Churro kirjoitti:Nää työt on aivan upeita, oot kehittyny hirveesti ! Millä ohjelmalla teet?
Niin ja sit mun toive. Tekisitkö mulle Anasta bannerin? Kiitos jos ehdit tai jaksat

Nenna kirjoitti:Vautsi! Ei voi muuta ku ihailla miten sä jaksat toteuttaa näitä toiveita!Ja sun työt on vielä aivan mielettömän upeitakin! FanArttien teko ku vie niin paljon aikaa, ja sulle on tullu hirveesti toiveita, mut oot silti toteuttanu ne tosi nopeesti. :O
Mä sit taas en kauaa pitäny tällasta toivetopiiccia, kun jo kyllästyin. Välillä ei millään jaksanu tehä niitä, ja kuvien ettiminenkin oli niin vaivalloista. Lopuks sit päätin keskeyttää ainaki joksikin aikaa niitten toiveiden tekemisen. ;S Mut oikeesti, ei voi olla ku ihmeissään, sä oot tosi ahkera tekeen näitä!

niña kirjoitti:Churro kirjoitti:Nää työt on aivan upeita, oot kehittyny hirveesti ! Millä ohjelmalla teet?
Niin ja sit mun toive. Tekisitkö mulle Anasta bannerin? Kiitos jos ehdit tai jaksat
Gimpillä (; Kiitokset.
Ana bannu:

-Summer- kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin jaksosta 7x12, siitä kohdasta kun Diego menee illastamaan ravintolaan syntymäpäivänään? Eli ainakin kuva Diegosta siinä, kun se nostaa maljan, sit ehkä joku Diegon ja Lucian yhteisen kuvan heijastus siinä vieressä?
Ja sit tekstinä "Para ti, Lucía". Jos saat vielä jostain selville, miten toi teksti kirjotetaan oikein ja saisit sen niin banneriin niin olis vielä hienompaa, mut ei oo todellakaan pakollista.
PS. Jos jotenkin auttaa, niin sen bannerin olis tarkotus olla sit surullinen ja tosi koskettava
Kiitos jo etukäteen!

niña kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin jaksosta 7x12, siitä kohdasta kun Diego menee illastamaan ravintolaan syntymäpäivänään? Eli ainakin kuva Diegosta siinä, kun se nostaa maljan, sit ehkä joku Diegon ja Lucian yhteisen kuvan heijastus siinä vieressä?
Ja sit tekstinä "Para ti, Lucía". Jos saat vielä jostain selville, miten toi teksti kirjotetaan oikein ja saisit sen niin banneriin niin olis vielä hienompaa, mut ei oo todellakaan pakollista.
PS. Jos jotenkin auttaa, niin sen bannerin olis tarkotus olla sit surullinen ja tosi koskettava
Kiitos jo etukäteen!
Tässä:
Ihana toive muutes (:
Toivottavasti tuli sellainen, millaisen halusit.

Churro kirjoitti:niña kirjoitti:Churro kirjoitti:Nää työt on aivan upeita, oot kehittyny hirveesti ! Millä ohjelmalla teet?
Gimpillä (; Kiitokset.
Ana bannu:
Oi aivan ihana, otan heti käyttöön, kiitos

Ihana!niña kirjoitti:sotka kirjoitti:Voitko tehä mulle Africa y Raul bannerin? Vois olla 4-5 kaudelta, mut ei pakko(:
En oo varma kaudesta, muttä tässä:

Churro kirjoitti:niña kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin jaksosta 7x12, siitä kohdasta kun Diego menee illastamaan ravintolaan syntymäpäivänään? Eli ainakin kuva Diegosta siinä, kun se nostaa maljan, sit ehkä joku Diegon ja Lucian yhteisen kuvan heijastus siinä vieressä? :)
PS. Jos jotenkin auttaa, niin sen bannerin olis tarkotus olla sit surullinen ja tosi koskettava :)
Kiitos jo etukäteen!
Tässä:
Ihana toive muutes (:
-Summer- kirjoitti:Churro kirjoitti:niña kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin jaksosta 7x12, siitä kohdasta kun Diego menee illastamaan ravintolaan syntymäpäivänään? Eli ainakin kuva Diegosta siinä, kun se nostaa maljan, sit ehkä joku Diegon ja Lucian yhteisen kuvan heijastus siinä vieressä?
Kiitos jo etukäteen!
Tässä:
Ihana toive muutes (:
No todellakin siis toihan on ihan sanoinkuvaamattoman mahtavan ihana! ♥♥♥
Siis otan heti käyttöön aaww kiitos!
Oot niiin taitava! Aloin taas itkee voi vitsit mäkin oon kyllä...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa