René kirjoitti:Guille irvistää. "Ei se niin menny." Guille pitää oven lukittuna ja pistää pyyhkeen lanteilleen. "Rakastin sua ja rakastan edelleen. Mun ei olis pitäny tehä eilistä, mutta himotti.." Guille huokaisee raskaasti. "Meän suhde ei perustunu seksistä." Guille huokaisee uudestaan ja uudestaan. "Auttaako, että saat vaikka tappaa mut tänää, vaikka heti?" Guille hymähtää. "Oon tehny sulle nii paljon väärää ja... Ymmärrän, ettet rakasta mua ja..." Guille pyyhkii jo kyyneliä. "... Ja ansaitset parempaa."
Guille tärisee lattialla hetken. "Anteeks."

René kirjoitti:Guille kiljahtaa kivusta ja vaipuu lattialle pitäen kalleimmastaan kiinni. Poika irvistää kivusta. "Rakastan sua..." Guille vastaa takaisin.

René kirjoitti:"Ja mäki rakastan sua!" Guille huutaa tuskansa alta.
Kun tuskat loppuvat Guille kävelee tytön tykö keittiöön ja nappaa tämän mukaansa. "Ok. Vihaa mua. Mulle ihan sama. Mut jos joku tekee sulle jotain, älä tuu mun olkapäille itkeen "voi ku se teki sitä.". Guille tuhahtaa. "En usko, et moni haluu olla sun kans ku pidät poikii tossun alla ku jotain sikoja. Ja et niit voi kohdella mite haluaa." Guille tönäisee tytön kumoon ruokakomeroon. "Taidanki vihata sua nyt." Guille ärähtää ja ovet paukkuen menee huoneeseensa.

René kirjoitti:Guille rynnistää alas vauhdilla. "Kyllä sä siitä nautit, ainaki voihkimisesta päätelle! Nyt vaa esität "yhyy se raiskas mut!"" Guille huutaa nii kovaa kuin kurkusta lähtee. "Ime isäs munaa, että tulee hyvä mieli!" Guille potkaisee pesukoneen hajalle. "Taisin olla sulle vaa "välipala"!" Guille repii paidan, jonka Teté on hälle ostanut.

René kirjoitti:"iha sama mulle! Anna tulla!" Guille repii myös 100euron korut, jotka osti Tetélle. "Et sä niitäkää tarvii." Guille naurahtaa pilkallisesti. "Saa nähä montako poikaystävää sulla vilahtaa vai tuleeks susta "Santa Justan huora"? Guille karjuu ja astuu lähemmäs tyttöä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa