teten hiukset

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

teten hiukset

ViestiKirjoittaja Serranooooo » Ma Syys 22, 2008 4:24

Miten noi teten hiukset on laitettu, ku ne on niin kauniit? :)
Serranooooo
 
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 4:17
Paikkakunta: HELSINKI

ViestiKirjoittaja Belén » Ke Loka 01, 2008 7:11

:roll:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Loka 15, 2008 5:51

En kyllä tiedä, mutta on pakko kyllä paljastaa että olen itse aina ihaillut Natalian hiuksia ja haluaisin itsekin ruskeat ja oikein pitkät hiukset (: Tuollaiset hiukset kuten Natalialla ovat upeat ja sopivat hälle hyvin.[/b]
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja heittu » Ke Loka 15, 2008 6:06

NataliaSanchez-fan kirjoitti:En kyllä tiedä, mutta on pakko kyllä paljastaa että olen itse aina ihaillut Natalian hiuksia ja haluaisin itsekin ruskeat ja oikein pitkät hiukset (: Tuollaiset hiukset kuten Natalialla ovat upeat ja sopivat hälle hyvin.[/b]

ei mittän lisättävää :D
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Belén » Ke Loka 15, 2008 8:55

No se on varmaan ihan ite kasvattanu ne noin pitkiks :DD Ja sit ainaki Serranon perheen jaksoihin niitä hiuksia vähä kiharretaan, et sillee.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Loka 16, 2008 8:44

Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » To Loka 16, 2008 2:36

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Joo, ei siinä muuta auta, ku olla katteellinen. :roll: :lol:
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Loka 18, 2008 3:12

heittu kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:En kyllä tiedä, mutta on pakko kyllä paljastaa että olen itse aina ihaillut Natalian hiuksia ja haluaisin itsekin ruskeat ja oikein pitkät hiukset (: Tuollaiset hiukset kuten Natalialla ovat upeat ja sopivat hälle hyvin.[/b]

ei mittän lisättävää :D


Samaa mieltä, Natalialla on todella kauniit hiukset.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Marras 05, 2008 5:31

Natalia-Fan kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tottakai Naty on kasvattanut hiuksensa itse, sehän nyt on päivänselvää. Näteiksi ne kyllä laitetaan sarjan kuvauksiin 8) Kiharat/laineet - mitkä nyt ovatkaan - sopivat hyvin tuollaisiin hiuksiin kuten Tetéllä on.. Voi että, kuinka olenkaan "kateellinen" Natalialle ja tämän hiuksille.. :)<3


Joo, ei siinä muuta auta, ku olla katteellinen. :roll: :lol:


Kyllä siinä auttaa jokin! ;) Jos tykkäätte Natalian hiustyylistä niin kasvattakaa pitkät ja jos ei viel ruskeita niin värjätkää ja sitten kihartakaa. Niin saatte ainakin jotakin tuntumaa Tetén/Natyn hiuksiin. (:
Onhan nuo hiukset tosiaan nätit, mutta mulle ei ainakaan sopis suorat hiukset jotka on kiharrettu.
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » Pe Marras 07, 2008 6:20

Ihailen Natyn hiuksia iha mielettömästi :o Ne on niin ihanat ja ärsyttää ku oon yrittäny kauakaua jo kasvattaa omia hiuksia pidemmiks, ni ei nää kasva =D Muttajoo.. tykkään :)
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja micorazon » Ti Tammi 20, 2009 9:46

Joo, Nataliallla on kyllä hienot hiukset, mutta mielestäni aika perus...itseni mielestä esim. Evalla tai Afrilla on mielenkiintoisemmat, että kyllä paljon helpommin noi Tete hiukset saa
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
micorazon
Diego Serrano
 
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 11:50

ViestiKirjoittaja Julia » Ke Tammi 21, 2009 5:58

Ihmeellistä miten ne voi olla noin upeat! Väri sopii ihanasti Tetelle. Ennen kaikkea ihastuin pituuteen ja tuuheuteen. Oon aina ihaillu noita ja ihmetellyt miten tasapitkät hiukset voi olla noin kauniit. :)
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja niña » Ke Tammi 21, 2009 6:00

Natalian hiukset on aivan ihanat : )
Mä oon ainakin tässä odotellut, että mun hiukset kasvais yhtä pitkiks, mut toisilla kasvaa nopeammin ja toisilla hitaammin ja mulla erityisen hitaasti.. : )

Mutta tietäisköhän joku siis miten Natalian hiukset on leikattu?
Avatar
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
 
Viestit: 5268
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 7:10

ViestiKirjoittaja Choni » Ke Tammi 21, 2009 6:23

Natalian hiukset saa kun kasvattaa hiukset pitkiksi ja menee kampaajalle ja näyttää sille Natalian kuvaa niin se leikkaa semmoset:D

Mun mielestä Natalian hiukset ovat ihan tavalliset. Ne ovat hienot, mutta eivät mitenkään erityisen hienot. Sopivat hyvin Natalialle :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja -Vero- » La Tammi 24, 2009 7:31

Choni kirjoitti:

Mun mielestä Natalian hiukset ovat ihan tavalliset. Ne ovat hienot, mutta eivät mitenkään erityisen hienot. Sopivat hyvin Natalialle :D

Joo oon kans samalla kannalla Choni...Mielestäni aika perus, voisin kuvitella jollain tyypillä joka kävelee mua vastaan kadulla..Mut se varmaan johtuu siitä, että jos on Natyn/Teten fani, niin kaikki siinä on hienoo, vaikka kyllähän ne hiukset kauniit ovat, espanjalaisilla on muutenkin paksummat ja kiiltävämmät hiukset kuin suomalaisilla
Kuva
Kuva
Avatar
-Vero-
Paquillo
 
Viestit: 59
Liittynyt: Su Tammi 04, 2009 1:59

Seuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa