ibi kirjoitti:" Mistä sinä pidät minussa eniten?" kysyy Teté kysymyksen kuin myrskyn tuomana.
René kirjoitti:ibi kirjoitti:" Mistä sinä pidät minussa eniten?" kysyy Teté kysymyksen kuin myrskyn tuomana.
Guillen silmät pyöristyy ja hän irrottautuu Tetéssä ja muuttuu miettiväksi. "No pidän sussa monesta asiasta... Kuten siitä, että kestät mua jotenkin, oot sä ja oot Capdevila." Guille näykkäisee Tetéä alahuulesta söpösti. "Sä mussa?" Guille hymyilee.

ibi kirjoitti:René kirjoitti:ibi kirjoitti:" Mistä sinä pidät minussa eniten?" kysyy Teté kysymyksen kuin myrskyn tuomana.
Guillen silmät pyöristyy ja hän irrottautuu Tetéssä ja muuttuu miettiväksi. "No pidän sussa monesta asiasta... Kuten siitä, että kestät mua jotenkin, oot sä ja oot Capdevila." Guille näykkäisee Tetéä alahuulesta söpösti. "Sä mussa?" Guille hymyilee.
"Siis sä pidät mussa siitä, että oon suosittu??" Teté huudahtaa vetäen henkeä. " Oon Capdevila, joo......" " No en tiedä, oot sä.."
René kirjoitti:Suihkun jälkeen Guille kietoo pyyhkeen ympärilleen ja kävelee olkkariin kattomaan telkkaa ja näkee vieläkin nauravan Tetén. "Mitä nyt." Poika pistää tyynyn lämmöksi rintakehäänsä vasten.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa