Natalia Sanchezista kuvia

Videot, kuvat ja musiikkiäänitteet Serranon perheestä

ViestiKirjoittaja Susna » Ma Elo 17, 2009 11:46

Selasin vähän fotologeja ja löysin jotain kuvia. Osa on saattanu jo olla täällä, tai te ootte saattanu nää jo nähä, mut samapa tuo. :)

Tässä näkyy sitte koko olemus tästä pikkumiehestä jonka päälaki täällä on jo ennestään näkyny:
Kuva
Vuosiluvun on oltava väärässä, sen näkee sokeeki:
Kuva

Kuva

Pahoittelen noita fotolog tekstejä, ja sitä, etten jaksanukkaa laittaa enmpää kuiva. :)
Kuva
Kuva
Susna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Elo 17, 2009 12:33

Kiitos Susna, itse en ainakaan ole noita kuvia nähnyt. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Elo 17, 2009 2:33

Mä olen nähny Susnan laittamat kuvat, mutta kiitos silti (: Ja ihania kuvia on, varsinkin viimeinen. Joo ja keskimmäisessä kuvassa Natalia ei ole kyllä 13-v, että päivämäärässä tosiaan taitaa olla virhe :D
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Elo 17, 2009 6:18

Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on. ;)

Ja tuo "pikkumies" on tosiaanki Natalian pikkuveli, Samuel. Ja tuo kuva on ilmeisesti suomesta (?) (;
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Susna » Ma Elo 17, 2009 6:21

MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on. ;)

Ja tuo "pikkumies" on tosiaanki Natalian pikkuveli, Samuel. Ja tuo kuva on ilmeisesti suomesta (?) (;

Joo arvelinki et osa on jo nähny noi kuvat, mut ei kai se sentää Suomesta oo? =)
Kuva
Kuva
Susna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Elo 17, 2009 6:23

Susna kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Joo oon mäki nähny noi kuvat aika moneen otteeseen. Mutta nättejä on. ;)

Joo arvelinki et osa on jo nähny noi kuvat, mut ei kai se sentää Suomesta oo? =)

Toi missä Nata pitää sylissään pikkuveljeä on kait sieltä Rauman prismasta.;) En oo ihan varma, mut jotain tommosta Natalia-Fan sano mulle sillo ku se oli meillä, et kuva on Suomesta. (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Susna » Ma Elo 17, 2009 6:29

MariTere kirjoitti:
Susna kirjoitti:

Toi missä Nata pitää sylissään pikkuveljeä on kait sieltä Rauman prismasta.;) En oo ihan varma, mut jotain tommosta Natalia-Fan sano mulle sillo ku se oli meillä, et kuva on Suomesta. (:

Ehkäsitte,mut mistä se voi olla niin varma? :) Tai jos nyt satut näkee tän Natalia-Fan, nii mistä voit olla niin varma? :D

editt// muokkasin vähän
Kuva
Kuva
Susna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Elo 17, 2009 6:34

Susna kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Susna kirjoitti:

Ehkäsitte,mut mistä se voi olla niin varma? :) Tai jos nyt satut näkee tän Natalia-Fan, nii mistä voit olla niin varma? :D

editt// muokkasin vähän

Ehkäkin asia on sanottu sieltä mistä kuva on peräisin.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Ma Elo 17, 2009 8:00

Kun Susna ei jaksanut laittaa noita fotolog kuvia tänne niin mä voin laittaaki ne loput jotka jaksan! :) Vaikka varmaan moni onkin nähnyt ne, mutta kun ei ole mitään muutakaan tekemistä! :)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Elo 17, 2009 8:32

Kiitos kuvista ibi, ihan kaikkia en ollut nähnytkään vielä (: Joukossa oli myös mukana paljon puhuttu "tupakkakuva" :D Natalla taitaa olla noissa viidennessä ja kuudennessa kuvassa samanlainen takki, ku sillä oli joissain kuvissa, ku se oli 15-v. (En nyt jaksa hakee kuvia.) Mut tossa se on kyl jo vanhempi.
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ma Elo 17, 2009 9:01

Toi on ihana kuva mis Nata ja Viki nukkuu <3
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ti Elo 18, 2009 7:09

René kirjoitti:Toi on ihana kuva mis Nata ja Viki nukkuu <3

Nii on ja sit se yks kuva. (enosaaselittää)
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Make » Ti Elo 18, 2009 7:30

Mahtavia kuvia ootte postannu, kiitos!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Susna » Ti Elo 18, 2009 12:49

No tässä tulee sit vielä lisää näitä fotologeista napattujua kuvia :) :

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Susna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Elo 18, 2009 12:57

Kiitos taas kuvista Susna, osan olin jo nähnyt. Toi on ihana missä Natalia on jonkun uima-altaan vierellä ja sit se missä Natan on naama ihan maalattu, ku sillä on espanjanlippukin poskessa :D
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Multimedia