René kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:René kirjoitti:Guille nousee Tetén päälle. "Oletko varma, ettet oo pettäny mua Richin kanssa? Siis en halua, että joudutaan riitoihin, mut haluun vaa varmistua. Kato mähän oon Serrano." Guille vinkkaa silmää
"No en todellakaan pettänyt. Mä en pettäisi sua ikinä." Teté sanoi hymyillen ja pussasi Guilleä nopeasti poskelle.
Guillen vakava ilme nousuu suureen hymyyn ja hän suutelee Tetéä suulle kutitellen häntä kaulasta. Lopulta hän kierrähtää sängylle, Tetéen kiinni. "Nukutaanko täällä?" Guille katsoo takahuonetta. "Täällä on syötävääkin." Guille hymyilee.

sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:"Africa, Africa!" Raul huutaa. "Voitaisiinko puhua?"
"No puhutaan sitten"
"Niin, no miten nyt aloittaisin.. Olen pahoillani" Raul sanoo pyyhkien kyyneleitä silmiltään.
"No on syy.."Africa aloittaa mutta lopettaa kun huomaa että Raúl itkee.#Raúl ei kamalan usein iteke tai taa olla tosissaan#Africa ajattelee. "Sä oot pettänyt mua vaan niin monta kertaa"

NataliaSanchez-fan kirjoitti:René kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:René kirjoitti:Guille nousee Tetén päälle. "Oletko varma, ettet oo pettäny mua Richin kanssa? Siis en halua, että joudutaan riitoihin, mut haluun vaa varmistua. Kato mähän oon Serrano." Guille vinkkaa silmää
"No en todellakaan pettänyt. Mä en pettäisi sua ikinä." Teté sanoi hymyillen ja pussasi Guilleä nopeasti poskelle.
Guillen vakava ilme nousuu suureen hymyyn ja hän suutelee Tetéä suulle kutitellen häntä kaulasta. Lopulta hän kierrähtää sängylle, Tetéen kiinni. "Nukutaanko täällä?" Guille katsoo takahuonetta. "Täällä on syötävääkin." Guille hymyilee.
[Joo mun vastaukset on vähän turhan harvassa - koulua vielä tämä viikko ja ens viikolla vasta hiihtoloma! :* Kiireitä paljon, ja kokeita.]
Teté hihitti tyttömäisesti Guillen kutituksille ja tarttuu Guillen käteen tiukasti kiinni.
"Ehdottomasti. Syödään kaikki Santin piikkiin." sanoo naurahtaen ja katsoo kattoon.

René kirjoitti:"No kiitos, peikko." Guille muiskauttaa pusun Tetén poskelle ja lähtee harppomaan kotiin. "Tuutko sä?" Guille kysähtää.

René kirjoitti:"Heiii! Mä meen eka!" Guille nappaa reppunsa ja lähtee Tetén perään. "Odotaa! Mennää sitte yhessä!" Guille hymyilee ja vitsailee. "Oikeasti en tulisi kanssasi suihkuun vaikka maksettaisiin, ei pahalla! Omat syyt!"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa