Acusadosin hahmot

Uutisia ja käännettyjä haastatteluja sekä uutisia Serranoista. Voi sisältää juonipaljastuksia!

Valvoja: zapoing

Acusadosin hahmot

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ma Tammi 26, 2009 6:47

Julkaistu: 15.1.09

Eli vihdoin sain suomennettua Acusadosin hahmot, tässä ei varmaankaan oo kaikkia, mutta täydentelen sitten ajan mittaan. ;)

Kuva

"Joaquín de la Torre" (José Coronado)

José Coronado näyttelee Joaquín de la Torren roolissa, joka oli poliittinen yrittäjä muutamia vuosia sitten, hän lopetti julkisen työnsä parantaakseen perhe-elämäänsä. Mutta nyt hän on päättänyt palata pyynnöstä puolueeseen. De la Torre on menestyksekäs mies ja voittaa monissa asioissa, hänessä on myös karismaa.

Kunniahimoinen ja varakas mies päättää omasta onnestaan aivan itse.

José Coronado viittasi sarjaan ja rooliinsa: "Syytetty, on haaste, ja niin taiteellinen myöskin teknisesti. Koska minun on annettava kasvot ja valtaa, ja en voi pettää sitä, koska se on hyvin rakennettu. Tämä on yritykselle kova juttu, hän on vaimonsa kanssa tietysti läheinen, ja hänen pitää yrittää sovittaa työ ja perhe yhteen".

---------------------------------------------------------------------------------

Kuva

"Rosa Ballester" (Blanca Portillo)

Rosa Ballester on kovaluonteinen tuomari. Joskus hän käyttää enemmän kuin kyseenalaisia menetelmiä: Saada oikeutta mihin hintaan tahansa. Älykäs nainen, liikkuu aina yhden askeleen edellä muita. Ballester on asiantuntija, (kuulustelija). Mutta mikä on enemmän, on se kyky manipuloida muita, mitä ikinä haluatkaan tietää.

Blanca sanoi roolihahmostaan: "Kun minulle rooli ilmoitettiin, olin suorastaan yllättynyt, koska sain erittäin vahvan roolin, se antoi minulle suurta huolta. Tieto siitä että on kyettävä olemaan vahva, aloin todella kiinnostua ja se vaikutti jo mielenkiintoiselta. Hän on nainen täynnä salaisuuksia erittäin hyvää kykyä piilottaa asioita joita tapahtuu, älykäs, loistava, karismaattinen ja menestyksekäs. Hänelle on pakko mielle toimia, että oikeus toteutuu, vaikka lai'ssa ei aina tehdä niin. Tämä on hieno tilaisuus joka tarjoaa lähes kaikkea".

Ballester aloittaa metropolis -tapahtuman tutkimukset. Jonka tavoitteena on selventää syitä ja vastuuta, yökerhosta jossa kuusi ihmistä sai surmansa. Tuomari on vakuuttunut siitä että klubin omistaja on Joaquín de la Torre ( joka pitää hänen nimensä, ei ole piilotettu yhteys skandaalista) ja eivät lopeta ennen kuin he maksavat korvauksia.

Hänen ainoa heikkous on hänen perheensä. Kotona hän ei ole tuomari Rosa, vaan perheen äiti ja myös vaimo. Hänellä on kotonaan vakavia ongelmia, joita ei pysty ratkaisemaan.

-----------------------------------------------------------------------------------

Kuva

"Daniel Grao" (Jorge Vega)

Daniel Crao, joka jättää salamancan tuomarina työskentelyn, siirtyy Rosan alaiseksi. Hän on nuori, ja lahjakas. Hän haluaa menestyä työssään. Hänellä on takaa -ajatus, hän haluaa päästä tyttöystävänsä Lauran läheisyyteen.

Ballester huomaa, että hän on aliarvioinut Danielia. Mutta pian hän huomaa, että hän on hyvä avustaja.

Jorgen sanoin: "Olen iloinen, että olen alkanut saamaan komento sarjoja. Roolihahmoni on "raukkaudellinen", mutta Rosa ei oikein hyväksy sitä. Tästä hetkestä lähtien kaikki alkaa mennä suoralta kädeltä. Tämä on tärkein teema sarjaan ja kaikki merkit: siitä, miten päätettiin käynnistää jotain, joka takia kukaan ei voi pitää kaikkia palasia elämästään. "

------------------------------------------------------------------------------------

Kuva

"Laura Nieto" (Silvia Abascal)

Silvia Abascal sulautuu Lauran ("Danielin", Jorgen) tyttöystävän rooliin. Hän on valokuvaaja, joka työskentelee lehtikuvaajana salamancan paikallis lehdessä. Hän on nuori ja iloinen.

Laura on innokas ja täynnä vastuuntuntuo, ja hän on päättänyt ottaa äitinsä huolehtiakseen. Mutta kaikki on muuttumassa tässä tytössä. Tietämättään hän osallistuu tutkimukseen Rosan ja poikaystävänsä Danielin kanssa, johon hän ei ollut valmis.

Silvia Abascal selitti, että hänen luonteensa on iso kysymys: "Minun luonne voi kertoa hyvin vähän, koska se alkaa elää kokemuksesta, jota katsojat eivät voi tietää etukäteen. Se on valokuvaaja, joka asuu poikaystävänsä Salamancassa. Nämä kaksi ovat erittäin jännittävä pari kaiken kaikkiaan."

-----------------------------------------------------------------------------------

Muut henkilöt:


Kuva

"Beatriz" (Goya Toledo)

Syytetyssä Beatriz ihastuu jo ensimmäisestä hetkestä lähtien Joaquin De la Torreen, ja he menevät naimisiin.

-----------------------------------------------------------------------------------

Kuva

Álex de la Torre (Alberto Amarilla)

Álex de la Torre, Joaquinin (Jose Coronado) ja Beatrizin (Goya Toledo) poika. Hän katsoo isästään mallia, ja hänellä on suuri halu, seurata isänsä jälkiä. Alussa sarjassa saavutetaan yksi sen suurimmista kunnianhimoista: olla osa tiimiä poliittisten neuvonantajien ja hänen isänsä kanssa, ja näin ollen työtä niiden rinnalla.

------------------------------------------------------------------------------------

Kuva

"Monica" (Natalia Sánchez)

Natalia esittää Monica-nimistä nuorta naista.

(Valitettavasti ei ole vielä muuta tietoa Natalian roolista)



Lähde: http://telecinco.es/acusados
Suomentaja: Natalia-Fan
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Tammi 26, 2009 6:54

Vau, suurkiitos suomennoksesta taas kerran! ;)
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Make » Ma Tammi 26, 2009 10:17

Kiitos Natalia-Fan tästä!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ma Tammi 26, 2009 11:12

Hyvä käännös jälleen!
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Tammi 27, 2009 10:50

Make kirjoitti:Kiitos Natalia-Fan tästä!
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Tammi 27, 2009 8:08

Kiitoksia! :)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja sotka » Su Helmi 01, 2009 7:54

Kiitoksia.
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 01, 2009 8:16

Hyvä käännös, jotku osaa! :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Helmi 02, 2009 10:42

kiitos vaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa