Fran Perea tänään Suomeen :)

Keskustele sarjan musiikista ja musiikintekijöistä

Valvoja: zapoing

Fran Perea tänään Suomeen :)

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Ma Marras 26, 2007 1:51

Niin Fran aloittaa neljän päivän vierailunsa Suomessa tänään :)

Tuossa vielä uutinen: "YLE:n TV1 -kanavalla esitettävän espanjalaisen Serranon perhe -sarjan Marcoksena tunnettu Fran Perea saapuu maanantaina 26.11. vierailulle Suomeen. Perea tulee kertomaan syyskuussa Suomessa julkaistusta debyyttialbumistaan nimeltä La chica de la habitación de al lado sekä vierailee mm. Kids Top 20-ohjelmassa.

Neljä päivää maassamme viettävä Perea on usein esimerkiksi haastatteluissa esittänyt toiveen päästä käymään Suomessa.

Nykyään Espanjassa myös teatterilavoja valloittava 29-vuotias on varsinainen supertähti kotimaassaan, ja hänen albuminsa ovat myyneet platinaa. Serranon perheen lisäksi myös muissa tv-sarjoissa esiintynyt Perea aikoo tulevaisuudessa keskittyä sekä näyttelemiseen että musiikkiinsa, ja aloittaakin uuden albuminsa nauhoitukset ensi vuonna.

Perea myös jakaa nimikirjoituksia Kampin Anttilan Megastore-osastolla tiistaina 27.11. klo 18.00 sekä osallistuu IRC-Gallerian chat:iin keskiviikkona 28.11. klo 18.30."


Moniko aikoo mennä tervehtimään Frania? :) Tervetuloa vain Suomeen Marcos :D
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150443
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Joulu 31, 2007 8:10

No olisin todellakin tuonne Kamppiin mennyt, mutta kuulin koko Franin Suomen vierailusta vasta jälkeenpäin :| Kiva kuitenki ku hän oli täällä :)
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » Ma Tammi 07, 2008 11:36

Harmi etten päässyt.
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja Shade » To Touko 29, 2008 7:16

Fran tulee taas Suomeen! Ja tällä kertaa konsertoimaan. :wink:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/652277?perea_fran

Serranon perhe -tv-sarjasta tuttu espanjalaiskomistus konsertoi Helsingissä ja Tampereella.

Näyttelijä-laulaja Fran Perea saapuu konsertoimaan Suomeen elokuussa. Perea esiintyy Helsingin Kulttuuritalossa torstaina 28. elokuuta ja Tampereen Pakkahuoneella perjantaina 29. elokuuta.

Espanjalaisen Serranon perhe -tv-sarjan Marcoksena tunnetun Perean levyjä on myyty pelkästään Espanjassa kymmeniä tuhansia kappaleita. Hänen ensialbuminsa, La chica de la habitación de al lado, ilmestyi Suomessa viime syksynä.

(MTV3)
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine


Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano
 
Viestit: 1040
Liittynyt: Ma Touko 19, 2008 8:10

ViestiKirjoittaja JCK » To Touko 29, 2008 7:20

Shade kirjoitti:Fran tulee taas Suomeen! Ja tällä kertaa konsertoimaan. :wink:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/652277?perea_fran

Serranon perhe -tv-sarjasta tuttu espanjalaiskomistus konsertoi Helsingissä ja Tampereella.

Näyttelijä-laulaja Fran Perea saapuu konsertoimaan Suomeen elokuussa. Perea esiintyy Helsingin Kulttuuritalossa torstaina 28. elokuuta ja Tampereen Pakkahuoneella perjantaina 29. elokuuta.

Espanjalaisen Serranon perhe -tv-sarjan Marcoksena tunnetun Perean levyjä on myyty pelkästään Espanjassa kymmeniä tuhansia kappaleita. Hänen ensialbuminsa, La chica de la habitación de al lado, ilmestyi Suomessa viime syksynä.

(MTV3)


Kerrassaan mahtava uutinen! :shock:

Kiitos Shade, tuo uutinen pelasti päivän.

EDIT. Ansaitsisiko tämä ihan uuden topicin, kun on aika suuri uutinen kyseessä?
Viimeksi muokannut JCK päivämäärä To Touko 29, 2008 7:25, muokattu yhteensä 1 kerran
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » To Touko 29, 2008 7:21

Shade kirjoitti:Fran tulee taas Suomeen! Ja tällä kertaa konsertoimaan. :wink:

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/652277?perea_fran

Serranon perhe -tv-sarjasta tuttu espanjalaiskomistus konsertoi Helsingissä ja Tampereella.

Näyttelijä-laulaja Fran Perea saapuu konsertoimaan Suomeen elokuussa. Perea esiintyy Helsingin Kulttuuritalossa torstaina 28. elokuuta ja Tampereen Pakkahuoneella perjantaina 29. elokuuta.

Espanjalaisen Serranon perhe -tv-sarjan Marcoksena tunnetun Perean levyjä on myyty pelkästään Espanjassa kymmeniä tuhansia kappaleita. Hänen ensialbuminsa, La chica de la habitación de al lado, ilmestyi Suomessa viime syksynä.

(MTV3)


Voisit tehdä tästä tänne Musiikki -palstalle ihan oman avauksen, sillä sen verran iso uutinen...

Mutta hieno uutinen todellakin...
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150443
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Shade » To Touko 29, 2008 7:26

Olin kahden vaiheilla, että teenkö uuden topiicin, mutta nyt se on sitten siellä. :wink:
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine


Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano
 
Viestit: 1040
Liittynyt: Ma Touko 19, 2008 8:10

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Touko 29, 2008 8:26

Olin muuten silloin marraskuussa kattomassa frania kampissa. Hirvittävä jono. Siks en jaksanut odottaa vuoroani enkä saanut nimmaria :( .
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Kesä 16, 2008 3:16

IRC-Gallerian chat:iin keskiviikkona 28.11. klo 18.30."


EIIKÄÄ! Miks mä oon aina myöhässä voihan!!! :( mä olisin halunnu jutella sen kanssa, tää ei oo reilua nyyh :'(

ibi
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja JCK » Ma Kesä 16, 2008 3:46

ibi kirjoitti:
IRC-Gallerian chat:iin keskiviikkona 28.11. klo 18.30."


EIIKÄÄ! Miks mä oon aina myöhässä voihan!!! :( mä olisin halunnu jutella sen kanssa, tää ei oo reilua nyyh :'(

ibi


Ei sinne chattiin mahtunut kuin 150 tyyppiä, joten aika monet paikalla olleetkin joutuivat pettymään. Viestejä tuli niin vimmatulla tahdilla, ettei kaikkia millään ehtinyt lukea puhumattakaan, että Fran olisi vastannut niihin kaikkiin. Jotain hauskoja juttuja siellä chatissa kyllä tuli. :wink:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja ibi » Ke Kesä 18, 2008 10:17

JCK kirjoitti:
ibi kirjoitti:
IRC-Gallerian chat:iin keskiviikkona 28.11. klo 18.30."


EIIKÄÄ! Miks mä oon aina myöhässä voihan!!! :( mä olisin halunnu jutella sen kanssa, tää ei oo reilua nyyh :'(

ibi


Ei sinne chattiin mahtunut kuin 150 tyyppiä, joten aika monet paikalla olleetkin joutuivat pettymään. Viestejä tuli niin vimmatulla tahdilla, ettei kaikkia millään ehtinyt lukea puhumattakaan, että Fran olisi vastannut niihin kaikkiin. Jotain hauskoja juttuja siellä chatissa kyllä tuli. :wink:


Puhuttiiks siel chatissä Espanjaa vai ymmärtääks Fran suomea??:D
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja JCK » Ke Kesä 18, 2008 10:38

ibi kirjoitti:
JCK kirjoitti:
ibi kirjoitti:
IRC-Gallerian chat:iin keskiviikkona 28.11. klo 18.30."


EIIKÄÄ! Miks mä oon aina myöhässä voihan!!! :( mä olisin halunnu jutella sen kanssa, tää ei oo reilua nyyh :'(

ibi


Ei sinne chattiin mahtunut kuin 150 tyyppiä, joten aika monet paikalla olleetkin joutuivat pettymään. Viestejä tuli niin vimmatulla tahdilla, ettei kaikkia millään ehtinyt lukea puhumattakaan, että Fran olisi vastannut niihin kaikkiin. Jotain hauskoja juttuja siellä chatissa kyllä tuli. :wink:


Puhuttiiks siel chatissä Espanjaa vai ymmärtääks Fran suomea??:D


Chat käytiin suurimmaksi osaksi suomeksi. Poikkeuksina muutamat englannin- ja espanjankieliset kommentit. Fran puhui siis tulkin välityksellä (hänellä on galtsussa sponsoroitu profiili). Lopussa Fran itse kirjoitti muutaman kommentin espanjaksi. Fran osaa suomea vain muutamia sanoja (ainakin "kiitos"). Olen toisessa topicissa jo maininnutkin, että parhaat naurut synnytti Franin "Voi perkele" :lol:
JCK
TuplaDiego
 
Viestit: 2622
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 3:16

ViestiKirjoittaja Serrano-fani » Su Kesä 29, 2008 12:29

Osaakohan se laisinkaan englantia? Ykkösen aamutv:n haastattelussa noihin aikoihin (27.11) se puhui espanjaa. Tulkki oli toki paikalla, mutta musta se ei tulkannu kovin hyvin : / oli hidas jne.

oheisessa tuubin linkki aamuteeveen haastattelusta

----> http://www.youtube.com/watch?v=_5DP25EXMBo

(varmaan tuo linkki jo löytyykin näiltä sivuilta) ;)
Avatar
Serrano-fani
Paquillo
 
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 3:45
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Su Kesä 29, 2008 12:39

Kai se jotenkin osaa tyyliin "chrello", mutta tuolla etelämpänä ei oikein tuo englannin pänttääminen taida ketään kiinnostaa. Eli se joka sitä enkun opiskelua ei välimeren maissa peruskoulun jälkeen jatka, se sitä hyvin ei osaa.

E: Sama haastattelu taitaa olla vieläkin YLE Areenassa...
Avatar
RealMadrid
TuplaDiego
 
Viestit: 2282
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 10:11

ViestiKirjoittaja Halla » Su Kesä 29, 2008 1:20

RealMadrid kirjoitti:Kai se jotenkin osaa tyyliin "chrello", mutta tuolla etelämpänä ei oikein tuo englannin pänttääminen taida ketään kiinnostaa. Eli se joka sitä enkun opiskelua ei välimeren maissa peruskoulun jälkeen jatka, se sitä hyvin ei osaa.


Eipä se taida olla siitä kiinni, ettei kiinnostaisi, vaan yksinkertaisesti ranskaa opiskellaan etelämmässä enemmän kuin englantia, monestakin syystä.

Mutta tosiaan... Jos sitä englannin opiskelua ei jatka peruskoulun jälkeen, niin sitten sitä ei osaa. Sehän on selvä.
Halla
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 17, 2008 1:06
Paikkakunta: Vet inte

Seuraava

Paluu Musiikki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa