Serranoklubin tulevaisuudesta

Kaikki sekalaiset Serranoaiheet internetistä; muut sivustot, linkit, omien sivujesi mainostus ja yms.

Valvoja: zapoing

Serranoklubin tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja SeFa » Pe Tammi 23, 2009 4:24

Heti alkuun todettakoon, että minä eli SeFa on palannut jälleen Serranoklubin pääylläpitäjäksi 8) Tosin en tiedä kuinka moni on edes tienny, että minä hetken aikaa sieltä olin poissa :D

Serranoklubihan on ollut jo jonkin aikaa "jäässä" ja siihen olisi saatava muutos. Tekemistä kuitenkin on aivan liikaa yhden serrano fanin tehtäväksi, koska hahmoesittelyjäkin pitäisi päivittiää, nehän on aika sarjan alkuajoilta. Ja muutekin pitäisi saada hieman eloa sivustoon. Mutta kuten jo sanoin, itse en sitä kaikkea ehdi millään tekemään, eli tarvitsisin apua. Olisiko sinusta tulemaan ylläpito teamiimme? Etsimme Graafikkoa (tekee bannereita, taustakuvia, avatareja yms...), Kirjoittajaa (Kirjoittaa kaikenlaista) ja koodarillekin paikka olisi, tosin minä voin sen hoitaa suurimmaksi osaksi ja tietenkin kaikkea teen niin paljon kuin ehdin/jaksan/viitsin. Jos olet kiinnostunut pistä PM:ää tai vastaa tähän viestiin :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Tammi 23, 2009 4:35

Itse voin toimia kirjoittajana, jos se käy?

Homman nimi on siis kirjoittaa hahmoesittelyjä yms. oletan? No itse olisin ainakin valmis hommaan, kun näyttää tuon sivuston hahmokuvauksetkin olevan jo aika vanhahkoja.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja SeFa » Pe Tammi 23, 2009 10:55

Evilman kirjoitti:Itse voin toimia kirjoittajana, jos se käy?

Homman nimi on siis kirjoittaa hahmoesittelyjä yms. oletan? No itse olisin ainakin valmis hommaan, kun näyttää tuon sivuston hahmokuvauksetkin olevan jo aika vanhahkoja.


Loistava homma! :) Jutellaan meses lisää :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja MyChem » Ma Helmi 09, 2009 2:30

Itsekin voisin jossain määrin toimia sivuilla apulaisena. Lisää meseni, jotta voidaan puhua lisää?
Kuva
Avatar
MyChem
TuplaDiego
 
Viestit: 2477
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:24
Paikkakunta: Oulu..


Paluu Internet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa