Hawkit kirjoitti:Banneri guillesta, mielummin näiltä myöhemmiltä kausilta, mutta ei sekään niin tärkeää ole. Nimimerkkini jonnekkin sinne mihin sä näät sen parhaiten osuvan.Täysin vapaat kädet periaatteessa.

Loistava, kiitos!niña kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Banneri guillesta, mielummin näiltä myöhemmiltä kausilta, mutta ei sekään niin tärkeää ole. Nimimerkkini jonnekkin sinne mihin sä näät sen parhaiten osuvan.Täysin vapaat kädet periaatteessa.
Tein nyt tällaisen:

Hawkit kirjoitti:Loistava, kiitos!niña kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Banneri guillesta, mielummin näiltä myöhemmiltä kausilta, mutta ei sekään niin tärkeää ole. Nimimerkkini jonnekkin sinne mihin sä näät sen parhaiten osuvan.Täysin vapaat kädet periaatteessa.
Tein nyt tällaisen:

-Summer- kirjoitti:niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja se on nyt niin, että mä en sulle bannereita tai avoja vähään aikaan tee.
Yhdyn niñan kommenttiin.
Ja toi on täyttä sanonko mitä et "et vaivaudu tekemään yhtä banneria", sä toivot kaikilta samoja toiveita ihan hirveän usein etkä kyllä todellakaan käytä kaikkia, kokemusta on varmasti monilla muillakin. Sitä kutsuisin syrjinnäksi.
Ja vielä yksi juttu: Voit sä toki kiljua toivettas esille mutta tässä on nyt jo kohtuu moni ilmoittautunut sille listalle, jolla olevat eivät sinulle töitä enää toteuta.
Tää on keskustelufoorumi, ja lausuin vaan rehellisen mielipiteeni.

Minä saan sanoa mielipiteeni, ja mulle on ihan sama mitä mielestä te olette minusta ja minun mielipiteistäni yms.Januska kirjoitti:-Summer- kirjoitti:niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yhdyn niñan kommenttiin.
Ja toi on täyttä sanonko mitä et "et vaivaudu tekemään yhtä banneria", sä toivot kaikilta samoja toiveita ihan hirveän usein etkä kyllä todellakaan käytä kaikkia, kokemusta on varmasti monilla muillakin. Sitä kutsuisin syrjinnäksi.
Ja vielä yksi juttu: Voit sä toki kiljua toivettas esille mutta tässä on nyt jo kohtuu moni ilmoittautunut sille listalle, jolla olevat eivät sinulle töitä enää toteuta.
Samaa mieltä olen minäkin, vaikka en fanartteja teekään. Mutta toi sun kommentti Shelle on mun mielestä aika törkee!!

Shelle kirjoitti:Minä saan sanoa mielipiteeni, ja mulle on ihan sama mitä mielestä te olette minusta ja minun mielipiteistäni yms.Januska kirjoitti:-Summer- kirjoitti:niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yhdyn niñan kommenttiin.
Samaa mieltä olen minäkin, vaikka en fanartteja teekään. Mutta toi sun kommentti Shelle on mun mielestä aika törkee!!

Shelle, kokemusta on vähän kaikilla. Hoit sitä munkin huippisbanneria, ja kun sen teit, ni et edes käyttänyt sitä. Vaikka tein sitä, hmm melkein tunnin, yritin tehdä siitä hienon, ja sulle kelpaa vaan jos joku teteFAN, Coco tai katy tekee sulle, mut muiden työt ei kelpaa. Sulle kelpaa vaan paras! Monta kertaa oot pyytänyt esim -Summer-ia tekemään, mutta ei, et ole käyttänyt sitä kertaakaan. Miks toivot sellasilta ihmisiltä avoja ja bannereita, kun tiedät ettei ne tee niin hienoja kuin haluaisit?? Toi on musta vähän syrjintää et toivot, hoet toivettasi varmaan 10 kertaa, ja kun sen tekee, niin "Ihan hieno." on sun kommenttis, etkä ota sitä käyttöön. Itse olen sulle monta kertaa tehnyt bannerin tai avan, ni sanot aina ihan hieno, käytän ehkä jossainvaiheessa. Opettelisit itse tekemään, ni tulispahan sellasia kun haluat. Toivot varmaan joka viikko uutta banneria tai avaa, ja odotat että joku teteFAN, Coco tai katy tulee tekemään sulle. Anteeks nyt vaan mut tää on mielipide. Montakohan kertaa oot toivonu Shelle että sulle tehdään jonkunlainen ava tai banneri, ja YHTÄKÄÄN niistä et ole käyttänyt.Januska kirjoitti:Shelle kirjoitti:Minä saan sanoa mielipiteeni, ja mulle on ihan sama mitä mielestä te olette minusta ja minun mielipiteistäni yms.Januska kirjoitti:-Summer- kirjoitti:niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Mutta jos minä HALUAN toivoa banneria ja avataria yms. niin minähän toivon, ja odotan niin kauan että joku tekee mulle bannerin. JA SEN MINÄ SANON ETTÄ TOI ON TODELLA ILKEETÄ JA SYRJINTÄÄ KUN ET VIITSI VAIVAUTUA TEKEMÄÄN YHTÄ BANNERIA, HEMMETTI !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yhdyn niñan kommenttiin.
Anteeks, jos loukkasin, mutta mun mielestä se ei ole mielipideasia..

Joyeux kirjoitti:Tahtoisitko tehdä minulle bannerin aiheena Raul ja Afri? Kuva/kuvat saa olla miltä kaudelta tahansa. Saat muuten vapaat kädet, mutta jos nimimerkkini laittaisit johonki, mihin se sattuu sopimaan? Kiitos jo etukäteen!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa