Los serrano foorumi

Kaikki sekalaiset Serranoaiheet internetistä; muut sivustot, linkit, omien sivujesi mainostus ja yms.

Valvoja: zapoing

Los serrano foorumi

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 2:44

Ajattelin mainostaa yhen mun kaverin foorumia, hän on vasta aloittanut sen tekemisen!


HUOM: En yritä saada teitä vaihtamaan foorumia mutta jos haluatte vilkaista niin olisi kiva
mo
 

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 2:46

sori unohdin antaa osoitteen eli tässä on osoite http://losserranokeskustelu.phpbb.fi/index.php
mo
 

ViestiKirjoittaja JJL » Ti Syys 23, 2008 3:21

Mä en ainakaan aio rekisteröityä tonne, yksi foorumi saa riittää minulle.

En usko, että saat tuonne porukkaa, mutta onnea yritykseen :wink:
Avatar
JJL
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30294
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 12:38

ViestiKirjoittaja SeFa » Ti Syys 23, 2008 3:30

JJL kirjoitti:Mä en ainakaan aio rekisteröityä tonne, yksi foorumi saa riittää minulle.

En usko, että saat tuonne porukkaa, mutta onnea yritykseen :wink:


Jep!
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja katte » Ti Syys 23, 2008 3:35

Pakko sanoa että aika kopio tästä foorumista.
Kuva
Kuva
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 3:28

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Syys 23, 2008 3:54

katte kirjoitti:Pakko sanoa että aika kopio tästä foorumista.


Jep, siltä se tosiaan vähän vaikutti. Minäkään en jaksa uskoa tuon foorumin mahdollisuuksiin menestyä, mutta onnea joka tapauksessa.

Joka palstalla näkyi muuten olevan tiedotus "Älä loukkaa näyttelijöitä" :lol:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 5:28

Hän ei tiedä muita foorumeita kun oman ja kuka nyt ei laittaisi foorumille älä loukaa toisia. Älä loukkaa toisia on jokasessa foorumissa eli tääkin foorumi missä tee ootte voi olla kopio jostain foorumista
mo
 

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 5:35

****** on ihan paska tyyppi eks niin


Viestiä muokannut Moderaattoripäällikkö Make
mo
 

ViestiKirjoittaja Make » Ti Syys 23, 2008 5:44

mo kirjoitti:****** on ihan paska tyyppi eks niin


Viestiä muokannut Moderaattoripäällikkö Make


Tämmöinen käyttäytyminen on säännöissä ankarasti kielletty, lopeta heti!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 5:47

okei mutta muut halveksii mun kaveria
mo
 

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Syys 23, 2008 5:54

mo kirjoitti:Hän ei tiedä muita foorumeita kun oman ja kuka nyt ei laittaisi foorumille älä loukaa toisia. Älä loukkaa toisia on jokasessa foorumissa eli tääkin foorumi missä tee ootte voi olla kopio jostain foorumista


Niin, mutta tuolla lukee joka palstalla "Älä loukkaa näyttelijöitä" siis sarjan näyttelijöitä. Toiset käyttäjät ovat asia erikseen.
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja mo » Ti Syys 23, 2008 5:55

Tiedättekö mitä toi foorumi oli mun ja valehtelin mutta aion poistaa sen foorumin nyt teidän takia koska pilasitte itsevarmuuden hyvästi!
mo
 

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Syys 23, 2008 6:06

mo kirjoitti:Tiedättekö mitä toi foorumi oli mun ja valehtelin mutta aion poistaa sen foorumin nyt teidän takia koska pilasitte itsevarmuuden hyvästi!


Ei sitä tarvitse poistaa! Varmasti käyttäjiä sinne käyttäjiä vielä tulee, kunhan jaksat pitää sitä pystyssä!
Vaikka tämän foorumin jotkut tyypit eivät halua tulla, niin ei sun tarvii sen takia luovuttaa! ;)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja JCK » Ti Syys 23, 2008 6:19

mo kirjoitti:Tiedättekö mitä toi foorumi oli mun ja valehtelin mutta aion poistaa sen foorumin nyt teidän takia koska pilasitte itsevarmuuden hyvästi!


Tarkoitus ei missään tapauksessa ollut pilata itsevarmuuttasi mikäli loukkaannuit tuosta minun "Älä loukkaa näyttelijöitä" -kommentistani. Pahoittelut, jos näin pääsi käymään. Moderaattoripäällikön huomautus ja viestisi editoiminen puolestaan olivat täysin aiheellisia toimenpiteitä, sillä säännöt kieltävät ehdottomasti muiden käyttäjien haukkumisen.

Toivon, että et poista foorumiasi vain pelkästään tämän foorumin käyttäjien sanomisien takia. Jokaisella on täällä mielipiteenvapaus eikä kannata loukkaantua, vaikka toisten mielipiteet eivät aina miellyttäisikään. Kannattaa kuitenkin miettiä, onko järkeä perustaa enää uutta serranofoorumia, kun on jo olemassa näin hyvä. Voisit halutessasi rekisteröityä tänne, olet lämpimästi tervetullut! :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ma Syys 29, 2008 7:41

Aivan liian paljon matkittu foorumi, tämä foorumi saa riittää minulle.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Seuraava

Paluu Internet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa