Miten Guillen ja Teten tarina päättyy?

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 08, 2008 7:35

SerranoFani kirjoitti:Huurre, kuinka varma oot tuosta tiedosta, että Victor ei ole enää mukana (oletetulla) 8. kaudella? Oon tähän mennessä nähnyt espanjalaisilla foorumeilla vain yhden viittauksen tähän, joulukuun lopussa julkaistuun artikkeliin. Ja mitä nyt sain ymmärrettyä BabelFishin käännösten avulla, se vaikutti jotenkin pilalta. Muistaakseni artikkelin postittaja oli laittanut jonkun hupikuvan lähteeksi eikä ne viestiin vastanneet kovin pettyneitä tuntunut olevan.

Jos Victor olis lähdössä, niin luulis, että kaikki olis suurinpiirtein maansurussa, on hän sen verran suosittu näyttelijä. Ja mitä itse olen 7. kauden Serranoita seurannut ja ymmärtänyt keskustelupalstoja lukiessa, niin niissä ei ole mitenkään alustettu Guillen poistumista. Ei kai hän nyt voi savuna haihtua ilmaan (tai mistä sitä tietää).


Hyvä että laitoit tämmöisen kommentin. Jos vaikka Victor ei poistukkaan :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Huurre » Pe Maalis 14, 2008 1:33

SerranoFani kirjoitti:Huurre, kuinka varma oot tuosta tiedosta, että Victor ei ole enää mukana (oletetulla) 8. kaudella? Oon tähän mennessä nähnyt espanjalaisilla foorumeilla vain yhden viittauksen tähän, joulukuun lopussa julkaistuun artikkeliin. Ja mitä nyt sain ymmärrettyä BabelFishin käännösten avulla, se vaikutti jotenkin pilalta. Muistaakseni artikkelin postittaja oli laittanut jonkun hupikuvan lähteeksi eikä ne viestiin vastanneet kovin pettyneitä tuntunut olevan.

Varma?
En ole, koska sama lähde osottautui epäluotettavaksi 7. kauden jaksomäärän osalta. Tosin viittauksia Victorin lähtöön on ollut pariin otteeseen, mutta ne ovat saattaneet olla vain ylireagointia johtuen tuosta.

Itse silloin joskus, en niin viisaana ihmisenä otin tuon artikkelin paikasta, jossa ei ollut tuota "hupikuva-lähdettä", tai oikeastaan mitään lähdettä. Kävin kurkkaamassa nyt muistakin paikoista, niin vitsiltähän tuo vaikuttaa.

Eli, kun asiaa miettii uudemman kerran, ja miettii noita viittauksiakin toiseen kertaan, niin eipä se luotettavalta tiedolta, toi Victorin lähteminen siis, vaikuta.

Kiitos, kun asian otit esille. Ei itellä olis tullut mieleenkään enään tarkastella tuon verran vanhoja artikkeleleja, ja samalla voin karsia yhden sivuston pois kirjainmerkeistä.
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Pe Maalis 14, 2008 4:02

Huurre kirjoitti:
SerranoFani kirjoitti:Huurre, kuinka varma oot tuosta tiedosta, että Victor ei ole enää mukana (oletetulla) 8. kaudella? Oon tähän mennessä nähnyt espanjalaisilla foorumeilla vain yhden viittauksen tähän, joulukuun lopussa julkaistuun artikkeliin. Ja mitä nyt sain ymmärrettyä BabelFishin käännösten avulla, se vaikutti jotenkin pilalta. Muistaakseni artikkelin postittaja oli laittanut jonkun hupikuvan lähteeksi eikä ne viestiin vastanneet kovin pettyneitä tuntunut olevan.

Varma?
En ole, koska sama lähde osottautui epäluotettavaksi 7. kauden jaksomäärän osalta. Tosin viittauksia Victorin lähtöön on ollut pariin otteeseen, mutta ne ovat saattaneet olla vain ylireagointia johtuen tuosta.

Itse silloin joskus, en niin viisaana ihmisenä otin tuon artikkelin paikasta, jossa ei ollut tuota "hupikuva-lähdettä", tai oikeastaan mitään lähdettä. Kävin kurkkaamassa nyt muistakin paikoista, niin vitsiltähän tuo vaikuttaa.

Eli, kun asiaa miettii uudemman kerran, ja miettii noita viittauksiakin toiseen kertaan, niin eipä se luotettavalta tiedolta, toi Victorin lähteminen siis, vaikuta.

Kiitos, kun asian otit esille. Ei itellä olis tullut mieleenkään enään tarkastella tuon verran vanhoja artikkeleleja, ja samalla voin karsia yhden sivuston pois kirjainmerkeistä.


No jos totta Huurre niin se olisi hyvä että Guille ei lähtisi sarjasta.

Sarja kärsisi aika hiton paljon jos Guille lähtee sarjasta.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja SerranoFani » Pe Maalis 14, 2008 5:33

Huurre kirjoitti:
SerranoFani kirjoitti:Huurre, kuinka varma oot tuosta tiedosta, että Victor ei ole enää mukana (oletetulla) 8. kaudella? Oon tähän mennessä nähnyt espanjalaisilla foorumeilla vain yhden viittauksen tähän, joulukuun lopussa julkaistuun artikkeliin. Ja mitä nyt sain ymmärrettyä BabelFishin käännösten avulla, se vaikutti jotenkin pilalta. Muistaakseni artikkelin postittaja oli laittanut jonkun hupikuvan lähteeksi eikä ne viestiin vastanneet kovin pettyneitä tuntunut olevan.

Varma?
En ole, koska sama lähde osottautui epäluotettavaksi 7. kauden jaksomäärän osalta. Tosin viittauksia Victorin lähtöön on ollut pariin otteeseen, mutta ne ovat saattaneet olla vain ylireagointia johtuen tuosta.

Itse silloin joskus, en niin viisaana ihmisenä otin tuon artikkelin paikasta, jossa ei ollut tuota "hupikuva-lähdettä", tai oikeastaan mitään lähdettä. Kävin kurkkaamassa nyt muistakin paikoista, niin vitsiltähän tuo vaikuttaa.

Eli, kun asiaa miettii uudemman kerran, ja miettii noita viittauksiakin toiseen kertaan, niin eipä se luotettavalta tiedolta, toi Victorin lähteminen siis, vaikuta.

Kiitos, kun asian otit esille. Ei itellä olis tullut mieleenkään enään tarkastella tuon verran vanhoja artikkeleleja, ja samalla voin karsia yhden sivuston pois kirjainmerkeistä.


*Helpotuksen huokaus* Olin tosi pettynyt kun luin, että hän lähtee sarjasta ja että 7. kaudella on vain 13 jaksoa (mikä kylläkin on osoittautunut sittemmin vääräksi).

Musta se uutinen oli niin outo, koska en ainakaan itse ei-espanjaa osaavana ja BabelFishiin turvautuen löytänyt mitään luotettavaa lähdettä. Ja niin kuin mainitsin, niin espanjalaisilla Serrano-foorumeilla ei ole kukaan edes maininnut asiasta mitään sen jälkeen ja koska tiedän kuinka suosittu näyttelijä Victor on, olin ihmeissäni kun ei kukaan vaikuttanut pettyneeltä, että hän lähtee sarjasta.

Onhan se mahdollista, että hän ei enää ole mukana 8. kaudella, mutta ei kai sekään ole vielä edes varmaa tuleeko se tai kuinka monta jaksoa nyt tässä 7. kaudella on.

Olen Mogambo4lifen kanssa samaa mieltä, että sarja kärsisi paljon jos hän lähtisi sarjasta pois.
Avatar
SerranoFani
África Sanz
 
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 10:35

ViestiKirjoittaja Los Serrano » To Huhti 03, 2008 3:05

Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja JCK » To Huhti 03, 2008 3:55

Los Serrano kirjoitti:http://p1.foorumi.info/serranofan/viewtopic.php?p=4298#4298


Tätä onkin odotettu pitkään ja hartaasti. :) Olisikohan yhdessäolo lopultakin pysyvää? :roll:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Make » To Huhti 03, 2008 7:34

JCK kirjoitti:
Los Serrano kirjoitti:http://p1.foorumi.info/serranofan/viewtopic.php?p=4298#4298


Tätä onkin odotettu pitkään ja hartaasti. :) Olisikohan yhdessäolo lopultakin pysyvää? :roll:


Tämä Guillen ja Teten yhteen palaamaaminen oli kyllä ihana uutinen 8)
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Los Serrano » La Huhti 05, 2008 9:09

Laitan sitten lisäinfoa kunhan tonne SF:ään tulee...
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » La Huhti 05, 2008 11:40

Ihan hyvä he palaavat yhteen kun kerran Marcosia ja Evaa ei olee enään sarjassa.
Ihan hyvä pari loppuen lopuksi.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja stgnikki » La Huhti 05, 2008 1:01

Los Serrano kirjoitti:http://p1.foorumi.info/serranofan/viewtopic.php?p=4298#4298


Ihan sööttiä, en kiellä muuuutta, moni kakku päältä kaunis ja kuinkas Neon 2 aikoinaan lauloi, "siinä täytyy olla rakkautta, siinä täytyy olla unelmii, mannapuuroa ja mansikkaa, juuri oikeenlaista kemiaa", ja juuri tuo viimeinen kohta on se jota olen jäänyt niin kovasti kaipaamaan, tietysti tähän vaikuttaa myös se seikka että kun nämä kaksi perhettä yhdistettiin niin Marcos ja Eva eivät koskaan vaikuttaneet sisaruksilta(kuten Marcos tosiaan myönsi Evalle jossain jaksossa), kun taas Guille ja Tete mitä isommissa määrin, se aitous joka paistoi M&E:sta jää/i uupumaan. Kaikki katettiin G&T varten mutta they just didn't deliver :(
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja JCK » To Huhti 17, 2008 5:14

stgnikki kirjoitti:Ihan sööttiä, en kiellä muuuutta, moni kakku päältä kaunis ja kuinkas Neon 2 aikoinaan lauloi, "siinä täytyy olla rakkautta, siinä täytyy olla unelmii, mannapuuroa ja mansikkaa, juuri oikeenlaista kemiaa", ja juuri tuo viimeinen kohta on se jota olen jäänyt niin kovasti kaipaamaan, tietysti tähän vaikuttaa myös se seikka että kun nämä kaksi perhettä yhdistettiin niin Marcos ja Eva eivät koskaan vaikuttaneet sisaruksilta(kuten Marcos tosiaan myönsi Evalle jossain jaksossa), kun taas Guille ja Tete mitä isommissa määrin, se aitous joka paistoi M&E:sta jää/i uupumaan. Kaikki katettiin G&T varten mutta they just didn't deliver :(


Tuo juttu, että M&E eivät koskaan vaikuttaneet sisaruksilta toisin kuin G&T, on muuten ihan totta. Se on sellainen pointti, johon en ole G&T:n tapauksessa tullut kiinnittäneeksi juurikaan huomiota, mutta niinhän se on: He elivät perheessä pitkään ihan normaaleina sisaruksina. Toki heidän suhteessaan ei ole sen enempää insestiä kuin Evan ja Marcosinkaan eli siinä mielessä se on helppo hyväksyä. Mutta menisihän tuo kuvio aika mutkikkaaksi, jos Guille ja Tete virallistaisivat suhteensa. Marcos, Eva, Guille ja Tete olisivat sitten ristiin toisilleen kälyjä ja lankoja! (KunjaAaaAaaAa) :lol:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja JCK » Pe Touko 09, 2008 8:57

Ei ne vieläkään mene lopullisesti yhteen. :( Huurteen kääntämän Victor Elíasin haastattelun mukaan vuoden 2008 jaksoissa Guillen rakkaus Teteä kohtaan on sammunut ja hän näkee heidät pelkkinä sisaruksina. :x Tässä näyttää siis toistuvan samanlainen kuvio kuin Marcosilla ja Evalla. Tuleekohan Lunasta Guillen uusi tyttöystävä? :?

OT. Tämä oli viesti nro. 900! Satanen vielä... :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Daevos » Pe Touko 09, 2008 12:14

"Victor Elías 31.1.2008 Europapressin haastattelussa."

Eli eiköhän tuo ole vanhentunutta tietoa..
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

ViestiKirjoittaja JCK » Pe Touko 09, 2008 1:01

Daevos kirjoitti:"Victor Elías 31.1.2008 Europapressin haastattelussa."

Eli eiköhän tuo ole vanhentunutta tietoa..


Miten niin vanhentunutta? Tuohan on vain pari kuukautta vanhaa tietoa ja tuossa puhutaan vuoden 2008 jaksoista eli eikös se silloin tarkoita juuri 8. tuotantokautta? :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Daevos » Pe Touko 09, 2008 3:14

Huurre vastasi suunnilleen niin että sillä tarkoitetaan 7. kauden ensimmäisiä jaksoja, aina 7x10 asti.
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron