Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 2:19

Janezz kirjoitti:''Hej mentäskö Raulille? Tää uimine rupee kyllästyttää ja Raul ku asuu tos just sopivasti lähellä...'' Eva kysyy ja saa myöntäviä vastauksia.

//Raulilla//
Eva ja Marcos ovat hakemassa juotavaa keittiöstäja intoutuvat syleilemään ja pussailemaan toisiaan. Samassa Candela tulee paikalle...

Candela tulee keittiöön laukku olallaan ja sytyttää valot.
-Mitä hemmettiä? Candela älähtää ja katsoo Marcosiin ja Evaan.

(EDIT: Käykää kattoon Yleinen Keskustelu -palstalta mun Salkkarit -roolipeli, jos kiinnostaa ;) )
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä La Helmi 07, 2009 2:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja RinU » La Helmi 07, 2009 2:35

Curro soittaa Evalle.
-Eva.. Mua pelottaa. Kun on jo aika myöhä ja mä oon vielä puistossa. Voisitko tulla hakemaan mut kotiin? Curro kysyy pelokkaasti.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 4:38

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Janezz kirjoitti:''Hej mentäskö Raulille? Tää uimine rupee kyllästyttää ja Raul ku asuu tos just sopivasti lähellä...'' Eva kysyy ja saa myöntäviä vastauksia.

//Raulilla//
Eva ja Marcos ovat hakemassa juotavaa keittiöstäja intoutuvat syleilemään ja pussailemaan toisiaan. Samassa Candela tulee paikalle...

Candela tulee keittiöön laukku olallaan ja sytyttää valot.
-Mitä hemmettiä? Candela älähtää ja katsoo Marcosiin ja Evaan.

(EDIT: Käykää kattoon Yleinen Keskustelu -palstalta mun Salkkarit -roolipeli, jos kiinnostaa ;) )

Raul ryntää keittiöön tietämättä mitä on tapahtumassa ja näkee Marcosin ja Evan. "Anteeksi.. Jatkakaa vain.." Raul sanoo ja huomaa äitinsä: "Äiti!"
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » La Helmi 07, 2009 4:41

''Curro, me tullaan Marcosin kanssa ihan kohta, jooko?'' Eva kysyy ja katsoo Candelaa, vastaa hänelle hämillään:
''Meidän pitäis tästä lähtee Marcosin kanssa varmaan...''
#EIJEIJEIJEIJ#
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 4:56

"Todellakin teidän pitäisi lähteä. Täällä vain irrotellaan minun kotonani. Mikä vastaanotto!" Candela huudahtaa ja katsoo Raúliin.
Viimeksi muokannut NataliaSanchez-fan päivämäärä La Helmi 07, 2009 4:56, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 4:56

"Lähtekää vain, Marcos ja Eva"

Marcosin ja Evan lähdettyä Raul huomaa Candelan vihaisen ilmeen. "Joo, tota.. Taidan tästä mennä"
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 4:57

MariTere kirjoitti:"Lähtekää vain, Marcos ja Eva"

Marcosin ja Evan lähdettyä Raul huomaa Candelan vihaisen ilmeen. "Joo, tota.. Taidan tästä mennä"

"Nämä on näitä sinun kolttosiasi taas!" Candela karjahtaa ja katsoo Raúliin naama punaisena.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 4:58

MariTere kirjoitti:"Lähtekää vain, Marcos ja Eva"

"Nämä on näitä sinun kolttosiasi taas!" Candela karjahtaa ja katsoo Raúliin naama punaisena.

"Luulimme, että et ole kotona! Älä minua syytä..."
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 5:02

"Ai, anteeksi - taisin tulla liian aikaisin siis kotiin.
Niin, en tietenkään saisi syyttää sinua, kun ystäväsi muhinoivat minun keittiössäni! Anteeksi häiriö, pyydä kaikki vaan takaisin niin minä lähden Lucín luo." Candela huudahtaa ja kävelee makuuhuoneeseen hakemaan laukkuaan, ja pian jatkaa:
"Niin, mitähän sinä ajattelisit jos Lucía ja Diego muhinoisivat sinun huoneessasi kun tulet koulusta kotiin?" Candela kysyy tiukkana.

(Paha päivä Candelarialla joo :D:D)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 5:04

NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Niin, en tietenkään saisi syyttää sinua, kun ystäväsi muhinoivat minun keittiössäni! Anteeksi häiriö, pyydä kaikki vaan takaisin niin minä lähden Lucín luo." Candela huudahtaa ja kävelee makuuhuoneeseen hakemaan laukkuaan.

"Mutta äiti.." Raul yrittää olla vakava, mutta pilaa sen kun sanoo: "Marcos ja Eva lähtivät jo, eivät voi enää muhinoida täällä"
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 5:10

MariTere kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Niin, en tietenkään saisi syyttää sinua, kun ystäväsi muhinoivat minun keittiössäni! Anteeksi häiriö, pyydä kaikki vaan takaisin niin minä lähden Lucín luo." Candela huudahtaa ja kävelee makuuhuoneeseen hakemaan laukkuaan.

"Mutta äiti.." Raul yrittää olla vakava, mutta pilaa sen kun sanoo: "Marcos ja Eva lähtivät jo, eivät voi enää muhinoida täällä"

Candela kuuntelee hetken Raúlin syvällisiä sanoja mutta pyöristää sitten silmänsä.
"Sinä olet uskomaton! Minä jo hetken kuuntelin, että pyytäisit tosissasi anteeksi mutta menit pilaamaan senkin. Olet ilmetty isäsi!" Candela huusi tuohtuneena ja heitti laukun olalleen.
"Etsi jääkaapista jotain ruokaa, sillä en tee illallista! Minua on ihan turha odottaa yöksi kotiin." Candela huutaa itku kurkussa ja heittää takin ylleen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 5:15

"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"

(On huono päivä Candelalla, tosiaan..)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Helmi 07, 2009 5:19

MariTere kirjoitti:"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"

"Minulla vain on niin huono päivä, enkä tiedä mikä isääsi vaivaa. Hän ei pidä minuun mitään kontaktia, istuu sohvalla kuin peruna ja toljottaa formulaa. Ei puhu eikä pukahda. Raha-asiat ovat huonosti kun mies vain istuu tavernassa eikä työskentele ja minun pitää pitää kaiken maailman tukiopetuksia ja lisäopetuksia jotta saa lisärahaa. Sinun jalkapallokuukausimaksu pitäisi maksaa ja tarpeeksi muutkin tekee tiukkaa." Candela sanoo ja lysähtää sohvalle hytisten itkusta.

(Dramaattista jooo. :D)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » La Helmi 07, 2009 5:21

''Huhhuh, Candelalla paha päivä. Mennään sinne puistoon hakemaan se Curro...'' Eva naurahtaa Raulin talon ulko-oven takana.

(Hah, Candela on __todella__ pahalla tuulella :D)
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » La Helmi 07, 2009 5:28

MariTere kirjoitti:"Anteeksi, äiti." Raul sanoo vakavana katsoen Candelan vetisiä silmiä. "Mitä on tapahtunut? Etkai vain tän takia itke?"

"Minulla vain on niin huono päivä, enkä tiedä mikä isääsi vaivaa. Hän ei pidä minuun mitään kontaktia, istuu sohvalla kuin peruna ja toljottaa formulaa. Ei puhu eikä pukahda. Raha-asiat ovat huonosti kun mies vain istuu tavernassa eikä työskentele ja minun pitää pitää kaiken maailman tukiopetuksia ja lisäopetuksia jotta saa lisärahaa. Sinun jalkapallokuukausimaksu pitäisi maksaa ja tarpeeksi muutkin tekee tiukkaa." Candela sanoo ja lysähtää sohvalle hytisten itkusta.

(Dramaattista jooo. :D)

"Mutta tämmöistähän se aina on ollut.." Raul sanoo. Hän kuitenkin tajuaa, että tuo lause ei paljoa lohduttantu äitiään joten jatkaa: "Mutta.. sun pitää puhua isälle"
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen