Nenna toteuttaa toiveita Serranon 1-, 4-, 5- ja 6 kausilta.

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Nenna » Su Maalis 08, 2009 10:30

micorazon kirjoitti:Ymmärrän noi sun koulujutut hyvin, ku mulki on ihan samajuttu....
Mutta jos ehtisit, nii viittisitks tehä mulle banneria, siinä vois olla Eva ja Africa, ja ehkä mun nikki...Loput voit päättää ite
Tähän banneriin tuli kuvat ekaksi vastaan, joten tein sen sulle suoraan.. ;) Kelpaako?

Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Churro » Su Maalis 08, 2009 10:37

Nenna kirjoitti:
micorazon kirjoitti:Ymmärrän noi sun koulujutut hyvin, ku mulki on ihan samajuttu....
Mutta jos ehtisit, nii viittisitks tehä mulle banneria, siinä vois olla Eva ja Africa, ja ehkä mun nikki...Loput voit päättää ite
Tähän banneriin tuli kuvat ekaksi vastaan, joten tein sen sulle suoraan.. ;) Kelpaako?

Kuva

Ihana banneri!
Muuten nyt kun sait 5.kauden, tää toive voi kuulostaa vähän oudolta, mut kun oot tosi loistava tekemään näitä, ni haluisitko yrittää tehdä sellasen bannerin, missä kuka tahansa syö churroja tai sellanen missä serranot syövät churroja aamiaisella. Olisi kiva saada nikin mukainen bannu :D
Ei haittaa jos ei onnistu, pyyntökin oli vähän tuulesta temmattu :D
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Nenna » Su Maalis 08, 2009 10:55

Churro kirjoitti:
Nenna kirjoitti:

Kuva

Ihana banneri!
Muuten nyt kun sait 5.kauden, tää toive voi kuulostaa vähän oudolta, mut kun oot tosi loistava tekemään näitä, ni haluisitko yrittää tehdä sellasen bannerin, missä kuka tahansa syö churroja tai sellanen missä serranot syövät churroja aamiaisella. Olisi kiva saada nikin mukainen bannu :D
Kiitos! (: Hahah, tää olikin hauska toive.. :D Mielelläni teen sulle sellaisen, täytyyhän sun nyt nickis mukainen banneri saada ;D Toivottavasti ei vaan oo hirvee kiire, voi meinaan mennä jonkun aikaa ennen ku löydän sopivat kuvat..
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Ma Maalis 09, 2009 2:12

Nenna kirjoitti:
RinU kirjoitti:Kun teit mulle nuo avat, niin voisitko lisätä niihin Moderaattori IV, kun ne oli niin hienoja :D
Tällaiset.. Huomasitko muuten tuota toivomaasi Santiago-banneria tuolla ylempänä? ;)

Kuva Kuva Kuva
Kiitos, ja huomasin sen bannerin. Otan sen piakkoin käyttöön..
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Maalis 09, 2009 5:06

Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Maalis 09, 2009 5:13

Guille-FAN kirjoitti:Olisiko sulla mahdollisuutta tehdä mulle Guille y Teté banneri. Kuvat voisivat olla 4 -8 tuotantokausilta, ja mieluiten siltä ajalta millä ne on yhdessä. Ja sellainen missä molemmista on kuva missä ne on yksin ja ssit yhessä kuvassa yhdessä. Toivottavasti tajusit..

Tällä ei ole mitään kiirettä.

En tiedä muistatko tätä enää? enkä tiedä oletko tämän jo tehnyt. Ei siis mitään kiirettä, mutta tämä on ollut täällä jo aika kauan.:D

EDIT: Sori tuplapostaus.. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Flowers » Ma Maalis 09, 2009 5:46

Nenna kirjoitti:
Flowers kirjoitti:Voisitko jollain aikaa tehdä mulle bannerin Guillesta ja Tetestä?
Ois kiva jos ois toinenkin samantapainen tän nykyisen lisäksi :wink:
Tää tuli tehtyy nopeesti kun oli kuvat jo valmiina.. ;)

Kuva

Kuva

Kiitos, todella hieno :D
Otan heti käyttööni!
Kuva
Kuva
Flowers
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Maalis 09, 2009 7:08

Mulle voisit tehdä bannerin Tetéstä ja Yolista/Tetéstä ja Lucíasta riippuen siitä, kummasta nyt löytyy paremmin kuvia? (:
Kuvat samasta kohtauksesta ja mielellään silleen et ne olis yhdessä siinä :D

Ja jos ehdit, niin voisit tehdä muutaman avatarinkin Tetéstä/Áfricasta? (:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » Ma Maalis 09, 2009 7:17

Nenna kirjoitti:
Churro kirjoitti:
Nenna kirjoitti:

Kuva

Ihana banneri!
Kiitos! (: Hahah, tää olikin hauska toive.. :D Mielelläni teen sulle sellaisen, täytyyhän sun nyt nickis mukainen banneri saada ;D Toivottavasti ei vaan oo hirvee kiire, voi meinaan mennä jonkun aikaa ennen ku löydän sopivat kuvat..

Siis ei todellakaan mitään kiirettä, hyvää kannattaa odottaa :wink:
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Isabel » Ti Maalis 10, 2009 5:39

Nenna kirjoitti:
Isabel kirjoitti:Hei Nenna!
Teet aivan loistavia töitä :wink:
Olisiko sinulla aikaa tehdä minulle avatar ja banneri Luciasta?

Tää banneri ei sit onnistunu alkuunkaa, mut jos osuu hyvät kuvat kohdal niin voin tehdä sulle joskus uuden.. ;)

Kuva

Ja sit tein ykköskauden ekast jaksost avan:
Kuva

Kiitos paljon!
Isabel
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Maalis 10, 2009 6:50

Sunna kirjoitti:Kun ehdit, niin tekisitkö mulle bannerin Evasta ja Marcosista ja avan Evasta??

Bannerin tein tähdillä ja ilman..
Kuva

Kuva

Ja avoja tein kolme.. ;)
Kuva Kuva Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Maalis 10, 2009 7:00

Teen kyllä kaikkien toiveet jossain vaiheessa. Täl viikolla koitan saada mahdollisimman paljon töitä aikaiseksi, sillä ens viikolla on taas aika paljon kokeita. Ja pahoitteluni siitä, että moni on joutunut odottelemaan töitään kauan.. :roll:

Guille-FAN kirjoitti:Hei, voisitko tehä SJK bannerin? Siinä sais ainakin yhteen kertaan näkyy kaikki SJK:sta..
Voin tehä.. Sopiiko jos otan kuvat vaikka 4 kaudelta ja kuvissa on Teté, Guille, DVD ja Boltsi esim. koulussa? ;) Kun mulla ei oo niitä kausia joissa ne touhuu bändinsä kans..

Niin ja sori et sen sun banneris teossa on kestäny, alan seuraavaks ettiin sulle kuvia, et luultavasti saat banneris tässä parin päivän sisällä. ;)
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Flowers » Ke Maalis 11, 2009 3:44

Ehtisitkö vielä jollain aikaa tekemään mulle avat Tetestä sekä Guillesta?
Mielellään 5. kaudelta tai sitten 4. kaudelta :)
Ei kiirettä :wink:
Kuva
Kuva
Flowers
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja Nenna » Ke Maalis 11, 2009 8:43

Strawberry kirjoitti:Jos ehdit jossain vaiheessa tehä mulle avan Afrista 4 kaudelta, ois kiva. : D Ei oo mikään kiire. (: Ja jos saat siihen mieluiten jonkun ilosen kuvan Afrista. :D Kiitti jo etukäteen. =)
Tuli tehtyyn tällänen ava, on kyl vitoskaudelta. Voin tehä näitä jossain vaiheessa lisääkin kun saan hyviä kuvia otetuksi..

Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Ke Maalis 11, 2009 8:47

Guille-FAN kirjoitti:Olisiko sulla mahdollisuutta tehdä mulle Guille y Teté banneri. Kuvat voisivat olla 4 -8 tuotantokausilta, ja mieluiten siltä ajalta millä ne on yhdessä. Ja sellainen missä molemmista on kuva missä ne on yksin ja ssit yhessä kuvassa yhdessä. Toivottavasti tajusit..

Tällä ei ole mitään kiirettä.

Kuva
Viimeksi muokannut Nenna päivämäärä Ma Huhti 13, 2009 1:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Nenna
Guillermo Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt