Make kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Eva ja Marcos ovat sarjan parhain pari.
Näin on näreet
NiinBä

p.irulainen kirjoitti:sori noi mun kaks samaa viestiii ku en huomannu että se tuli sinne.... niin kirjotin si uusdestaan
kertoisko joku minne eva lähtee serranosta se on tainnu jäädä vähän epäselväks.......![]()
minne muuten eva lähteee serranon perheessä??? se on jäänny vähän epä selväks....
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

kkiljun kirjoitti:Oon tässä mietiskelly sitä, että missä vaiheessa eva alkaa ihan rakastua marcokseen.
Mun on tullu semmoinen käsite, kun on kattonu nyt vanhoja jaksoja, että se se ensimmäinen selvä mustasukkaisuuden merkki oli toisen kauden ekassa jaksossa, jossa se evan kaveri mari pau tulee käymään ja sillä on jotain säpinää marcoksen kanssa. Tietysti se rakkaus laukeaa vasta enemmän sitten kun raquel tulee mukaan kuvioihin.
Nehän on käyttänyt kaks kertaa samaa juonikuviota saadakseen evan ymmärtämään rakkautensa. Ensiks on mustis raquelista ja sitten jaksoissa 43-45 se on taas mustis toisesta raquelista, vaikka oli alexin kanssa yhdessä.
Mitäs mieltä ootte?
JCK kirjoitti:Sellainen pieni huomio vielä, että sarjassa ei suinkaan ole ollut kahta Raquelia. Toisella kaudella nähty opettaja on Raquel (näyttelijä Elsa Pataky). El Sueño de Morfeon laulusolisti puolestaan esiintyy sarjassa nimellä Rachel. Oikeasti hänen nimensä kyllä on Raquel del Rosario, Fernando Alonson vaimo. Nimen muuttaminen on kieltämättä hieman outoa, mutta voihan sen tietysti perustella sillä, että sarjaan ei ehkä haluttu kahta samannimistä roolihahmoa.

kkiljun kirjoitti:Oon tässä mietiskelly sitä, että missä vaiheessa eva alkaa ihan rakastua marcokseen.
Mun on tullu semmoinen käsite, kun on kattonu nyt vanhoja jaksoja, että se se ensimmäinen selvä mustasukkaisuuden merkki oli toisen kauden ekassa jaksossa, jossa se evan kaveri mari pau tulee käymään ja sillä on jotain säpinää marcoksen kanssa. Tietysti se rakkaus laukeaa vasta enemmän sitten kun raquel tulee mukaan kuvioihin.
Nehän on käyttänyt kaks kertaa samaa juonikuviota saadakseen evan ymmärtämään rakkautensa. Ensiks on mustis raquelista ja sitten jaksoissa 43-45 se on taas mustis toisesta raquelista, vaikka oli alexin kanssa yhdessä.
Mitäs mieltä ootte?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa