niña tekee ja toteuttaa

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Joyeux » Su Heinä 12, 2009 5:56

Tahtoisitko tehdä minulle bannerin aiheena Raul ja Afri? Kuva/kuvat saa olla miltä kaudelta tahansa. Saat muuten vapaat kädet, mutta jos nimimerkkini laittaisit johonki, mihin se sattuu sopimaan? Kiitos jo etukäteen!
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja niña » Su Heinä 12, 2009 6:09

Hawkit kirjoitti:Banneri guillesta, mielummin näiltä myöhemmiltä kausilta, mutta ei sekään niin tärkeää ole. Nimimerkkini jonnekkin sinne mihin sä näät sen parhaiten osuvan. :D Täysin vapaat kädet periaatteessa.

Tein nyt tällaisen:
Kuva
Kuva
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA

ViestiKirjoittaja Hawkit » Su Heinä 12, 2009 6:11

niña kirjoitti:
Hawkit kirjoitti:Banneri guillesta, mielummin näiltä myöhemmiltä kausilta, mutta ei sekään niin tärkeää ole. Nimimerkkini jonnekkin sinne mihin sä näät sen parhaiten osuvan. :D Täysin vapaat kädet periaatteessa.

Tein nyt tällaisen:
Kuva
Loistava, kiitos! :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 12, 2009 7:56

Hawkit kirjoitti:
niña kirjoitti:

Tein nyt tällaisen:
Kuva
Loistava, kiitos! :)

magee ! (:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Sawyer » Ke Heinä 15, 2009 1:05

Voisitko tehä mulle bannerin, missä olisi Raul ja Fiti. Nimi vas. yläkulmaan. Olisi kiva jos olisi 7-8tk.

Kiitos taas! :)
Kuva
Sawyer
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Heinä 15, 2009 5:55

Teet tosi hienoja !
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » To Heinä 16, 2009 1:00

Oisko mahollista tehä joku banneri Guillesta ja sen kavereista, ja joku teksti espanjaks. Kuvilla ei oo välii. Mun nick olis kiva siinä jos saat sen sinne jonnekin mahutettua.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja GINGA » To Heinä 16, 2009 2:18

Tekisiks mulle bannerin Chonista & Josicosta? =)
GINGA
Doña Carmen

ViestiKirjoittaja Januska » Su Heinä 19, 2009 9:27

-Summer- kirjoitti:
niña kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!! :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

Ja se on nyt niin, että mä en sulle bannereita tai avoja vähään aikaan tee.

Yhdyn niñan kommenttiin.

Ja toi on täyttä sanonko mitä et "et vaivaudu tekemään yhtä banneria", sä toivot kaikilta samoja toiveita ihan hirveän usein etkä kyllä todellakaan käytä kaikkia, kokemusta on varmasti monilla muillakin. Sitä kutsuisin syrjinnäksi.

Ja vielä yksi juttu: Voit sä toki kiljua toivettas esille mutta tässä on nyt jo kohtuu moni ilmoittautunut sille listalle, jolla olevat eivät sinulle töitä enää toteuta.

Tää on keskustelufoorumi, ja lausuin vaan rehellisen mielipiteeni.

Samaa mieltä olen minäkin, vaikka en fanartteja teekään. Mutta toi sun kommentti Shelle on mun mielestä aika törkee!!
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Shelle » Su Heinä 19, 2009 9:42

Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:
niña kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!! :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

Yhdyn niñan kommenttiin.

Ja toi on täyttä sanonko mitä et "et vaivaudu tekemään yhtä banneria", sä toivot kaikilta samoja toiveita ihan hirveän usein etkä kyllä todellakaan käytä kaikkia, kokemusta on varmasti monilla muillakin. Sitä kutsuisin syrjinnäksi.

Ja vielä yksi juttu: Voit sä toki kiljua toivettas esille mutta tässä on nyt jo kohtuu moni ilmoittautunut sille listalle, jolla olevat eivät sinulle töitä enää toteuta.

Samaa mieltä olen minäkin, vaikka en fanartteja teekään. Mutta toi sun kommentti Shelle on mun mielestä aika törkee!!
Minä saan sanoa mielipiteeni, ja mulle on ihan sama mitä mielestä te olette minusta ja minun mielipiteistäni yms.
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja Januska » Su Heinä 19, 2009 10:45

Shelle kirjoitti:
Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:
niña kirjoitti:

Yhdyn niñan kommenttiin.

Minä saan sanoa mielipiteeni, ja mulle on ihan sama mitä mielestä te olette minusta ja minun mielipiteistäni yms.

Anteeks, jos loukkasin, mutta mun mielestä se ei ole mielipideasia..
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » Ma Heinä 20, 2009 9:05

Januska kirjoitti:
Shelle kirjoitti:
Januska kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:
niña kirjoitti:

Yhdyn niñan kommenttiin.

Anteeks, jos loukkasin, mutta mun mielestä se ei ole mielipideasia..
Shelle, kokemusta on vähän kaikilla. Hoit sitä munkin huippisbanneria, ja kun sen teit, ni et edes käyttänyt sitä. Vaikka tein sitä, hmm melkein tunnin, yritin tehdä siitä hienon, ja sulle kelpaa vaan jos joku teteFAN, Coco tai katy tekee sulle, mut muiden työt ei kelpaa. Sulle kelpaa vaan paras! Monta kertaa oot pyytänyt esim -Summer-ia tekemään, mutta ei, et ole käyttänyt sitä kertaakaan. Miks toivot sellasilta ihmisiltä avoja ja bannereita, kun tiedät ettei ne tee niin hienoja kuin haluaisit?? Toi on musta vähän syrjintää et toivot, hoet toivettasi varmaan 10 kertaa, ja kun sen tekee, niin "Ihan hieno." on sun kommenttis, etkä ota sitä käyttöön. Itse olen sulle monta kertaa tehnyt bannerin tai avan, ni sanot aina ihan hieno, käytän ehkä jossainvaiheessa. Opettelisit itse tekemään, ni tulispahan sellasia kun haluat. Toivot varmaan joka viikko uutta banneria tai avaa, ja odotat että joku teteFAN, Coco tai katy tulee tekemään sulle. Anteeks nyt vaan mut tää on mielipide. Montakohan kertaa oot toivonu Shelle että sulle tehdään jonkunlainen ava tai banneri, ja YHTÄKÄÄN niistä et ole käyttänyt.

Mut nyt menee offiksi, joten aiheesta ei enää keskustella.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Frozen_ » Ma Heinä 20, 2009 12:32

Voisitko tehän mulle bannerin missän olis Santi, Diego, Fiti ja Jose Luis? (ei tartte olla tossa järjestyksessä)

Mielellään näiltä uusilta tuotantokausilta. Nimimerkki vaan johonki kohtaan.

Kiitos jo etukäteen! :D
Kuva
Kuva
Kuva
Frozen_
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja niña » Ma Heinä 20, 2009 1:39

Sanokaapas, jos jäi joku toive väliin. Yritin kyllä katsoa, mutta on semmonen tunne, että jonkun skippasin.

Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä minulle bannerin aiheena Raul ja Afri? Kuva/kuvat saa olla miltä kaudelta tahansa. Saat muuten vapaat kädet, mutta jos nimimerkkini laittaisit johonki, mihin se sattuu sopimaan? Kiitos jo etukäteen!

Tässä:
Kuva
Toivottavasti kelpaa.
Kuva
niña

ViestiKirjoittaja niña » Ma Heinä 20, 2009 4:38

Sawyer kirjoitti:Voisitko tehä mulle bannerin, missä olisi Raul ja Fiti. Nimi vas. yläkulmaan. Olisi kiva jos olisi 7-8tk.

Kiitos taas! :)

Kuva
Joku raiskas ton kuvan laadun.. Toivottavasti ei haittaa.
Kuva
niña

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt