Itse en voi jotenkin vain sietää ollenkaan Celiaa, ja vaikka olenkin mielestäni naiskauneuden asiantuntija ihmetyttää, että jotkut ylistävät Celian kauneutta, vaikka itse en näe kyseisessä henkilöhahmossa mitään kaunista, ainakaan kasvoissa, mistä yleensä kauneus katsotaan. Muodot ovat kyllä ihan hyvät naisella.
Siksipä tämä kysely, ja ehdottomasti perusteluja vaaditaan, muuten on turha edes äänestää tässä!
Laitoin tuon että Celia on keskitasoa paremman näköinen nainen. Jos nyt serranoista puhutaan niin ei voita Lucíaa, mutta kyllä Celia on mielestäni kaunis.
EDIT: niin ja ne perustelut, tosiaan Tota, no en osaa nyt mitään yksittäisiä syitä sanoa, Celia vaan näyttää kauniille, mistä lie johtuu. Ja ne hiukset sopii tosi hyvin sille, se näytti aika kammottavalle kun siinä yhessä jaksossa (en nyt muista nimeä) -missä se oli se malli- sillä oli muistaakseni vähän suoristettu hiuksia.
Oon samaa mieltä ku ÄsJiiKoo, eli Celia on keskitasoa paremman näköinen nainen. Ei todellakaan, voita Beléniä/Lucíaa, mutta kaunis on. Celialle kiharat hiukset sopii tosi hyvin. Ja hiuksien lisäksi, kasvotkin on todella kauniit. =)
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
Vastasin saman kuten monet muutkin eli Celia on keskitasoa paremman näköinen nainen. Perusteluja on tullut jo hyvin edellä. Mielestäni kaunis nainen. Kiharat sopivat hänelle (; Ei kuitenkaan voita esimerkiksi Lucíaa, mutta kuitenkin yleisesti mielestäni hyvännäköinen nainen
Strawberry kirjoitti:vastasin että celia on ihan kaunis nainen, koska ei se mun mielestä hirveen kaunis oo silleen mut ei sit mikään ihan hirveen rumakaa
Strawberry kirjoitti:vastasin että celia on ihan kaunis nainen, koska ei se mun mielestä hirveen kaunis oo silleen mut ei sit mikään ihan hirveen rumakaa
Kaunishan se niin kuin kaikki naiset, jotka pyörii serranoissa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta! Myös toinen poistettu, merkkirajan takia. Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.
Celia on kaunis nainen, mutta enemmänkin todella hyvänen näkönen ikäsekseen. Vähän kahen vaiheella mut valitsin ton tummennetun vaihtoehdon ihan ton iän takii ;D