Alussa oli vähän pelko siitä, että vitsi saattaisi olla vanhentunut, sillä olihan sarja loppunut Espanjassa ja kulta-ajat menneet jo vuosia sitten. Olin kuitenkin huomaavinani satunnaisten ohikulkijoiden vilkaisevan paitaa. Mitään suurempaa ei alkulomasta tapahtunut, kunnes viikko sitten perjantaina n. klo 20 Suomen aikaa.
Kiertelin tavalliseen tapaan pikkukauppoja, joita siellä on lukuisia aivan vieri vieressä. Yhtäkkiä alkoi kadun toiselta puolelta kuulua "I love Serrano", "I love Serrano". Minä tietysti vilkaisin heti siihen suuntaan ja siellä oli kaksi espanjalaista myyjätyttöä, jotka vilkuttivat ja hymyilivät minulle iloisesti. (:P) Moikkasin heille sitten takaisin.
Myös hotellin ravintolan johtaja/tarjoilija huomioi Serranopaitani ja se huvitti häntä. Meistä tuli oikein amigoja. Osittain siihen vaikutti myös, että väänsin hänelle tilauksia espanjaksi. Maassa maan tavalla!

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)