Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ke Helmi 25, 2009 11:18

Marcos haluaa tahalteen ärsyttää ja tulee yhtäkkiä hänen luo ja näyttää sen söpön hymyn Guillelle ja sitten menee nauraen omaan sänkyynsä ja sanoo ''Hyvää yötä veliseni'' ja hymähtää itsekseen vielä kerran söpösti :D
(pitää mennä ja öitä <3 :D )
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Ke Helmi 25, 2009 11:35

Kolmen kopla kirjoitti:"Oliko jotain tärkeää?" Lucía kysäisee Evan palattua huoneeseen.

(Vastaan tähän nyt, vaikka tää saattaakin tulla hiukan jäljessä. tää siis ennen M4L:n ja Renen ropetuksii :D tää kohta mmun kirjotusta siis XD Sekotan teät kaikki täl mun höpinäl.)
''Ei, Marcos vain kysyi että meneekö meillä kauan ja Afrilta oli tullut viesti, että missä mä oon.'' Eva naurahtaa.
''Oho, Afrille ois voinut mainita että mä en oo ite potilaana, vään sä, koska nyt se sit taas kuvittelee kaikkee - ainakin mahdollisesti.'' Eva naurahtaa vielä perään.
''Pääsetkö sä aamulla vai myöhemmin täältä pois?'' Eva kysyy vielä.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:08

Mogambo4life kirjoitti:Marcos haluaa tahalteen ärsyttää ja tulee yhtäkkiä hänen luo ja näyttää sen söpön hymyn Guillelle ja sitten menee nauraen omaan sänkyynsä ja sanoo ''Hyvää yötä veliseni'' ja hymähtää itsekseen vielä kerran söpösti :D
(pitää mennä ja öitä <3 :D )

Guille huokaisee raskaasti Marcosille. "Ei voi mitään jos veli karahtaa väärälle polulle." Guille sanoo hiljaa ja huitoo käsillään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:21

Teté katsoo äitiinsä.
"Mä taidan lähteä, oon hirveän väsynyt." Teté sanoo ja muiskauttaa pusun äitinsä poskelle hymyillen.
Teté lähtee kotiin haukotellen.

//Kotona//
Teté saapuu hiljaiseen taloon ja heittää takkinsa naulakkoon ja hipsii yläkertaa kohti.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:33

Guille astuu poikien huoneesta juuri kun Teté on rappusten yläpäässä. Pojan sydän jyskyttää tuhatta ja sataa. Hän yrittää sanoa jotain, mutta ei voi. Hän ei osaa muodostaa sanoja. "Moi.. Kaunis ilta tänään." Guille sanoo nopeasti ja katoaa vessaan. Hän valahtaa lattialle ja pitää sydämestään kiinni ja rauhoittaa hengitystään. #Idiootti.#
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:36

René kirjoitti:Guille astuu poikien huoneesta juuri kun Teté on rappusten yläpäässä. Pojan sydän jyskyttää tuhatta ja sataa. Hän yrittää sanoa jotain, mutta ei voi. Hän ei osaa muodostaa sanoja. "Moi.. Kaunis ilta tänään." Guille sanoo nopeasti ja katoaa vessaan. Hän valahtaa lattialle ja pitää sydämestään kiinni ja rauhoittaa hengitystään. #Idiootti.#

(repesin :D)
Teté katsahtaa Guillen perään nostaen kulmakarvansa ylös ja kävelee huonettaan kohti haukotellen syvään.
"Just joo." Teté sanoo itsekseen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:40

Guille hakkaa päätänsä lattiaan. "Idiootti!" Guille lyö vahingossa päänsä käsienpesu altaaseen ja karjahtaa. "Auts." Hän hieroo päätänsä ja nousee ylös. "Teté! Mulla ois asiaa." Guille stoppaa Tetén.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:42

Teté pysähtyy kuultuaan Guillen äänen ja nojaa ovenpieleen.
"No?" Teté kysyy ja katsoo Guilleen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:44

Guille pitää takaraivostaan ja hieroo niskaansa katsoen lattiaan. "Mä tota... Mun piti vaa sanoo, että..." #Sano se! Tee jotain!# Guille pakottaa mieltänsä. "Sä et varmaa pidä tästä..." Guille sanoo hiljaa suutelee Tetéä hartaasti ja irrottaa otteensa kadoten vessaan hakkaamaan päätään ja huutaen "Idioottia" ja "Mokaan aina", hiljaa.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:46

Teté sulkee silmänsä ja avaa ne nopeasti huomaten Guillen kadonneen paikalta.
Teté jää hetkeksi paikalleen mutta sitten pyristää päätään nopeasti ja menee huoneeseensa laittaen oven kiinni ja jää nojaamaan siihen häkeltyneenä.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:49

Kun käytävässä ei kuulu ääniä, Guille avaa oven ja on kävelemässä poikien huoneeseen...
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 11:52

Teté katsoo ovenreiästä Guillen kävelevän käytävästä, ja ajattelee mennä Guillen perään muttei pysty.
"Mee, Teté, mee!" Teté ajattelee itsekseen ja laittaa kätensä ovennupille muttei kertakaikkiaan pysty avaamaan sitä.
"Mikä ihme sua oikein vaivaa?" Teté ajattelee itsekseen taas ja lysähtää lattialle istumaan haukotellen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 11:55

Guille sulkee poikien huoneen oven ja kiipeää sänkyynsä pidätellen kyyneliään, tosin hän jää istumaan ja huokailemaan. #Mee sinne idiootti! Mee ja hukuta se suudelmiin!# Guille anelee itseltään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » To Helmi 26, 2009 12:06

Teté avaa huoneensa oven hitaasti mitään kuulumatta ja hipsii käytävään ääniäkään päästämättä. Teté seisoo hetken käytävässä.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » To Helmi 26, 2009 12:17

Guille nousee ylös ja kävelee käytävään luullen, että on yksin ja kävelee alas keittiöön - syömään suklaajäätelöä suoraan paketista.
René
ÜBERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen