Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja René » Ma Helmi 16, 2009 8:24

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
René kirjoitti:Guille nousee Tetén päälle. "Oletko varma, ettet oo pettäny mua Richin kanssa? Siis en halua, että joudutaan riitoihin, mut haluun vaa varmistua. Kato mähän oon Serrano." Guille vinkkaa silmää ;)

"No en todellakaan pettänyt. Mä en pettäisi sua ikinä." Teté sanoi hymyillen ja pussasi Guilleä nopeasti poskelle.

Guillen vakava ilme nousuu suureen hymyyn ja hän suutelee Tetéä suulle kutitellen häntä kaulasta. Lopulta hän kierrähtää sängylle, Tetéen kiinni. "Nukutaanko täällä?" Guille katsoo takahuonetta. "Täällä on syötävääkin." Guille hymyilee.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Helmi 16, 2009 8:39

sotka kirjoitti:
MariTere kirjoitti:"Africa, Africa!" Raul huutaa. "Voitaisiinko puhua?"

"No puhutaan sitten"

"Niin, no miten nyt aloittaisin.. Olen pahoillani" Raul sanoo pyyhkien kyyneleitä silmiltään.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » Ma Helmi 16, 2009 8:42

MariTere kirjoitti:
sotka kirjoitti:
MariTere kirjoitti:"Africa, Africa!" Raul huutaa. "Voitaisiinko puhua?"

"No puhutaan sitten"

"Niin, no miten nyt aloittaisin.. Olen pahoillani" Raul sanoo pyyhkien kyyneleitä silmiltään.

"No on syy.."Africa aloittaa mutta lopettaa kun huomaa että Raúl itkee.#Raúl ei kamalan usein iteke tai taa olla tosissaan#Africa ajattelee. "Sä oot pettänyt mua vaan niin monta kertaa"
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 9:09

Janezz kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:Marcos on ovella ''Eva rakkaani mitä on tapahtunut,miksi oksentelet'' Marcos kyselee hieman huolestuneena ja kunnes sanoo hiljaa ''Rakastan sua Eva'' Marcos hymähtää sisimmissään

''Ei tainnu mun vatsa tykätä viskistä.'' Eva parahtaa ja oksentaa jälleen.
''Joo tota ootko ihan varma et haluut nukkuu mun vieressä?'' Eva kysyy naurahtaen - ''siis mikäli sä haluut ees nukkuu mun vieres.''

''Ja sitäpaitsi. Oksentelu on vaan ihan hyvästä tälläselle läskille punkerolle.'' Eva sanoo surullisena ja halaa Marcosta.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 9:15

Janezz kirjoitti:
Janezz kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:Marcos on ovella ''Eva rakkaani mitä on tapahtunut,miksi oksentelet'' Marcos kyselee hieman huolestuneena ja kunnes sanoo hiljaa ''Rakastan sua Eva'' Marcos hymähtää sisimmissään

''Joo tota ootko ihan varma et haluut nukkuu mun vieressä?'' Eva kysyy naurahtaen - ''siis mikäli sä haluut ees nukkuu mun vieres.''

''Ja sitäpaitsi. Oksentelu on vaan ihan hyvästä tälläselle läskille punkerolle.'' Eva sanoo surullisena ja halaa Marcosta.

''Tottakai nukun sun kanssasi ja sä et ole läski punkero ja muista Rakastan sua'' Marcos sanoo halaen Evaa
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 9:16

Mogambo4life kirjoitti:
Janezz kirjoitti:
Janezz kirjoitti:

''Tottakai nukun sun kanssasi ja sä et ole läski punkero ja muista Rakastan sua'' Marcos sanoo halaen Evaa

''Ai en vai muka oon? Sanot vaan. Tuu, mennään jo nukkuu, huomena on koulua.'' Eva sanoo.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 9:35

Janezz kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:
Janezz kirjoitti:
Janezz kirjoitti:

''Ai en vai muka oon? Sanot vaan. Tuu, mennään jo nukkuu, huomena on koulua.'' Eva sanoo.

''hei muuten Eva huomennahan koulua olis vasta klo 10 eikö voitais tehdä jotain erikoista '' Marcos sanoo ja ottaa koiranpentu ilmeen
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 9:37

''Soori Marcos, ei tänään, sä tuskin haluut et yrjöön sun päälle tai jotain vastaavaa?'' Eva naurahtaa.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 9:40

Janezz kirjoitti:''Soori Marcos, ei tänään, sä tuskin haluut et yrjöön sun päälle tai jotain vastaavaa?'' Eva naurahtaa.

''No mutta siis okei '' Marcos pettyy hieman mutta naurahtaa ja menee nukkumaan Evan kanssa.''Hyvää yötä kultaseni ,nuku hyvin'' Marcos sanoo ja suutelee Evaa
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 9:41

''Joo, yritän, samoin sä - koita nukkuu hyvin. Muthei...mites olis se juttu viikonloppuna? Lähetää vaa johonkin, saatas olla rauhassa!'' Eva naurahtaa ja hautautuu peiton alle.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 9:43

Janezz kirjoitti:''Joo, yritän, samoin sä - koita nukkuu hyvin. Muthei...mites olis se juttu viikonloppuna? Lähetää vaa johonkin, saatas olla rauhassa!'' Eva naurahtaa ja hautautuu peiton alle.

''Okei muuten tehään se viikonloppuna,en malta odottaa'' Marcos sanoo innoissaan ja menee hänen kanssaan peiton alle jossa sanoo vielä ''Rakastan sua kulta todella paljon'' ja suutelee Evaa pitkään..
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 9:44

''Senkin höpsä!'' Eva naurahtaa ja rutistautuu vasten Marcosta.
''Täs on lämmintä.''
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 10:01

''Niinpä kultsu ,mutta kun kosken sinua se on HOTTIA '' Marcos naurahtaa ja koskettaa Evaa :D
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ma Helmi 16, 2009 10:03

''Marcoooos, senkin höppänä. Mitä jos käytäisiin nyt vaan nukkumaan, jooko?'' Eva kysyy, vaikkei aiokaan jäädä osottamaan vastausta - ''Hyvä' yötä''
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 16, 2009 10:06

Janezz kirjoitti:''Marcoooos, senkin höppänä. Mitä jos käytäisiin nyt vaan nukkumaan, jooko?'' Eva kysyy, vaikkei aiokaan jäädä osottamaan vastausta - ''Hyvä' yötä''

''No okei okei hyvää yötä '' Marcos sanoo ja pian nukahtaa Evan kanssa pitäen Evan lämpimästä kädestä kiinni ,mutta toinen käsi on jossain muualla...
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen