Kenen kaveri olisit?

Serranoaiheisia kyselyjä, galluppeja ja äänestyksiä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » La Tammi 10, 2009 1:52

Olisin varmaankin Guillen tai Tetén kaveri. Tulen toimeen melkein kaikkien kanssa, joten uskon että tulisin myös toimeen Evan, Marcosin, Afrin, DVD:n, Raúlin
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Alice » To Tammi 15, 2009 4:55

Varmaankin Evan tai Teten!:D, vähän vaikee sanoo!
Avatar
Alice
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 361
Liittynyt: La Loka 18, 2008 4:50

ViestiKirjoittaja Belén » Pe Tammi 16, 2009 11:33

Voisin olla Áfrican, Evan ja Tetén kaveri! Meillä ois varmasti todella hauskaa eikä aika kävis pitkäksi! :D Ja sitte lainailtas toistemme vaatteita!

Tulisin toimeen myös Marcosin, Raúlin, Fitin, Guillen, DVD:n, Celian, Curron ja muitten ja jatkossa Lunan ja Gaelin kanssa! Ja Lucían kanssa oltas oltu hyviä kavereita. :cry:

En osaa sanoo, kenen kanssa en tulis toimeen.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

ViestiKirjoittaja Sunna » La Tammi 17, 2009 5:49

Hmm.. Olisin ehkäpä Evan ja Afrin kaveri. Heidän kanssaan olisi varmasti hauskaa ja pidän sitäpaitsi runoudesta. Tulisin myös toimeen esim. Marcosin ja Raulin kanssa ja voisin liikkua heidän kanssaan samassa porukassa...
Kuva
Kuva
Avatar
Sunna
Santiago Serrano
 
Viestit: 849
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 11:53
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Julia » La Tammi 17, 2009 10:06

Olisin Teten kaveri. Hän on eniten munlainen. Tykkää samanlaisista asioista ja on samanlainen kun mä. :)
Avatar
Julia
Diego Serrano
 
Viestit: 1637
Liittynyt: La Tammi 17, 2009 6:27
Paikkakunta: Seinäjoki

vaikea.

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Tammi 23, 2009 5:57

Teen nyt samanlaisen "listan" kuin Coco itse.

Teté
Hauska, muodista kiinnostunut tyttö kuten minäkin. Voisi olla hauskaa olla hänen ystävänsä, sillä hänen kanssaan voi nähtävästi puhua kaikesta. Teté on menevä ja ihastuu helposti. Minä myös. Olisi varmasti jutella hänen kanssaan pojista ja kaikesta muustakin, tietty.

Eva
Ei perusteluja, meistä vain varmasti tulisi hyvät ystävykset.

África
Africasta voisi tulla hyvä ystävä, koska hän on samanlainen sähäkkä nuori nainen kuten minäkin. Osaa analysoida ihmisiä ja on hauska. Hänen kanssaan tulisi varmaan hauskoja juttuhetkiä ja olisi kiva tietää, millaisia yhteisiä kommelluksia meille tulisi.

Guille
Hauska poika. Olen aina tykännyt keppostella ja olisi kiva päästä mukaan hänen kepposiinsa ja kiusata opettajia. :---DD Mutta, koska olen tyttö ja Guille hyvännäköinen, voisi ystävyyteemme silti tulla uusia sävyjä. ;)

Kenen kanssa en tulisi toimeen?
Santiago, ehdottomasti. Mielestäni välillä rasittava meuhkaaja-ärjyjä, ja uskon että minulla menisi hermo usein häneen, kun hän kerta läpsii aina ja räyhää sen tavernassa olevan keppinsä kanssa. En usko, että ystävyys kestäisi ainakaan pitkään!

Mutta lisäksi voisin tulla toimeen myös Curron, DVD:n, Yolin ja uusien tuttavuuksien kanssa, kuten Lunan ja hänen pikkuveljensä, Juanin kanssa.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä Pe Tammi 23, 2009 6:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Tammi 23, 2009 5:58

Ei ollut kyllä helppo tuo äskeinen! Mietin sitä vaikka kuinka kauan.. -.-
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Tammi 23, 2009 6:55

Chuky, Raúl & Marcos

- Tälläisen kolmikon kanssa olisi todella helppo liikkua kaupungilla. Jokainen erilainen mukava persoona ja sellaista. Samanlainen jeppe olen hivenen jokaisen näiden jätkän kanssa ja näiden kanssa sooloi... seikkailu olisi varmaan aika helppoa.

Manu, Guille ja Joan Manuel

- Tälläinen kolmikko, joiden kanssa en tulisi toimeen. Manu on tuollainen gay, Guille on tuollainen persoona, joiden kanssa ei rullaa yleensäkään kovinkaan hyvin ja Joan Manuel on idiootti. :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Tammi 23, 2009 10:18

África - Luotettava, räväkkä persoona, jonka kanssa voisin tulla toimeen.
Eva - Hänenkin kanssaan tulisin varmaan toimeen.

Vastakkaisesta sukupuolesta Marcos, vaikka luultavasti alkaisin toivoa enemmän. Hän on herkkä, huumorintajuinen, mukava jne.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja RinU » Su Tammi 25, 2009 12:11

Olisin Tetén kaveri, koska vaikuttaa päättäväiselle, mukavalle ja saman tyyyliselle kuin itse olen.
Olisin myös African kaveri, koska hänen seurassaan ei olisi koskaan tylsää, sekä Africa osaa pitää hauskaa, joten meillä olisi varmasti tosi hauskoja hetkiä!
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Helmi 01, 2009 11:16

aika vaikee sanoo, mut tulisin varmaan toimeen dvd:n kaa koska se on niin paras, ku se on sellanen hömelö ja yolinki kanssa tulisin varmaa toimee. curronki kaa ois varmaan kiva olla :)

ystävyyssyhde EI onnistuis santiagon kaa koska se vaa hermostuis muhu tai chonin, koska inhoon sitä jo ruudun toiseltaki puolelta. se ois kyllä ärsyttävää ku jäis teten varjoo, ni ei sit varmaan senkää kaa.
Kuva
Avatar
m_oona
KvarttiDiego
 
Viestit: 4401
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 2:00
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Hawkit » Su Helmi 01, 2009 12:06

Guille/DVD/Boltsi/Valdano/Teté/Yoli/Chuky/Marcos oikeestaan kaikki sopisi kavereiks/ystäviksi...

Manu ja Joan Manuel kuuluu taas kastiin jota pahoinpitelisin jo minuutin jälkeen.
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Victorkio » Ti Helmi 03, 2009 8:42

Guillen, sekä DVD:n kanssa tulisin ehdottomasti toimeen.

En uskoisi tulevan toimeen Tetén tai Afrin kans.
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja Tselios » Su Marras 21, 2010 12:24

Chuky, Raúl & Marcos Tässä olisi ehdoton porukka :D kaikki loistavia persoonia, mutta erilaisia myös :D esim Raulin kanssa läppä lentäisi :D :D

Tietty voisin myös ola Guillen jengin kaveri, mutta toisaalta jos mietitään niitä Guillen kiusaamisia niin kyllähän näytäisin hänelle nopeeta kaapin paikan :D mutta siis tottakai ne kiusaamiset ovat omalla tavallaan liioteltu vain niin koviksi :D sillain :D vaikee selittää.. mut ehkä joo tuohon Marcosin jengii
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Para siempre » Ke Tammi 05, 2011 1:32

Ehdottomasti Tetén, olen itsekkin hirmu sosiaalinen ja räväkkä persoona. Teté myös tykkää samoista asioista kuin minä ja omistan melkein samanlaiset hiukset kuin Tétellä ja muutenkin ulkonäkö on melkein sama. :D Myös African kaveri voisin olla, samanlainen räväkkä luonne kuin mulla ja niin. (:
Guille voisi olla kiva kaveri myös koska se on semmonen sekoilija jolle voi aina nauraa ja nii, sekä Curro oisi ihana pikkuveli! :D
Para siempre
 
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2011 1:29

EdellinenSeuraava

Paluu Kyselyt ja gallupit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa