MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:"Hmp. No moikka" Africa sanoo ja lähtee.
Raul miettii hetken, sammuttaa koneen ja lähtee juoksemaan Áfrican perään.
"Áfri!" hän huutaa.
Africa kääntyy. "No?"
"Unohdetaan toi." Raul sanoo hellästi ja pussaa tyttöystäväänsä poskelle.
"Unohdetaan vaan" Afica sanoo ja hymyilee.
"Meille vai teille? Tai no siis.. meinaan vaan et sul on kivat vaattet tänään" Raul sanoo irvistäen hieman.
"Ei ainkaan meille! Koska siellä on mun isä." Africa sanoo.
"No mutsi tulee koht kotiin.. Hitto, joudumme siis olemaan tässä, kävelytiellä." Raul sanoo naurahtaen ja alkaa suukottelemaan Áfricaa tavalliseen tapaan.
Africakin naurahtaa. Suukottaa Raúlia.
Pari jatkaa suukottelua kävelytiellä. Söpöä ja ihanaa katseltavaa ohikulkijoilla..

Mogambo4life kirjoitti:Janezz kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa suutuu isälleen ja marsii pihalle. "Miten menee?" Africa tekstaa Evalle.
"Eipä ihmeemmin." Eva tekstaa Afrille ja jatkaa kävelemistä Marcoksen kanssa.
"Jäädään tähän?" Eva kysyy osoittaen penkkiä.
"Eipä sit mitään. Vaikuttitte vaan aika huolestuneilta kun mä lähin. Mut nähään huomen koulus?" Africa kirjottaa Evalle viestin.
"Joo nähää vaa." Eva tekstaa vielä ja odottaa vastausta Marcosilta.
''Juu'' Marcos vastaa ja menee istumaan penkille Evan kanssa ja sanoo Evalle ''Juu tää on aika outo päivä ollu''
Eva nyökkää ja suukottaa Marcosta. "Toivottavasti tää nyt tästä rauhottuu"
''Niinpä'' Marcos vastaa ja lähtee Evan kanssa Kotiin päin takaisin ja matkalla Marcos sanoo ''Tiedätkö joskus ihmettelen suuresti miten tälläinen on mahdollista,että noin nuoret tekevät tälläistä'' Marcos ihmettelee
sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:"Hmp. No moikka" Africa sanoo ja lähtee.
"Áfri!" hän huutaa.
Africa kääntyy. "No?"
"Meille vai teille? Tai no siis.. meinaan vaan et sul on kivat vaattet tänään" Raul sanoo irvistäen hieman.
"No mutsi tulee koht kotiin.. Hitto, joudumme siis olemaan tässä, kävelytiellä." Raul sanoo naurahtaen ja alkaa suukottelemaan Áfricaa tavalliseen tapaan.
Pari jatkaa suukottelua kävelytiellä. Söpöä ja ihanaa katseltavaa ohikulkijoilla..
Africa lopettaa suukotelun yht äkkiä. "Apua. Raúl mennään äkkii jonnekin kun mun isä kävelee tuolla"

Janezz kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Janezz kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Janezz kirjoitti:sotka kirjoitti:Africa suutuu isälleen ja marsii pihalle. "Miten menee?" Africa tekstaa Evalle.
"Eipä ihmeemmin." Eva tekstaa Afrille ja jatkaa kävelemistä Marcoksen kanssa.
"Jäädään tähän?" Eva kysyy osoittaen penkkiä.
"Eipä sit mitään. Vaikuttitte vaan aika huolestuneilta kun mä lähin. Mut nähään huomen koulus?" Africa kirjottaa Evalle viestin.
"Joo nähää vaa." Eva tekstaa vielä ja odottaa vastausta Marcosilta.
''Juu'' Marcos vastaa ja menee istumaan penkille Evan kanssa ja sanoo Evalle ''Juu tää on aika outo päivä ollu''
Eva nyökkää ja suukottaa Marcosta. "Toivottavasti tää nyt tästä rauhottuu"
''Niinpä'' Marcos vastaa ja lähtee Evan kanssa Kotiin päin takaisin ja matkalla Marcos sanoo ''Tiedätkö joskus ihmettelen suuresti miten tälläinen on mahdollista,että noin nuoret tekevät tälläistä'' Marcos ihmettelee
Eva nyökkää.
"Ollaan loppuilta ihan rauhassa, jooko?"

MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:MariTere kirjoitti:sotka kirjoitti:"Hmp. No moikka" Africa sanoo ja lähtee.
"Áfri!" hän huutaa.
Africa kääntyy. "No?"
Africa lopettaa suukotelun yht äkkiä. "Apua. Raúl mennään äkkii jonnekin kun mun isä kävelee tuolla"
Raul ottaa Afrin kädestä kiinni ja juoksee pusikon taakse.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa