Serranojen päätös; 8x07

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Serranofan » To Heinä 24, 2008 5:57

Mahtava lopetus :P Tulee kyllä tosi ikävä serranoita, mut ei ainaskaa vielä ku Suomes voidaa viel nähä monta monta jaksoa. Vaikka uni kuullostaa hassulta, ni silti ihana lopetus, koska Lucia ei sitte kuollutkaan ja koko perhe oli taas koossa. Tosiaan tää lopetus sopiki tähän sarjaa siks ku millä muullakaa tavalla Lucia ja muita oltais enää saatu takas. Kiitti kaikille serranojen tekijöille. :P
Kuva
Avatar
Serranofan
Francisco "Curro" Serrano
 
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 6:08

ViestiKirjoittaja RealMadrid » To Heinä 24, 2008 7:08

Serranofan kirjoitti:Mahtava lopetus :P Tulee kyllä tosi ikävä serranoita, mut ei ainaskaa vielä ku Suomes voidaa viel nähä monta monta jaksoa. Vaikka uni kuullostaa hassulta, ni silti ihana lopetus, koska Lucia ei sitte kuollutkaan ja koko perhe oli taas koossa. Tosiaan tää lopetus sopiki tähän sarjaa siks ku millä muullakaa tavalla Lucia ja muita oltais enää saatu takas. Kiitti kaikille serranojen tekijöille. :P

AIVAN! :oops: Nyt vasta tajusin että tämä koko sarja oli vain unta. Tähän asti luulin että hän sai vain uuden mahdollisuuden. Tai, tarkoitushan oli että sen voi ymmärtää monella tavalla...
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 11:11

ViestiKirjoittaja katte » To Heinä 24, 2008 8:28

Pakko sanoa että mä oon pettyny tohon lopetukseen. Ensinnäkin ne olis saanu lopettaa sarjan jo aikasemmin kun jaksot oli vielä laadukkaita.

Mun mielestä se vaan on niin kulunut klisee että kaikki onkin ollut unta. No miten vain, ite kuvittelen sen niin että Diego sai mahdollisuuden uuteen "elämään".

Harmittaa tossa lopussa se, että kun Lourditashan sai sen toisen lapsen, niin se kaikki ilo lähti kun ne ei kuitenkaan ole siinä ihan lopussa yhdessä...

Kuitenkin mun mielestä lopetus ei ollut ihan onnistunut, ottaen huomioon että käsikirjoittajat joutuivat selittelemään sitä ja se ymmärrettiin hieman toisella tavalla. Mutta mielipiteensä kullakin, toivottavasti ette vetäneet palkokasveja nenään.
Kuva
Kuva
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:28

ViestiKirjoittaja Wayne » To Heinä 24, 2008 10:05

katte kirjoitti:
Mun mielestä se vaan on niin kulunut klisee että kaikki onkin ollut unta. No miten vain, ite kuvittelen sen niin että Diego sai mahdollisuuden uuteen "elämään".





Mitä helv? onko siis koko sarjan "elämä" ollu pelkkää unta? :(
Avatar
Wayne
Paquillo
 
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 8:12
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja katte » To Heinä 24, 2008 10:08

Wayne kirjoitti:
katte kirjoitti:
Mun mielestä se vaan on niin kulunut klisee että kaikki onkin ollut unta. No miten vain, ite kuvittelen sen niin että Diego sai mahdollisuuden uuteen "elämään".





Mitä helv? onko siis koko sarjan "elämä" ollu pelkkää unta? :(

Kyllä käsikirjoittajien mukaan.
Kuva
Kuva
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:28

ViestiKirjoittaja Wayne » To Heinä 24, 2008 10:19

:( Kuulostaa jotenki oudolta. Todellisuudettomalta. :(
Avatar
Wayne
Paquillo
 
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 8:12
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Pahvi » Pe Heinä 25, 2008 1:34

Oli kyllä aika omituinen lopetus, mutta hyvä silti. Ainoa keino saada lucia eloon. Mutta kun nyt katsoo näitä tulevia jaksoja, pyörii varmaan jonkin aikaa koko ajan mielessä se että tämä on vaan unta.
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Heinä 25, 2008 2:20

Pahvi kirjoitti:utta kun nyt katsoo näitä tulevia jaksoja, pyörii varmaan jonkin aikaa koko ajan mielessä se että tämä on vaan unta.

Nii, mut enpä usko et sillo ku tehtii 6.kautta, ni ajateltii jo et se loppuu "kaikki olikin vain unta" -teorialla.
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 5:34

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Pe Heinä 25, 2008 3:12

MariTere kirjoitti:
Pahvi kirjoitti:utta kun nyt katsoo näitä tulevia jaksoja, pyörii varmaan jonkin aikaa koko ajan mielessä se että tämä on vaan unta.

Nii, mut enpä usko et sillo ku tehtii 6.kautta, ni ajateltii jo et se loppuu "kaikki olikin vain unta" -teorialla.

Ei niin. Ja sehän itsestään kiinni ajatteleeko niin, voi myös ajatella että se oli toinen mahdollisuus...
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 11:11

ViestiKirjoittaja mare75 » Pe Heinä 25, 2008 8:18

No jopas on ihan älytöntä jos koko sarja oli vain unta. Menee ihan överiksi. Tulee mieleen 80-luvun Dallas-sarja, jossa oli myöskin unta 1 tuotantokausi. Puuh.
mare75
 
Viestit: 22
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 2:03

ViestiKirjoittaja Vieras » La Heinä 26, 2008 12:24

Oikeasti, järkytyin vähän kun kuulin lopusta. Onko totta, että käsikirjoittajat ovat ilmoittaneet koko sarjan olleen unta? Tuntuu vähän typerältä. Loppu on kaunis jos sitä ei ala sen kummemmin miettimään, mutta jos virallinen kanta tosiaan on että hei, kaikki kahdeksan kautta ovat olleet Diegon hyvin hyvin pitkää ja värikästä unta niin johan on.

Itse jotenkin ajattelen vain, että se itse lopetus olisi unta. Että Diego hyppäsi, joutui sairaalaan ja näkee unta, jossa kaikki on hyvin ja se kuvaa, että loppujen lopuksi kaikille kävi, tavalla tai toisella, hyvin.

Mielummin niin, että kaikki sarjan kauniit hetket ovat oikeasti olemassa ja Lucia kuollut, Candela lähtenyt kuin että esimerkiksi Africaa ei olisi käytännössä edes olemassa. Ei Marcosin ja Evan monimutkaisia käänteitä ja vauvaa, tai niitä kohtia jotka sai minut itkemään ja nauramaan (ja tuskailemaan).

Kyllä, sarja olisi pitänyt lopettaa jo aikoja sitten. Kun ne jaksot olivat laadukkaita eivätkä toistoja ja toistoja, joissa tilanne oli aina vähän eri.

Mutta niin. Minulle päätös tulee olemaan se, kuten jo sanoin, että Diego hyppäsi, mutta loppu on hänen onnellista untaan, valoisa hetki, joka viittaa menneisyyteen - ja viittaa, että Serranoiden tulevaisuus tulee menemään hyvin.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » La Heinä 26, 2008 10:28

Oikeastaan olen ollut sillä kannalla että Diego sai toisen mahdollisuuden,koska muuten se olisi jotenkin outoa että kaikki oli unta.

Toinen mahdollisuus kuulostaa jotenkin siltä että kaikki on tapahtunut,mutta ehkä pitäisi korjata ne virheet jotka edellisessä elämässä teki ja että ei tapahtuisi mitään näistä virheistä jotka pääsi tapahtumaan sarjan jatkuessa.

Mulle ainakin tuli hyvä fiilis että Diego palasi siihen niin sanottuun ''Hyvään'' aikaan :D

Loppu oli hyvä ja niin kun kaikki sanoo ja tähän se sopii todella hyvin ''Loppu hyvin,kaikki hyvin'' :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 1:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Janita » La Heinä 26, 2008 11:23

on vähä outoa et se olikii vaa unta koko sarja,mutta sellai iha hyvä juttu ku kaikki on lopussa hyvin!!!!!!!!!!!! :D
Avatar
Janita
Paquillo
 
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 3:21

ViestiKirjoittaja beetleking » La Heinä 26, 2008 11:42

Se tarina ois vaikka jatkunu sille et se diego näki unta sinä päivänä kun se yks nainen tuli raskaaks, ja ne muut kaverit ei ehtiny herättää sitä koska ne tuli sinne synnytys osastolle.

Sit olis voinu jatkuu onnellisemmin.
beetleking
 
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 7:31

Re: Serranojen päätös; 8x07

ViestiKirjoittaja Calale » La Heinä 26, 2008 12:30

En ole nähnyt kokonaan tätä Serranon perheen päätösjaksoa, mutta olen katsonut päätösjakson viimeiset minuutit...

Mtä tuohon päätösjakson lopetukseen tulee, pakko myöntää, että olin hieman pettynyt. Lopunhan voi tulkita monella tapaa, mutta en yksinkertaisesti hyväksy sitä vaihtoehtoa, että Diego olisi nähnyt vain unta kaikesta näistä 8. kauden tapahtumista... jotenkin tuntuu tosi turhalta! En halua ajatella näin. Toki voihan ajatella niinkin, että Diego sai toisen mahdollisuuden, jotta hän voisi korjata ne kaikki virheet, joita hän edellisessä elämässään teki... mutta sitten tuntuu, että jos kaikki aloitetaan tavallaan alusta, menevätkö Santiago ja Lourditas koskaan naimisiin ja saavatko he koskaan lapsia? Entäs nämä kolme paria; Africa ja Raul, Eva ja Marcos ja Tete Ja Guille? Tuleeko heidän välilleen tällä toisella kerralla mitään? Menevätkö asiat kuitenkin täysin samalla tavalla kuin ensimäiselläkin kerralla, mutta nyt Diegolla on mahdollisuus korjata omat virheensä ja välttää niitä asoita, joissa epäonnistui ensimmäisessä elämässään? Kysymyksiä on paljon ja niihin kaikkiin olisi kiva saada vastaus...

Oma käsitykseni on se, että Diego näkee unta/vaipui koomaan (ei kuollut, sitä en hyväksy!) ja näkee unta niistä ns. "hyvistä ajoista", kun kaikki olivat vielä koolla. Kaikki nämä 1-8. kausien asiat ovat kuitenkin tapahtuneet: Lucia on kuollut, Candela on lähtenyt toisen miehen matkaan, Africa on raskaana ja menee lopulta Raulin kanssa yhteen, Tete ja Guille ovat yhdessä, Eva ja Marcos ovat yhdessä ja heillä on vauva, Santiago ja Lourditas ovat naimissa ja heillä on kaksi lasta... sarjalle täytyi saada vain kaunis loppu ja siinä sarjan käsikirjoittajat onnistuivat hyvin. Itse jopa aloin kyynelehtimään, ehkä senkin vuoksi, kun tiesi, että tähän tämä kauan kestänyt sarja päättyisi, enempää jaksoja ei enää tulisi!

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten sarja mahdollisesti jatkuisi vielä tästä... Mutta kiitos ja kummarrus Serranon Perheen tuontaryhmälle, sekä tietysti kaikille näyttelijöille, kun onnistuitte luomaan näin onnistuneen sarjan. Aivan mieletöntä! Pakko ostaa nämä kaikki 8. kautta omaksi.
Avatar
Calale
 
Viestit: 6
Liittynyt: La Heinä 26, 2008 11:45
Paikkakunta: Lappi

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa