Valvoja: zapoing
Natyyh kirjoitti:Eva_ kirjoitti:![]()
Tosi upeita.![]()
Teté92 kirjoitti:Natyyh kirjoitti:Eva_ kirjoitti:![]()
Tosi upeita.![]()
Ihania
Eva_ kirjoitti:Teté92 kirjoitti:Natyyh kirjoitti:Eva_ kirjoitti:![]()
Tosi upeita.![]()
Ihania
Kiitos TeteJos Shelle ei aio käyttää ollenkaan niin poistan nuo. Teen Fan Art töitä käytettäväksi.
Fiti Martinez kirjoitti:Eva_ kirjoitti:Teté92 kirjoitti:Natyyh kirjoitti:Eva_ kirjoitti:![]()
Tosi upeita.![]()
Ihania
Kiitos TeteJos Shelle ei aio käyttää ollenkaan niin poistan nuo. Teen Fan Art töitä käytettäväksi.
Olisi kyllä kiva kun säilyisi jossain, ettei noin hienot työt kokonaan pois mene!![]()
![]()
Eva_ kirjoitti:Fiti Martinez kirjoitti:Eva_ kirjoitti:Teté92 kirjoitti:Natyyh kirjoitti:Eva_ kirjoitti:![]()
Tosi upeita.![]()
Ihania
Olisi kyllä kiva kun säilyisi jossain, ettei noin hienot työt kokonaan pois mene!![]()
![]()
No joo. On vaan ollut tyhjillään koko ajan.Mutta ei ongelmakaan ole olla täällä...
Shelle kirjoitti:En ole käyttänyt sitä,koska minulla ei ole banneria joka sopisi siihen
Eva_ kirjoitti:Shelle kirjoitti:En ole käyttänyt sitä,koska minulla ei ole banneria joka sopisi siihen
Okei.
Shelle kirjoitti:Eva_ kirjoitti:Shelle kirjoitti:En ole käyttänyt sitä,koska minulla ei ole banneria joka sopisi siihen
Okei.
Käytän kyllä, jos saan bannerin kaveriksi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa