Serranon perhe -aiheisten foorumipelien virhetiedotteet

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Loka 18, 2008 10:23

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 84, ensimmäisessä (1) viestissä käyttäjä Shelle unohtaa vähentää pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kolmella (3) viestillä jotka ovat kaikki sääntöjen vastaisia.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 83, viestin 15 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (RE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Loka 18, 2008 10:25

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 84, yhdeksännessä (9) viestissä käyttäjä Jennaa unohtaa lisätä pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kahdeksalla ( 8 ) viestillä jotka ovat kaikki sääntöjen vastaisia.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 84, viestin 8 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (IM)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Loka 18, 2008 10:32

Pudotuspeli

Sivulla 34, kahdeksannessa ( 8 ) viestissä käyttäjä Lola pudottaa henkilön ilman perustelua ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja postittaa sivun 34, viestin 7 listan ketjun loppuun uutena viestinä:

Lucía Gómez
Francisco "Curro" Serrano
Francisco Serrano
Fructuoso "Fiti" Martínez
Raúl Martínez Blanco
Matías "Valdano" Scobich
Yolanda "Yoli" Bellido
Rober Jr.
Lourdes "Lourditas" Salgado
Raquel
Virginia

Viestin alussa on mainittava, että korjattu lista on palautettu peliin. (JCK)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Loka 18, 2008 10:55

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 85, viidennessä (5) viestissä käyttäjä Kolmen kopla jatkaa peliä väärästä listasta (mahdollinen yhtäaikainen postaus edellisen käyttäjän kanssa) ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä, joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 85, viestin 4 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (JE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja JCK » La Loka 18, 2008 11:09

Pudotuspeli

Sivulla 34 viestissä 12 Shelle pudottaa ohjeiden vastaisesti virheelliseltä listalta. Ilmeisesti kysessä on päällekkäinen postaus edellisen käyttäjän kanssa, mutta joka tapauksessa Shelle jättää virheen korjaamatta rikkoen näin myös sääntöjä.

Johtokunnan jäsen postittaa ketjuun seuraavan korjatun listan:

Lucía Gómez
Francisco "Curro" Serrano
Francisco Serrano
Fructuoso "Fiti" Martínez
Raúl Martínez Blanco
Matías "Valdano" Scobich
Rober Jr.
Lourdes "Lourditas" Salgado
Raquel
Virginia

Viestin alussa on ilmoitettava lihavoidulla fontilla, että peliä oli pelattu virheellisesti ja siksi jatketaan tästä. (IM)
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Loka 19, 2008 9:53

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 86, kuudennessa (6) viestissä käyttäjä Shelle jatkaa peliä väärästä listasta (mahdollinen yhtäaikainen postaus edellisen käyttäjän kanssa) ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen käyttäjä Kolmen kopla jatkaa peliä ohjeiden ja sääntöjen vastaisella viestillä. Sen jälkeen peliä jatketaan vielä yhdellä viestillä, joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 86, viestin 5 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (JE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ma Loka 20, 2008 9:22

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 87, yhdennessätoista (11) viestissä käyttäjä Kolmen kopla vähentää liikaa pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä, joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 87, viestin 10 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (S4E)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ti Loka 21, 2008 8:52

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 88, viidennessä (5) viestissä käyttäjä Kolmen kopla jatkaa peliä epäselvästi ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä, joka on sääntöjen vastainen.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 88, viestin 4 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (RE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ke Loka 22, 2008 9:27

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 90, toisessa (2) viestissä käyttäjä kkiljun vähentää pisteitä eri hahmolta minkä mainitsee ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan kahdeksalla ( 8 ) viestillä, jotka ovat kaikki sääntöjen vastaisia.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 90, viestin 1 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (S4E)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Pe Loka 24, 2008 7:08

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 95, toisessa (2) viestissä käyttäjä Shelle jatkaa peliä väärästä listasta (mahdollinen yhtäaikainen postaus edellisen käyttäjän kanssa) ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä, joka rikkoo sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 95, viestin 1 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (JE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja JCK » La Loka 25, 2008 9:40

Pudotuspeli

Sivulla 36 seitsemännessä viestissä sotka ei kerro pudottamastaan hahmosta (Humberto) yksilöllistä piirrettä ja toimii näin ohjeiden sekä sääntöjen vastaisesti. Tämän jälkeen Shelle ja Kolmen kopla rikkovat sääntöjä jatkaessaan peliä.

Johtokunnan jäsen postittaa ketjuun seuraavan korjatun listan:

Lucía Gómez
Marcos Serrano
Eva Capdevila Gómez
María Teresa "Teté"/"Mari Tere" Capdevila Gómez
Francisco "Curro" Serrano
Santiago "Santi" Serrano
Francisco Serrano
Fructuoso "Fiti" Martínez
Raúl Martínez Blanco
Matías "Valdano" Scobich
África "Afri" Sanz
"Chuky" Salas
Humberto
Lorena
Richi
Rober Jr.
Fernando
Raquel
Rober
Fritangas
Virginia
Washington
Daniela

Viestin alussa on ilmoitettava lihavoidulla fontilla, että peliä oli pelattu virheellisesti ja siksi jatketaan tästä. (SF)
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Make » Su Loka 26, 2008 1:06

Pudotuspeli

Aikaisemmin on korjattu sivulta 36 virhe/virheitä, mutta tämä virhetiedote korjaa pelin vasta lopullisesti.

Sivulla 36 ensimmäisessä viestissä Shelle pelaa peliä ohjeiden ja sääntöjen vastaisesti, jatkamalla peliä virheellisellä listalla. Edellisellä sivulla SRO pudottaa "Dìez:n", mutta jostain syystä Shelle jatkaa peliä listalla, josta puuttuu "Diego Serrano".
Tämän jälkeen peliä on jatkettua useaan otteeseen ja kaikki ne rikkovat sääntöjä.

Johtokunnan jäsen, postita tämä lista ketjun loppuun:

Diego Serrano
Lucía Gómez
Marcos Serrano
Eva Capdevila Gómez
María Teresa "Teté"/"Mari Tere" Capdevila Gómez
Francisco "Curro" Serrano
Doña Carmen
Santiago "Santi" Serrano
Francisco Serrano
Fructuoso "Fiti" Martínez
Candela Blanco
Raúl Martínez Blanco
Matías "Valdano" Scobich
Yolanda "Yoli" Bellido
Mustafá "Musti" Rasit
África "Afri" Sanz
"Chuky" Salas
Humberto
Lorena
Richi
Rober Jr.
Lourdes "Lourditas" Salgado
Fernando
Raquel
Paquillo
Rober
Fritangas
Virginia
Washington
Daniela

Viestin alkuun on ilmoitettava tummennetulla fontilla, että peliä on pelattu virheellisesti ja siksi jatketaan tästä. (RE)


Virhetiedotetta korjannut Kenttäylläpitäjä Fiti Martinez.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ma Loka 27, 2008 8:06

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 101, yhdeksännessä (9) viestissä käyttäjä Shelle jatkaa peliä väärästä listasta (mahdollinen yhtäaikainen postaus edellisen käyttäjän kanssa) ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Tämän jälkeen peliä jatketaan yhdellä viestillä, joka on sääntöjen vastainen.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 101, viestin 8 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (RE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » To Loka 30, 2008 7:59

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 105, toisessa (2) viestissä käyttäjä SRO unohtaa vähentää pisteitä ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä, koska virhe jää korjaamatta.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 105, viestin 1 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (RE)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Marras 02, 2008 5:11

Satuta ja paranna -henkilöpeli

Sivulla 110, viidennessätoista (15) viestissä käyttäjä SRO jatkaa peliä epäselvästi ja rikkoo näin ollen ohjeita sekä sääntöjä.

Johtokunnan edustaja kopioi sivulta 110, viestin 14 sisällön ja laittaa sen ketjun loppuun. Johtokunnan edustaja ilmoittaa tapahtuneesta tummennetulla tekstillä viestin yhteydessä. (SF)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa