MyChem kirjoitti:Saisinko avatarin Currosta, jossa teksti MyChem? ^^
Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä
Shelle kirjoitti:Tota noin... haluisitko tehdä mulle Evasta bannerin (vaikka 1 kaudelta) ?
Sillä ei ole kiirettä, koska se menee varastoon.

Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko väsätä mulle jostai nätistä Teté kuvasta avan? (: Haluaisin varastoon, jonoon.Voit tehdä enemmänki ku yhen, jos vaan haluat. Eli siihen tietty Ylläpidon Assistentti II ja Natalia-Fan. Kiitti jo etukäteen.

SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Tota noin... haluisitko tehdä mulle Evasta bannerin (vaikka 1 kaudelta) ?
Sillä ei ole kiirettä, koska se menee varastoon.

Natalia-Fan kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko väsätä mulle jostai nätistä Teté kuvasta avan? (: Haluaisin varastoon, jonoon.Voit tehdä enemmänki ku yhen, jos vaan haluat. Eli siihen tietty Ylläpidon Assistentti II ja Natalia-Fan. Kiitti jo etukäteen.
Muistutan vaan tästä toiveesta. (: Ei mitään kiirettä ym.
Evilman kirjoitti:Evilman kirjoitti:Voitko duunata mulle Evasta avan & bannerin?
Todella hienoja töitä oot onnistunut tekemään. Eliittiporukkaa oot FanArt-saralla.
Pyysin tommosta kaksi viikkoa sitten. Ootko unohtanut?
SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko väsätä mulle jostai nätistä Teté kuvasta avan? (: Haluaisin varastoon, jonoon.Voit tehdä enemmänki ku yhen, jos vaan haluat. Eli siihen tietty Ylläpidon Assistentti II ja Natalia-Fan. Kiitti jo etukäteen.
Muistutan vaan tästä toiveesta. (: Ei mitään kiirettä ym.
Tuos ny on, fontit oli vaikee valita. Tuo "Ylläpidon assistentti II" oli vaikee mahduttaa.![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa