Diegon uni

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Kesä 14, 2009 11:20

Tyhmä loppu todella. Ite en usko tähän uni juttuun, koska ei diego oo voinut kaikkea uneksia. Lisäks kuvittelen että diego olis heränny viimestään lucain kuollessa. harvoinhan sitä jatketaan unta jos siinä vastavihitty vaimo kuolee. Mutta keskustellaanpas enemmän sit kun se jakso tulee.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja René » Ma Kesä 15, 2009 11:33

kkiljun kirjoitti:Tyhmä loppu todella. Ite en usko tähän uni juttuun, koska ei diego oo voinut kaikkea uneksia. Lisäks kuvittelen että diego olis heränny viimestään lucain kuollessa. harvoinhan sitä jatketaan unta jos siinä vastavihitty vaimo kuolee. Mutta keskustellaanpas enemmän sit kun se jakso tulee.


Mä uskon, että Diego saa toisen mahollisuuden tehdä kaikki uudestaan ja paremmin mitä teki.
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Susna » Ma Kesä 15, 2009 12:32

No mun mielestä loppu olis tosiaanki saanu olla erilainen, mut jossain muussa topicissahan on mietitty sitä kuinka se Diegon ja Lucian viimenen keskustelu jo viittaa vähän uneen, nii eiks se uni olis voinu sitte alkaa siitä kohasta, siellee et Lucia ei olis kuollu, ja et osa ohjelmasta olis ollu unta mut ei kaikki kuiteskaa. Uni ratkasuna oli huono, ja tosiaanki aika moni vivaihteista unta Diego olis nähny, et jos kerta oli pakko lopettaa uneen, nii olishan sitä voinu miettii kahesti, et mistä kohin se uni olis sitte alkanu.
Kuva
Kuva
Avatar
Susna
Diego Serrano
 
Viestit: 1395
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 6:38
Paikkakunta: Helsinki

Päin vastoin!

ViestiKirjoittaja Telecinco » Ke Kesä 17, 2009 6:10

Mielestäni lopetus oli erinomainen. Sarja alkoi muutenkin muistuttaa outojen juonenkäänteidensä ansiosta liikaankin jotakin epämääräistä Amerikkalaista saippuasarjaa (Päivien viemää :wink: ) Esimerkiksi alkupuolen jaksot ovat huomattavasti parempia koko perheen vielä ollessa koolla. Olisi ollut hyvin ikävää, jos sarja olisi loppunut niin kurjasti, että kaikki epäonniset tapahtumat olisivatkin olleet totta.

Eli siis, pointtini on lähinnä se, että sarja ei onneksi loppunut kovakohtaloisestesti, vaan loppuun saatiin fantastisen autuas loppu. Minulle olisi ainakin jäänyt huono fiilis, jos sarja olisi päättynyt Diegon itsemurhaan.

Kaikillahan on tietysti oma mielipiteensä, mutta mun mielestä päivien viemä on perseestä.
Kuva
Kuva
Avatar
Telecinco
Candela Blanco
 
Viestit: 197
Liittynyt: Su Kesä 29, 2008 6:41
Paikkakunta: Sievi

ViestiKirjoittaja Elau » To Kesä 25, 2009 8:16

tetée kirjoitti:mun mielestä se o aika tylsää, et se onki vaa unt ;s
no todellakin. kuulemma jossain toisessakin sarjassa oli näin, että oli jonkun henkilön unta! ei sitten parempaa keksinyt? :$
Elau
Chuky Salas
 
Viestit: 30
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 7:42

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Heinä 08, 2009 10:46

tetée kirjoitti:mun mielestä se o aika tylsää, et se onki vaa unt ;s
Jep.
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja -sallaa » Pe Heinä 17, 2009 10:53

pläähh........ei sais loppuu ollenkaa :d no ostan sit vaikka ne tuotantokaudet :D
-sallaa
-sallaa
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 16, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja Shipsu » Pe Heinä 17, 2009 11:58

Outoa unta kyllä, täytyy myöntää..
Kuva
Kuva
Avatar
Shipsu
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 343
Liittynyt: La Tammi 24, 2009 7:49
Paikkakunta: Hamina

Re: Päin vastoin!

ViestiKirjoittaja Hawkit » La Heinä 18, 2009 12:03

Telecinco kirjoitti:Mielestäni lopetus oli erinomainen. Sarja alkoi muutenkin muistuttaa outojen juonenkäänteidensä ansiosta liikaankin jotakin epämääräistä Amerikkalaista saippuasarjaa (Päivien viemää :wink: ) Esimerkiksi alkupuolen jaksot ovat huomattavasti parempia koko perheen vielä ollessa koolla. Olisi ollut hyvin ikävää, jos sarja olisi loppunut niin kurjasti, että kaikki epäonniset tapahtumat olisivatkin olleet totta.

Eli siis, pointtini on lähinnä se, että sarja ei onneksi loppunut kovakohtaloisestesti, vaan loppuun saatiin fantastisen autuas loppu. Minulle olisi ainakin jäänyt huono fiilis, jos sarja olisi päättynyt Diegon itsemurhaan.

Kaikillahan on tietysti oma mielipiteensä, mutta mun mielestä päivien viemä on perseestä.
Tässä tuli mielipiteeni tästä serranojen lopetuksesta ja myös päivien viemäästä samassa postissa. :D
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

Re: Päin vastoin!

ViestiKirjoittaja Handee » La Heinä 18, 2009 12:39

Hawkit kirjoitti:
Telecinco kirjoitti:Mielestäni lopetus oli erinomainen. Sarja alkoi muutenkin muistuttaa outojen juonenkäänteidensä ansiosta liikaankin jotakin epämääräistä Amerikkalaista saippuasarjaa (Päivien viemää :wink: ) Esimerkiksi alkupuolen jaksot ovat huomattavasti parempia koko perheen vielä ollessa koolla. Olisi ollut hyvin ikävää, jos sarja olisi loppunut niin kurjasti, että kaikki epäonniset tapahtumat olisivatkin olleet totta.

Eli siis, pointtini on lähinnä se, että sarja ei onneksi loppunut kovakohtaloisestesti, vaan loppuun saatiin fantastisen autuas loppu. Minulle olisi ainakin jäänyt huono fiilis, jos sarja olisi päättynyt Diegon itsemurhaan.

Kaikillahan on tietysti oma mielipiteensä, mutta mun mielestä päivien viemä on perseestä.
Tässä tuli mielipiteeni tästä serranojen lopetuksesta ja myös päivien viemäästä samassa postissa. :D


onhan se lopetus sinänsä ihan hyvä.. mutta miks just uneen :D voih. Vaikka ei siinäkään nyt niin mitään vikaa ole. :D
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja -sallaa » La Heinä 18, 2009 9:51

totta kunhan vaan se loppuu kaikin puolin onnellisesti.
-sallaa
-sallaa
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 16, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja Ocku » La Elo 01, 2009 5:15

Mua vähän häiritsee noin outo lopetus.. :?
Ei edes äikän aineessa toimi tommonen lopetus että "...ja sitte se heräs ja kaikki olikin vaan unta." :D Mä ainakin haluan vaan ajatella että Diego herää ite jossakin "taivaassa" mutta muut jatkaa elämäänsä niinku se on ollu.. Surullista ajatella, että esim. Marcos ja Eva ei sais lasta tai Santi ja Lourditas.. Vaikka Lucia ei kuoliskaan, mutta... Ja vielä se, että ne ei tienny ketään Afria tms niin onko Diego muka kuvitellu ne lukuisat sivuhenkilöt?

No, se oli mun mielipide.
Ocku
Chuky Salas
 
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2009 8:33
Paikkakunta: Seinäjoki

ViestiKirjoittaja serrano97 » Su Elo 02, 2009 4:05

Toisaalta toi loppu on surullinen ja toisaalta onnellinen.Jos on ymmärtäny oikein.Ja jos kerran on tollanen loppu missä Diego saa uuden mahdollisuuden niin miksei ne voi tehä siitä uusia tuotanto kausia!Yhyy en kestä kun se loppuu!!!
serrano97
 
Viestit: 14
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 3:31

en määkää

ViestiKirjoittaja -sallaa » Su Elo 02, 2009 5:58

koskas se muuten lopuuu eess??? ei kai kohta?????????
-sallaa
-sallaa
 
Viestit: 19
Liittynyt: To Heinä 16, 2009 2:57

Re: en määkää

ViestiKirjoittaja Churro » Su Elo 02, 2009 7:28

-sallaa kirjoitti:koskas se muuten lopuuu eess??? ei kai kohta?????????



Taitaa olla joku kahdeksan tai seitsemän jaksoa enää jäljellä, eli koko 8. tuotantokausi :(
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa