ibi kirjoitti:( Ai ollaan hiljaisia vai?? xD Tää on niin tuttuu mulle, mun kaveri aina kutsu mut sen kaa ulos ku se ei halunntu olla poikafrendin kaa kahestaa)
" Miten teillä menee?" Teté kysyi DVD:ltä ja Yolilta.

ibi kirjoitti:"Miten on mahdollista DVD, oothan sä ollut ennenkin yhdesä?" Teté sanoo kysyvä ilme kasvoillaan.
( Eiks ookki serranois olltu oikeesti? xD Eiks ainakin joskun teten kaa?)

ibi kirjoitti:"Miten on mahdollista DVD, oothan sä ollut ennenkin yhdesä?" Teté sanoo kysyvä ilme kasvoillaan.
( Eiks ookki serranois olltu oikeesti? xD Eiks ainakin joskun teten kaa?)

MariTere kirjoitti: "Ootko?!" Yoli kysyy kääntäen katseensa DVD:hen ja unohtaa hänen kysymyksensä.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:MariTere kirjoitti: "Ootko?!" Yoli kysyy kääntäen katseensa DVD:hen ja unohtaa hänen kysymyksensä.
"En ole. Mulle tehtiin hyvin selväksi, että Teté yritti vain tehdä Guillen mustasukkaiseksi mun avulla. Ei se ole seurustelua." DVD sanoo totisesti ja katsoo Yoliin.
"Mut jos sulle ei oo ok se, että me ei sitouduta?" DVD kysyy epämääräisesti sen ilmaisten.

MariTere kirjoitti: "Et sitten vastaa? Jaaha.. Miksi ei voida tehdä näin..?" Yolí kysyy taas ja suutelee DVD:tä intohimoisesti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa