ibi kirjoitti:"Mistä lähtien sul on ruvennu hormoonit hyrräämään ylikierroksilla?" Teté kysyi ihmeissään.
René kirjoitti:ibi kirjoitti:"Mistä lähtien sul on ruvennu hormoonit hyrräämään ylikierroksilla?" Teté kysyi ihmeissään.
Guille nostaa nolon katseensa. "Iha paripäivää sitte ja ääniki matalana." Guille huokaisee, eilkä tajua asian olevan äännenmurros vaan luulee sitä flunssan aluksi.

René kirjoitti:Guille tulee vartin päästä takaisin, vessan suunnalta ja tulee Tetén luo suudellen tämän kaulaa. "Tapaus hoidettu." Hän kuiskaa ja näkee todella kalliin, Tetélle sopivan mustan topin. Hän katsoo Tetén lompsaa. #JES! Liian vähän rahaa!" Guille hymyilee.

ibi kirjoitti:René kirjoitti:Guille tulee vartin päästä takaisin, vessan suunnalta ja tulee Tetén luo suudellen tämän kaulaa. "Tapaus hoidettu." Hän kuiskaa ja näkee todella kalliin, Tetélle sopivan mustan topin. Hän katsoo Tetén lompsaa. #JES! Liian vähän rahaa!" Guille hymyilee.
"Hej, mitäs sä mun lompakon pöllit?" Teté sanoo nyrpistäen nenäänsä söpösti.
René kirjoitti:ibi kirjoitti:René kirjoitti:Guille tulee vartin päästä takaisin, vessan suunnalta ja tulee Tetén luo suudellen tämän kaulaa. "Tapaus hoidettu." Hän kuiskaa ja näkee todella kalliin, Tetélle sopivan mustan topin. Hän katsoo Tetén lompsaa. #JES! Liian vähän rahaa!" Guille hymyilee.
"Hej, mitäs sä mun lompakon pöllit?" Teté sanoo nyrpistäen nenäänsä söpösti.
"Sullon liian vähä rahaa yhtee toppiin jonka aion sulle ostaa." Guille katsoo lompakkoonsa. #Juuri oikea määrä.# Guille hymyilee ja kävelee topin tykö. Hän kävelee kassalle ja maksaa sen. Guille laittaa sen pussiin ja kävelee tytön luo. "Noin." Guille hymyilee. "Tää sopii ton mun antaman korun kaa. Tai molempien." Guille katsoo tyhjää lompakkoansa.

Janezz kirjoitti:Eva naurahtaa ja suutelee myös Marcosta.
"Mikä sut on niin hyvälle tuulelle saanut?"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa