Diegon uni

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja -sallaa » Ti Elo 11, 2009 8:18

joo se on totta niin sen pitää ollaa tää ei oo totta. kiitos sää autoit mua. :D no pian se loppu bähdään ja sitten pitäää vaan toivoo sarjalle uusinta kierros.
-sallaa
-sallaa
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 16, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja René » Ke Elo 12, 2009 12:51

AAA. Mä aattelen et Diergo ku hyppäs, se sai uuden tilaisuuden tehdä KAAAAAAIKKI hyvin =D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja abandon » Pe Elo 14, 2009 11:17

Itse ajattelen tuon lopun siten, että kaikki on ollut erittäin tarkasti tulevaisuuden kertovaa enneunta ja Diego saa sitten tämän takia toisen tilaisuuden korjata asioita, jotka menivät unessa pieleen (esim. Lucian kuolema ja Curron ja Juaniton autoseikkailut). Tällöin kaikki olisikin totta, vaikka Diegolla olisikin vaikutusmahdollisuuksia tapahtumien todelliseen kulkuun. Tuli ehkä vähän vaikeasti selitettyä ja kuulostaa ehkä vähän kaukaahaetulta, mutta näin ajateltuna olen ainakin itse melko tyytyväinen sarjan lopetukseen.
abandon
 
Viestit: 11
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 6:52

ViestiKirjoittaja roo. » Su Elo 16, 2009 4:20

Mua itteäni ärsyttää todella kamalasti että se koko juttu on vain unta.
En ymmärrä miten diego on voinut nähdä tuon kaiken omassa unessaan. :/ se ON TODELLA TYPERÄÄ ja minusta ihan yliluonnollista.... :s
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
roo.
África Sanz
 
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja René » Su Elo 16, 2009 5:21

roo. kirjoitti:Mua itteäni ärsyttää todella kamalasti että se koko juttu on vain unta.
En ymmärrä miten diego on voinut nähdä tuon kaiken omassa unessaan. :/ se ON TODELLA TYPERÄÄ ja minusta ihan yliluonnollista.... :s


Jep :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Elo 16, 2009 5:50

roo. kirjoitti:Mua itteäni ärsyttää todella kamalasti että se koko juttu on vain unta.
En ymmärrä miten diego on voinut nähdä tuon kaiken omassa unessaan. :/ se ON TODELLA TYPERÄÄ ja minusta ihan yliluonnollista.... :s


juuri näin.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja -sallaa » Ma Elo 17, 2009 7:20

no myönnetään olis voinu loppuu jollai muutta tavalla. Harmi et se loppuu ku ny olis olllu aikaa katella ku jalka on paskana. on ne kepi tosi kivat 6 viikkoo.
-sallaa
-sallaa
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 16, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Elo 18, 2009 3:19

Hei, tuli tässä mieleen, että missä on mainittu että Diego heräsi unestaan hääyön jälkeen? Miks hän ei olis muka voinu herätä jossain muussa jaksossa ekakaudella? :lol:
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja René » Ti Elo 18, 2009 3:35

-Summer- kirjoitti:Hei, tuli tässä mieleen, että missä on mainittu että Diego heräsi unestaan hääyön jälkeen? Miks hän ei olis muka voinu herätä jossain muussa jaksossa ekakaudella? :lol:


It is after wedding night.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ti Elo 18, 2009 7:47

mä oon sitä mieltä, et onneks sarja sentään loppuu onnellisesti. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Elo 19, 2009 1:33

Olisi herännyt pieneltä tripiltä Mogambon reissun jälkeen, kun Chuky huumasi Diegon. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ke Elo 19, 2009 2:29

Toistan itseäni, mutta VIHAAN tätä loppua. En oikeastaan halua edes katsoa viimeistä jaksoa. :roll: Olisi vaan riittänyt se että kaikki olisi ollut hyvin lopussa. Eli Marcos ja Eva olisi tullut lapsensa kautta, Ana ja Fiti yhdessä onnellisena, kuten myös kaikki muutkin parit. Tämä Curron ja sen lettityypin sekoilut olisi selvinnyt hyvin. Kaikki olisi ollut tavernassa onnellisena, ja nauramassa yhdessä. Ja lopussa Diego olisi nähnyt näyn jossa Lucia sanoo "Rakastan sinua", hetken mietittyään Diego olisi voinut sanoo "Minäkin kovasti, Lucia" tjsp. :?
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ke Elo 19, 2009 3:26

Pahvi kirjoitti:Toistan itseäni, mutta VIHAAN tätä loppua. En oikeastaan halua edes katsoa viimeistä jaksoa. :roll: Olisi vaan riittänyt se että kaikki olisi ollut hyvin lopussa. Eli Marcos ja Eva olisi tullut lapsensa kautta, Ana ja Fiti yhdessä onnellisena, kuten myös kaikki muutkin parit. Tämä Curron ja sen lettityypin sekoilut olisi selvinnyt hyvin. Kaikki olisi ollut tavernassa onnellisena, ja nauramassa yhdessä. Ja lopussa Diego olisi nähnyt näyn jossa Lucia sanoo "Rakastan sinua", hetken mietittyään Diego olisi voinut sanoo "Minäkin kovasti, Lucia" tjsp. :?

Mä tykkäsin ensin, mut nyt ärsyttää.
Mieli menee matalaks kun hyvään sarjaan tehdään näin ontuva loppu.
Joku kirjoitti että olis ollu hyvä jos Serranojen talo olis palanu ja sit olis jääny jäljelle vaan perheen yhteispotretti. Se olis ollu täydellinen loppu.

Mitenköhän mulle nyt meinaa käydä, kun neloskauden lopussa Diegon ja Lucían erotessa jakson loppuessa näytettiin perheen kuva joka halkesi keskeltä ja tuntu et mun oma sydän halkastaisiin. Itkin ihan kauheesti.
Nyt tuntuu et delaan.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja René » Ke Elo 19, 2009 3:28

-Summer- kirjoitti:
Pahvi kirjoitti:Toistan itseäni, mutta VIHAAN tätä loppua. En oikeastaan halua edes katsoa viimeistä jaksoa. :roll: Olisi vaan riittänyt se että kaikki olisi ollut hyvin lopussa. Eli Marcos ja Eva olisi tullut lapsensa kautta, Ana ja Fiti yhdessä onnellisena, kuten myös kaikki muutkin parit. Tämä Curron ja sen lettityypin sekoilut olisi selvinnyt hyvin. Kaikki olisi ollut tavernassa onnellisena, ja nauramassa yhdessä. Ja lopussa Diego olisi nähnyt näyn jossa Lucia sanoo "Rakastan sinua", hetken mietittyään Diego olisi voinut sanoo "Minäkin kovasti, Lucia" tjsp. :?

Mä tykkäsin ensin, mut nyt ärsyttää.
Mieli menee matalaks kun hyvään sarjaan tehdään näin ontuva loppu.
Joku kirjoitti että olis ollu hyvä jos Serranojen talo olis palanu ja sit olis jääny jäljelle vaan perheen yhteispotretti. Se olis ollu täydellinen loppu.

Mitenköhän mulle nyt meinaa käydä, kun neloskauden lopussa Diegon ja Lucían erotessa jakson loppuessa näytettiin perheen kuva joka halkesi keskeltä ja tuntu et mun oma sydän halkastaisiin. Itkin ihan kauheesti.
Nyt tuntuu et delaan.


Tommone loppu ois ollu ihana, mut kaikki ois jääny eloon :D:D:D:D:D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Elo 19, 2009 3:29

Mie muutun kannassani, ja sanon, että oon tyytyväinen loppuun. Toisaalta, on tyhmää ajatella että kaikki 5 vuotta on ollu unta, mutta miten muulla järkevällä Lucía olis saatu mukaan, ja kaikki olis ollu hyvin jne. Nimittäi en mie olis halunnu, et Serranoista tulis joku kaunareitten tapane ohjelma, jossa kuolleet herää henkiin. ;) Näin kaikki on yhdessä ja Diegolla on mahdollisuus tehdä kaikki paremmi. Esim. Opettaa lapsille paremmin tavat, antaa Tetén ja Guillen (ja Marcosin ja Evan) olla yhdessä jne. (:

Että ihan tyytyväinen olen. Halusin onnellisen lopun, ja siinä sen sain. Kuka olisi halunnut, että koko Santa Justa räjähtäisi tai jtn tommosta? :roll:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa