8. Tuotantokausi varmistuettu!

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Helmi 25, 2008 7:47

Olen varma että kaikki alkaa kaipaamaan Guillea
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Sari » Ma Helmi 25, 2008 9:14

Niinpä.Minä esimerkiksi. :cry:
Kuva
Guille & Teté <3<3
Avatar
Sari
Paquillo
 
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Helmi 26, 2008 7:18

Sari kirjoitti:Niinpä.Minä esimerkiksi. :cry:

Niin. Etenkin kun tietää että T&G:n romanssista on enää turha haaveilla.

Mutta onneksi asutaan suomessa niin Guillea saadan nähdä vielä ensi kesä (ja varmasti enemmänkin :wink: )
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » Ti Helmi 26, 2008 12:46

Joo, tosiaan olin lukenut tästä jo ennemmin, :D Kiitos Huurteen. :P
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja Sari » Ti Helmi 26, 2008 11:21

Niin. Etenkin kun tietää että T&G:n romanssista on enää turha haaveilla.

Mutta onneksi asutaan suomessa niin Guillea saadan nähdä vielä ensi kesä (ja varmasti enemmänkin :wink: )


Niin ja vieläpä paljon Guillä ja Tetéä <3
Kuva
Guille & Teté <3<3
Avatar
Sari
Paquillo
 
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja JCK » To Maalis 06, 2008 10:55

Vähän kaksijakoiset on fiilikset tämän uutisen jälkeen. Periaatteessa on ihan ok, että sarja jatkuu, mutta sarja ei toisaalta enää tule olemaan se sama Serranon perhe, johon alunperin jäin koukkuun. Vaikka en uusista hahmoista kovin hyvin ole perillä, epäilen vahvasti, että he eivät pysty täyttämään sitä aukkoa, jonka alkuperäisten näyttelijöiden poistuminen jäistämättä jättää. Tulee ikävä tunne, että ennen niin supersuosittua sarjaa yritetään vain väkisin pitkittää, mikä ei missään nimessä ole hyvä asia. :? Parempi olisi osata lopettaa ajoissa.

Guillen poistuminen sarjasta pahentaa tilannetta entisestään. Ensin sarjan kantavana teemana oli Marcosin ja Evan romanssi, sittemmin Guillen ja Teten. Mitä vastaavanlaista tarjottavaa sarjan tekijöillä on 8. kaudelle? Kenties Curro saa suurempaa roolia. Nähtäväksi jää.

Sarjan tunnari 1+1=7 jää myös uusissa jaksoissa hieman onton tuntuiseksi, koska alkuperäisistä seitsemästä on 7. kaudella jäljellä neljä ja 8. kaudella ilmeisesti vain kolme. Toisaalta tunnarin vaihtaminen olisi sitten jo viimeinen naula arkkuun. Sitä en todellakaan toivo.

Toivon vain, että näin mahtavaa sarjaa ei pilattaisi väkisinväännetyillä lisätuotantokausilla, vaan sarja saisi kunniakkaan päätöksen.
JCK
 

ViestiKirjoittaja Make » To Maalis 06, 2008 4:14

JCK kirjoitti:Vähän kaksijakoiset on fiilikset tämän uutisen jälkeen. Periaatteessa on ihan ok, että sarja jatkuu, mutta sarja ei toisaalta enää tule olemaan se sama Serranon perhe, johon alunperin jäin koukkuun. Vaikka en uusista hahmoista kovin hyvin ole perillä, epäilen vahvasti, että he eivät pysty täyttämään sitä aukkoa, jonka alkuperäisten näyttelijöiden poistuminen jäistämättä jättää. Tulee ikävä tunne, että ennen niin supersuosittua sarjaa yritetään vain väkisin pitkittää, mikä ei missään nimessä ole hyvä asia. :? Parempi olisi osata lopettaa ajoissa.

Guillen poistuminen sarjasta pahentaa tilannetta entisestään. Ensin sarjan kantavana teemana oli Marcosin ja Evan romanssi, sittemmin Guillen ja Teten. Mitä vastaavanlaista tarjottavaa sarjan tekijöillä on 8. kaudelle? Kenties Curro saa suurempaa roolia. Nähtäväksi jää.

Sarjan tunnari 1+1=7 jää myös uusissa jaksoissa hieman onton tuntuiseksi, koska alkuperäisistä seitsemästä on 7. kaudella jäljellä neljä ja 8. kaudella ilmeisesti vain kolme. Toisaalta tunnarin vaihtaminen olisi sitten jo viimeinen naula arkkuun. Sitä en todellakaan toivo.

Toivon vain, että näin mahtavaa sarjaa ei pilattaisi väkisinväännetyillä lisätuotantokausilla, vaan sarja saisi kunniakkaan päätöksen.


Kiitos tästä loistavasti viestistä JCK 8) Sinun kannattaisi rekisteröityä :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Maalis 06, 2008 8:07

Olen kaikkien teidän kanssa samaa mieltä.
Serranon Perhettä väkisin jatketaan ja minun mielestäni ainoa ratkaisu olisi jos sarjassa kävisi useimmin Marcos ja Guille(voisi ehkä käväistä).
Sarjassa on nykyään vain (puhun 8.Tuotantokaudesta)Tete,Curro ja Diego.
(Serranon Perheen jäsenistä) ja jotain muita kuten:Fiti,Santi ja Lourditas.

Nykyiset kuviot vat tälläiset:Curro rakastui siihen tyttöön (en muista nimeä)
Tete ja Valdano (Oh My God, Give me a Mercy) tai no en ole varma onko niillä romanssia mutta 7x13 näyttää jotain jännittäviä asioita.
Diego ja Celia (Ihan OK,mutta silti aika outo)
Eli kuviot ovat aika tylsiä, tai no sanotaan huonoja.

Se tarkoittaa sitä että mitä voimme odottaa 8.Tuotantokaudelta loppuen loppuksi.Mitä uusia kuvioita voitaisiin keksiä.8.Tuotantokaudessa ovat siis:Diego,Curro,Tete,Carmen,Santiago,Fiti,Celia,Lourditas ja muut.
Mitä näistä oikein voimme tehdä ,siis minkälaisia uusia kuvioita.

Oho tulipas pitkä viesti.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » To Maalis 06, 2008 10:20

JCK kirjoitti:Vähän kaksijakoiset on fiilikset tämän uutisen jälkeen. Periaatteessa on ihan ok, että sarja jatkuu, mutta sarja ei toisaalta enää tule olemaan se sama Serranon perhe, johon alunperin jäin koukkuun. Vaikka en uusista hahmoista kovin hyvin ole perillä, epäilen vahvasti, että he eivät pysty täyttämään sitä aukkoa, jonka alkuperäisten näyttelijöiden poistuminen jäistämättä jättää. Tulee ikävä tunne, että ennen niin supersuosittua sarjaa yritetään vain väkisin pitkittää, mikä ei missään nimessä ole hyvä asia. :? Parempi olisi osata lopettaa ajoissa.

Guillen poistuminen sarjasta pahentaa tilannetta entisestään. Ensin sarjan kantavana teemana oli Marcosin ja Evan romanssi, sittemmin Guillen ja Teten. Mitä vastaavanlaista tarjottavaa sarjan tekijöillä on 8. kaudelle? Kenties Curro saa suurempaa roolia. Nähtäväksi jää.

Sarjan tunnari 1+1=7 jää myös uusissa jaksoissa hieman onton tuntuiseksi, koska alkuperäisistä seitsemästä on 7. kaudella jäljellä neljä ja 8. kaudella ilmeisesti vain kolme. Toisaalta tunnarin vaihtaminen olisi sitten jo viimeinen naula arkkuun. Sitä en todellakaan toivo.

Toivon vain, että näin mahtavaa sarjaa ei pilattaisi väkisinväännetyillä lisätuotantokausilla, vaan sarja saisi kunniakkaan päätöksen.


Erittäin hyvin ja tyhjentävästi kirjoitettu arvon JCK :)
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150417
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Huhti 06, 2008 5:38

Onneks kumminkin Guille ei lähekkään pois. Niin se jo parantaa tilannetta.
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Beksu » Pe Touko 23, 2008 11:08

Serranon perhe ei ole enää se sama Serranon perhe kun siitä lähtee kaikki alkuperäiset ja entiset tyypit pois, jotka täydensivät henkeä. Serranon perheessä on tiettyä hauskuutta, joka pitistää muuten mustaa päivää. Suomessa katsoja luku on ollut aika vähäinen mitä olisi kuvittellut tälläisena Serrano fanina. On se silti aika suosittu Suomessa. Serranon perheeseen "rakastuu" usein ensisilmäyksellä, mutta jos siitä lähtee parhaat tyypit pois ja tulee koko ajan vain lisää rakkaus ohjelmaan hiipuu vähitellen.
Minusta siinä pitäisi seurata jotenkin Marcosin ja Evankin elämää, sillä olihan ne silloin päähenkilöitä, mutta he eivät varmaan (näyttelijät) halunneet enää jatkaa.
Jos ne eivät 7.tuotantokaudella näyttäytyneet paljon (Eva ja Marcos) niin voihan sitä aina toivoa että ne vierailee 8. tuotantokaudessa. Jos ohjelmasta lähtee melkein kaikki alkuperäiset että jäljelle jää vain yks tai kaksi niin katsoja luvut romahtavat ensimmäisiin jaksoihin verrattuna. Ainakin minä uskon näin.
Koskakohan suomessa näytetään 7-8. tuotantokauden jaksoja? Siihen on kyllä aika varmasti pitkä aika.
Tuleekohan Serranon tyypit suomeen joskus laajemminkin ja pitkäksi aikaa? Minä ainkin toivoisin että tulee koska se olisi kiinnostavaa mennä katsomaan heitä.
Jos Serranon perhe tulee lopussa sellaiseksi pakolla tehdyksi rahan takia niin se ei ole enää yhtä hauska...
(Aika paljon samaa asiaa kuin muilla ja toistoa jonkin verran viestissä. Anteeksi tästä.)
Beksu
 

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Pe Touko 23, 2008 11:13

Beksu kirjoitti:Serranon perhe ei ole enää se sama Serranon perhe kun siitä lähtee kaikki alkuperäiset ja entiset tyypit pois, jotka täydensivät henkeä. Serranon perheessä on tiettyä hauskuutta, joka pitistää muuten mustaa päivää. Suomessa katsoja luku on ollut aika vähäinen mitä olisi kuvittellut tälläisena Serrano fanina. On se silti aika suosittu Suomessa. Serranon perheeseen "rakastuu" usein ensisilmäyksellä, mutta jos siitä lähtee parhaat tyypit pois ja tulee koko ajan vain lisää rakkaus ohjelmaan hiipuu vähitellen.
Minusta siinä pitäisi seurata jotenkin Marcosin ja Evankin elämää, sillä olihan ne silloin päähenkilöitä, mutta he eivät varmaan (näyttelijät) halunneet enää jatkaa.
Jos ne eivät 7.tuotantokaudella näyttäytyneet paljon (Eva ja Marcos) niin voihan sitä aina toivoa että ne vierailee 8. tuotantokaudessa. Jos ohjelmasta lähtee melkein kaikki alkuperäiset että jäljelle jää vain yks tai kaksi niin katsoja luvut romahtavat ensimmäisiin jaksoihin verrattuna. Ainakin minä uskon näin.
Koskakohan suomessa näytetään 7-8. tuotantokauden jaksoja? Siihen on kyllä aika varmasti pitkä aika.
Tuleekohan Serranon tyypit suomeen joskus laajemminkin ja pitkäksi aikaa? Minä ainkin toivoisin että tulee koska se olisi kiinnostavaa mennä katsomaan heitä.
Jos Serranon perhe tulee lopussa sellaiseksi pakolla tehdyksi rahan takia niin se ei ole enää yhtä hauska...
(Aika paljon samaa asiaa kuin muilla ja toistoa jonkin verran viestissä. Anteeksi tästä.)


Eikä mitä mitään anteeksipyyntöjä... Erittäin hyvä viesti ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Espanjassahan katsojaluvuthan ovat tippuneet tasaiseen tahtiin jo kauan... Luulen, että niin käy Suomessakin?
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150417
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Touko 24, 2008 10:31

Nii en sitten tiedä, kyllä tässä sarjassa vaan kuuluu olla niin monta alkuhenkilöä, kun on mahdollista. Marcos lähtee, Eva Lähtee, Guille lähtee. Toi on jo aika iso menetys ja se oikeesti tulee vaikuttamaan katsojamääriin. Ja niihän se nimenomaan on Espanjassa jo vaikuttanutkin.

Saa nähdä mihin tää sarja sitten menee, kun hetki lyö. En mä viitti alkaa suoraan nyt vielä aliarvioimaan tulevia näyttelijöitä, kentis osa heistä täyttää sarjaa hyvin, mutta tosiaan yleensä sarjan pitkittäminen ei tee hyvää..

No mut hei boys and girls, mä ainakin elän siinä toiveessa, että joskus Eva ja Marcos ja nää tulis takaisin ja sarja jatkuisi siitä sitten taas hyvällä tavalla. Kuten esim. Salkkareissa joskus aina tulee takas niitä vanhoja näyttelijöitä. Vaikka salkkari ei oo Serranoon nähden hyvä vertauskohde, niin kyllä sitä aina voi toiveita elätellä tänkin asian kanssa. Katotaan nyt eka nää tulevat jaksot ja sit palataan asiaan myöhemmin ;)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Touko 24, 2008 6:40

serrano-4ever kirjoitti:Nii en sitten tiedä, kyllä tässä sarjassa vaan kuuluu olla niin monta alkuhenkilöä, kun on mahdollista. Marcos lähtee, Eva Lähtee, Guille lähtee. Toi on jo aika iso menetys ja se oikeesti tulee vaikuttamaan katsojamääriin. Ja niihän se nimenomaan on Espanjassa jo vaikuttanutkin.

Saa nähdä mihin tää sarja sitten menee, kun hetki lyö. En mä viitti alkaa suoraan nyt vielä aliarvioimaan tulevia näyttelijöitä, kentis osa heistä täyttää sarjaa hyvin, mutta tosiaan yleensä sarjan pitkittäminen ei tee hyvää..

No mut hei boys and girls, mä ainakin elän siinä toiveessa, että joskus Eva ja Marcos ja nää tulis takaisin ja sarja jatkuisi siitä sitten taas hyvällä tavalla. Kuten esim. Salkkareissa joskus aina tulee takas niitä vanhoja näyttelijöitä. Vaikka salkkari ei oo Serranoon nähden hyvä vertauskohde, niin kyllä sitä aina voi toiveita elätellä tänkin asian kanssa. Katotaan nyt eka nää tulevat jaksot ja sit palataan asiaan myöhemmin ;)


Joo, onhan sitä vähän liikaa jo jatkettu. Mutta eikös se guillen lähtö ole jo todettu ajat sitten uutisankaksi. Mun mielest täällä jossain foorumilla on siitä tietoa tai sitten se oli SF:n puolella. Muistaakseni Noora 81 oli jotakin siitä snaonut.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Daevos » La Touko 24, 2008 6:43

kkiljun kirjoitti:Joo, onhan sitä vähän liikaa jo jatkettu. Mutta eikös se guillen lähtö ole jo todettu ajat sitten uutisankaksi. Mun mielest täällä jossain foorumilla on siitä tietoa tai sitten se oli SF:n puolella. Muistaakseni Noora 81 oli jotakin siitä snaonut.


Joo, uutisankka oli kyseessä.
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron