Olen unohtanut salasanani tänne

Palautetta ja kysymyksiä anonyymeilta vierailta. -Johtokunta vastaa

Valvoja: zapoing

Olen unohtanut salasanani tänne

ViestiKirjoittaja Eva__ » Pe Touko 23, 2025 8:20

Olen tauolla mutta haluan vaan ilmoittaa että olen unohtanut taas uuden salasanani tänne [hm-hmm] vaihdoin sen ennen kun lähdin tauolle eli mua tuskin näkyy täällä enää muutenkaan [hm-hmm] Tiedoksi vaan [hm-hmm]

Eva_
Eva__

Re: Olen unohtanut salasanani tänne

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Pe Touko 23, 2025 10:59

Laitoin viestiä sähköpostitse [kaikkitännehihhulihei] oliko se toiminnassa?
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Fiti Martinez
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025
SPK Kenttäylläpitäjä & VVK II 2024 & SPK:n Veikkaajakeisari 2024 & PB 2024 -pääsarjamestari & Viikon ahkerin kirjoittaja & Hallitseva PAK -osakilpailuvoittaja & SPKFAK -aktiivisin; viikko 23, 2025

ViestiKirjoittaja Eva__ » La Touko 24, 2025 5:57

Valitettavasti se sähköposti osoite ei ole mulla käytössä enää jolla rekisteröidyin tänne alunperin [hm-hmm] Muistan siis vaan puolet siitä salasanastani jonka vaihdoin [hm-hmm] En ollut tallentanut kirjautumisen tietojani automaattiseksi jotta olisin päässyt tänne [hm-hmm]

Eva_
Eva__

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Touko 24, 2025 6:16

Eva__ kirjoitti:Valitettavasti se sähköposti osoite ei ole mulla käytössä enää jolla rekisteröidyin tänne alunperin [hm-hmm] Muistan siis vaan puolet siitä salasanastani jonka vaihdoin [hm-hmm] En ollut tallentanut kirjautumisen tietojani automaattiseksi jotta olisin päässyt tänne [hm-hmm]

Eva_

Tule tuonne https://us29.chatzy.com/49691610427072 [kaikkitännehihhulihei]
Kuva
Kuva
Kuva
Mayormente soy un administrador de Campo! (-: 8-) [mustatlasit] [perushymy] [alkupFM]
Fiti Martinez

Paluu Palaute