kaikki mitä tapahtuu onkin ollut vain unta, se pilaa koko juonen. :(
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja René » Ti Maalis 03, 2009 4:20

Pahvi kirjoitti:Oon kelannut tätä lopetusta monta kertaa mielessäni. Ja oon tullut siihen lopputulokseen, että tää on ehkä paskin mahdollinen loppu! Kaikki mitä tapahtuu onkin ollut vain unta, se pilaa koko juonen. :(


Täydellisesti samaa mieltä.
Siksi en pidä tätä jaksoa vikana jaksona 8D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Maalis 03, 2009 4:47

René kirjoitti:
Pahvi kirjoitti:Oon kelannut tätä lopetusta monta kertaa mielessäni. Ja oon tullut siihen lopputulokseen, että tää on ehkä paskin mahdollinen loppu! Kaikki mitä tapahtuu onkin ollut vain unta, se pilaa koko juonen. :(


Täydellisesti samaa mieltä.
Siksi en pidä tätä jaksoa vikana jaksona 8D


Niinp. Sarjan pitäisi päättyä, kun MeisseliDiego todistaa olevansa nimensä arvoinen mies. No enp tiedä. Kai tosta olis voinut jatkaa jotenkin.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron