Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 5:52

"Joo, mitä?" Guille kysyy pistäen pakkaukset pakastimeen ja lusikat tiskialtaaseen.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 18, 2009 5:53

Teté ja Yolí kävelevät vierekkäin luokkaan lehtiä lukien ja hihitellen tyttömäisesti.
Pian Boltsi, DVD ja Valdano seisovat tyttöjen edessä kädet puuskassa.

"Teté, taisit suututtaa Guillen." Valdano takelteli. Teté nosti toista kulmakarvaansa häkeltyneenä.
"Kuinka niin?" Teté kysyy.
DVD jatkaa Valdanon sanoja:
"Se lähti yksin lintsaamaan. Eikä se ikinä antais sulle niin nopeeta pusua kuin se äsken antoi."
Teté tiputti lehden maahan, mutta Yolí kumartui nostamaan sitä.
"Miksi Guille suuttuisi mulle, jos haluan viettää välillä aikaa parhaan kaverini kanssa?" Teté kysyi hämmästyneenä ja hymyili Yolílle.
DVD ja Valdano puolestaan häkeltyivät.
"No, no.. Siks." Valdano sanoi välkky ilme naamallaan ja Boltsi pyöritteli päätään.
"Ihan sama. Ehkä olis parempi että mä puhun illalla Guillen kanssa tästä, ettekä te toimi sanansaattajana." Teté sanoi ja tönäisi pojat pois edestään ja käveli Yolí perässään luokkaan istumaan paikalleen.
"Mä tapan teidät, jos te ootte väärässä. Jos Guille ei suuttunut ja Teté mainitsee sille siitä - teiltä lähtee nirri." Boltsi varoitti ja lähti pois.
"Kuinka niin?!" DVD ja Valdano huutelivat hänen peräänsä.
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 18, 2009 5:54

''Hmmm. Pelataa jotain tai sitten syömään...eiku ei syömään.'' Eva sanoo hymyillen.
''Tuntuuks sustaki et Diego ei oo enää niin paljon kotona ku yleesä?''
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 5:56

"Tuntuu." Guille hymyilee. "Käykö monopoli? Musta tulee varmasti rikkaampi ku susta."

//Puolituntia pelattu//

"Ollaan vielki tasoissa!" Guille huudahtaa ja heittää noppia. "Kutonen." ~ "Yy kaa koo nee vii kuu... En osta. " Guille hymyilee.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 18, 2009 5:59

''Senkin ilkimys! Miten sulla muuten menee Teten kanssa?'' Eva kysyy sivuheittona.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 6:00

Guille nostaa päänsä laudalta. "Hyvin meillä menee..." Guille sanoo hiljaa. "Entä sulla ja Marcosilla?" Guille nostaa äänenvoimakkuutta omaan tuttuun puheääneen.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 18, 2009 6:04

''Hyvinhän tossa, ainaki nyt. Tiiätsä siitä mikä tapahtu sillo viikonloppuna?'' Eva kysyy.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 6:04

Guille pudistaa päätään. "Mitä tapahtu viikonloppuna?" Guille heittää vuorollaan.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 18, 2009 6:13

''No öö, tuli hiukan sekoiltuu Raulin kanssa. Mut siis ihan vahinko, mä en ollu siinä jutussa mitenkää mukana. Se suuteli mua.'' Eva sanoo. ''Haluutko kuulla lisää?''
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Helmi 18, 2009 6:13

sotka kirjoitti:"Raúl mihin me ollaan menossa?"Africa kysyy Raúlilta koulun pihassa.

"Teille vai meille?" Hän kysyy ja vinkkaa samalla silmäänsä.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 18, 2009 6:13

//Oppitunti loppuu ja niin myös koulupäivä//

"Mennäänkö ostarille?" Yolí kysyy Tetéltä ja laittaa kirjoja laukkuunsa.
"Ehdottomasti. Mahtava idea." Teté sanoo ja heittää repun selkäänsä ja lähtee Yolín kanssa pois koulun alueelta, ostaria kohti.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 6:15

Janezz kirjoitti:''No öö, tuli hiukan sekoiltuu Raulin kanssa. Mut siis ihan vahinko, mä en ollu siinä jutussa mitenkää mukana. Se suuteli mua.'' Eva sanoo. ''Haluutko kuulla lisää?''

"Anna ku arvaan. Meinasitte ryhtyy petipuuhiin, mutta oiskos.. Àfrica sai teät kii ?" Guille hymyilee. "Teän tapahtumia on helppo arvatal." Guille näpyttelee kännykällä Tetélle viestin. "Mis oot?".
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 18, 2009 6:18

''Joo. tai siis niin siinä ois varmaa käyny, mikäli afri ei ois tullu. Sit menin baariin ja join muutaman viskilasin liikaa'' Eva naurahtaa ja heittää guillea nopalla :D
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Ke Helmi 18, 2009 6:20

Guille pitää nenästään kiinni, johon noppa lensi. Guille siivoaa nopeasti pelilaudan pois ja nappaa Evan puhelimen nauraen leikkisästi ja alkaa näpyttelemään Marcosille viestiä, Evan nimissä. "Evaa! Marcos saa kohta jännän viestiiin!" Guille huutaa alas tyttöjen huoneesta.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 18, 2009 6:21

René kirjoitti: Guille näpyttelee kännykällä Tetélle viestin. "Mis oot?".

Teté kävelee Yolín kanssa ostaria kohti, ja kuulee puhelimeensa tulevan tekstarin.
"Guille vaan viestittää." Teté sanoo Yolílle ja vastaa Guillen viestiin:
"Oon menossa Yolín kaa ostarille. Raukkaparka on joutunut kauan viettää aikaa yksikseen, nyt on tosi iloinen kun hengaan sen kaa.
Mulla on sulle muuten TÄRKEÄÄ asiaa. Ystäväs taas toimivat viestintuojina!!"
.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen