Tässä näkyy sitte koko olemus tästä pikkumiehestä jonka päälaki täällä on jo ennestään näkyny:

Vuosiluvun on oltava väärässä, sen näkee sokeeki:

Pahoittelen noita fotolog tekstejä, ja sitä, etten jaksanukkaa laittaa enmpää kuiva.

MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on.![]()
Ja tuo "pikkumies" on tosiaanki Natalian pikkuveli, Samuel. Ja tuo kuva on ilmeisesti suomesta (?) (;

Susna kirjoitti:MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on.![]()
Ja tuo "pikkumies" on tosiaanki Natalian pikkuveli, Samuel. Ja tuo kuva on ilmeisesti suomesta (?) (;
Joo arvelinki et osa on jo nähny noi kuvat, mut ei kai se sentää Suomesta oo? =)

MariTere kirjoitti:Susna kirjoitti:MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on.![]()
Joo arvelinki et osa on jo nähny noi kuvat, mut ei kai se sentää Suomesta oo? =)
Toi missä Nata pitää sylissään pikkuveljeä on kait sieltä Rauman prismasta.En oo ihan varma, mut jotain tommosta Natalia-Fan sano mulle sillo ku se oli meillä, et kuva on Suomesta. (:

Susna kirjoitti:MariTere kirjoitti:Susna kirjoitti:MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on.![]()
Toi missä Nata pitää sylissään pikkuveljeä on kait sieltä Rauman prismasta.En oo ihan varma, mut jotain tommosta Natalia-Fan sano mulle sillo ku se oli meillä, et kuva on Suomesta. (:
Ehkäsitte,mut mistä se voi olla niin varma?Tai jos nyt satut näkee tän Natalia-Fan, nii mistä voit olla niin varma?
editt// muokkasin vähän

René kirjoitti:Toi on ihana kuva mis Nata ja Viki nukkuu <3

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa