Guille & Tete

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Helmi 25, 2008 4:01

Sari kirjoitti:Odotan innolla seuraava jaksoa! Toivotavasti Teté ja Guille menevät taas yhteen. Rakastan tätä kohtausta.<3 http://www.youtube.com/watch?v=dN3nifSctug


Tossa videossa on kaksi hyvää asiaa.
Ensinäkin Marcos tulee käymään ja näytetään pätkä.
Toiseksi Guillen ja Teten suhde alkaa lämmetä.(Mutta pelkään että se joudutaan lopettamaan (siis se suhde)kun Guille lähtee sarjasta.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Sari » To Helmi 28, 2008 2:21

Kuten jo juonispaljastuksiinkin postitin, uuden jakson Guille & Teté kohtaus on siis jo youtubessa, mutta se ei aivan loppunut, kuten toivoin... :(
Kuva
Guille & Teté <3<3
Avatar
Sari
Paquillo
 
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja Huurre » Pe Helmi 29, 2008 12:08

Ei toivottua tulosta... Ei sitten millään.
http://p1.foorumi.info/serranonperhekes ... 8&start=15
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja Sari » Pe Helmi 29, 2008 11:30

Niinpä...
Ja muuten voisiko joku (toisin sanoen Huurre :wink: ) suomentaa mulle mitä Marcos sanoo Guillelle tässä videossa kun Teté on jo lähtenyt huoneesta?
Kuva
Guille & Teté <3<3
Avatar
Sari
Paquillo
 
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 10:37

ViestiKirjoittaja S-T » Pe Maalis 07, 2008 8:40

Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla...

Kuten STGnikki hyvin sanoikin, niin Vero ja Fran oli oikeasti rakastuneita, mut selvästikin Victor ja Natalie ei ole.
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289100
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » Pe Maalis 07, 2008 10:07

S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla...

Kuten STGnikki hyvin sanoikin, niin Vero ja Fran oli oikeasti rakastuneita, mut selvästikin Victor ja Natalie ei ole.


:wink: Onhan se niinkin. Mutta Naty vaan on niin HOT :d ja Victor kans :D :lol: Ne on TOSI hyvä pari. Ettäs tiedät :lol:
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja SerranoFani » Pe Maalis 07, 2008 10:53

S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla...

Kuten STGnikki hyvin sanoikin, niin Vero ja Fran oli oikeasti rakastuneita, mut selvästikin Victor ja Natalie ei ole.


Pitäiskö niiden olla oikeasti rakastuneita, että ne voisi näytellä paria? Pidän itse Guillestä ja Tetestä, koska on ollut hauska seurata heidän kasvuaan ja naljailuaan ja miten heidän suhteensa on muuttunut vuosien saatossa.

Eva ja Marcos on OK mun mielestä, mutta pidän enemmän Guillestä ja Tetestä. Omasta mielestäni Victorilla ja Natalialla on hyvin vahva ja luonteva kemia keskenään ja heistä näkee, että he tulevat toimeen myös kuvausten ulkopuolella.
Avatar
SerranoFani
África Sanz
 
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 10:35

ViestiKirjoittaja MariTere » La Maalis 08, 2008 7:33

SerranoFani kirjoitti:
S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla...

Kuten STGnikki hyvin sanoikin, niin Vero ja Fran oli oikeasti rakastuneita, mut selvästikin Victor ja Natalie ei ole.


Pitäiskö niiden olla oikeasti rakastuneita, että ne voisi näytellä paria? Pidän itse Guillestä ja Tetestä, koska on ollut hauska seurata heidän kasvuaan ja naljailuaan ja miten heidän suhteensa on muuttunut vuosien saatossa.

Eva ja Marcos on OK mun mielestä, mutta pidän enemmän Guillestä ja Tetestä. Omasta mielestäni Victorilla ja Natalialla on hyvin vahva ja luonteva kemia keskenään ja heistä näkee, että he tulevat toimeen myös kuvausten ulkopuolella.


Samoilla linjoilla mennään :wink:
Victor ja Natalia näyttelevät todella hyvin paria serranoissa (voisi jo luulla että he olisavat oikeastikin pari :wink: )
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja stgnikki » Su Maalis 09, 2008 12:24

SerranoFani kirjoitti:
S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla...

Kuten STGnikki hyvin sanoikin, niin Vero ja Fran oli oikeasti rakastuneita, mut selvästikin Victor ja Natalie ei ole.


Pitäiskö niiden olla oikeasti rakastuneita, että ne voisi näytellä paria? Pidän itse Guillestä ja Tetestä, koska on ollut hauska seurata heidän kasvuaan ja naljailuaan ja miten heidän suhteensa on muuttunut vuosien saatossa.

Eva ja Marcos on OK mun mielestä, mutta pidän enemmän Guillestä ja Tetestä. Omasta mielestäni Victorilla ja Natalialla on hyvin vahva ja luonteva kemia keskenään ja heistä näkee, että he tulevat toimeen myös kuvausten ulkopuolella.


Ei missään nimessä tarvitse olla rakastuneita toisiinsa voidakseen näytellä paria, MUTTA sen eron huomaa/näkee/tuntee/haistaa/maistaa, you name it :D
Oikeassa olet siinä että Victorilla ja Natalialla on hyvä kemia keskenään kuten myös rakkautta mutta se on veljellistä sellaista, sitä on aika vaikea selittää miten/mistä sen näkee mutta kaikki katseet/oleminen toisen vierellä, sielujen kohtaaminen, se kaipaaminen ja kuinka paljon toiseen sattuu kun se tärkeä ei ole lähellä, se raastaa/repii todella.

Sittenhän tässä on se ikäkysymys, meillä on varmaankin yli 10v ikäero ja Marcoksen&Evan tarina on "lähempänä" omaa ikääni kuin taas Guillen&Teten.., mutta hyvin toteutettua/"näyteltyä" rakkaustarinaa on aina ilo/mukava seurata :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja Serrano » Su Maalis 09, 2008 5:55

Guillen ja Teten ikä on lähempänä omaani, mutta silti seuraan suuremalla mielenkiinnolla Marcosin ja Evan suhdetta :? :)
Avatar
Serrano
Marcos Serrano
 
Viestit: 675
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Su Maalis 09, 2008 6:24

Serrano kirjoitti:Guillen ja Teten ikä on lähempänä omaani, mutta silti seuraan suuremalla mielenkiinnolla Marcosin ja Evan suhdetta :? :)


Tasan tarkkaan samat sanat. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Huurre » Su Maalis 09, 2008 6:29

stgnikki kirjoitti:Ei missään nimessä tarvitse olla rakastuneita toisiinsa voidakseen näytellä paria, MUTTA sen eron huomaa/näkee/tuntee/haistaa/maistaa, you name it :D
Oikeassa olet siinä että Victorilla ja Natalialla on hyvä kemia keskenään kuten myös rakkautta mutta se on veljellistä sellaista, sitä on aika vaikea selittää miten/mistä sen näkee mutta kaikki katseet/oleminen toisen vierellä, sielujen kohtaaminen, se kaipaaminen ja kuinka paljon toiseen sattuu kun se tärkeä ei ole lähellä, se raastaa/repii todella.

Olet nähnyt kaikki 5. tai 6. kauden jaksot? Et. Siis ole vielä oikea ihminen puhumaan T&G romanssin "raastavuudesta" ;)

Yleinen harhaluulo, ei pelkästään Suomessa, on se, että Victor ja Natalia ovat/olivat oikeassa elämässä yhdessä. Jostakin se luulo varmasti tulee. Eikö vain?
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja stgnikki » Su Maalis 09, 2008 6:50

Huurre kirjoitti:
stgnikki kirjoitti:Ei missään nimessä tarvitse olla rakastuneita toisiinsa voidakseen näytellä paria, MUTTA sen eron huomaa/näkee/tuntee/haistaa/maistaa, you name it :D
Oikeassa olet siinä että Victorilla ja Natalialla on hyvä kemia keskenään kuten myös rakkautta mutta se on veljellistä sellaista, sitä on aika vaikea selittää miten/mistä sen näkee mutta kaikki katseet/oleminen toisen vierellä, sielujen kohtaaminen, se kaipaaminen ja kuinka paljon toiseen sattuu kun se tärkeä ei ole lähellä, se raastaa/repii todella.

Olet nähnyt kaikki 5. tai 6. kauden jaksot? Et. Siis ole vielä oikea ihminen puhumaan T&G romanssin "raastavuudesta" ;)

Yleinen harhaluulo, ei pelkästään Suomessa, on se, että Victor ja Natalia ovat/olivat oikeassa elämässä yhdessä. Jostakin se luulo varmasti tulee.
Eikö vain?


Nope, en ole nähnyt, en puhunutkaan G&T romanssin raastavudesta vaan liitin omasta elämästäni kokemuksia tuohon esimerkkiin, mitä olen itse kokenut ja miten pahalta tuntunut/sattunut. Tämän siis "vertasin" G&T työskentelyyn, kuinka he tuovat sen esiin, tästä pääsemme taas tähän että en ole nähnyt näitä kyseisiä jaksoja kokonaisuudessa jossa heidän romanssi kukoistaa, mitä nyt pätkiä nähnyt netistä. Vaikka olleet vain "pätkiä" niin niistä välitty se veljellinen rakkaus vaikka kuinka olisi kyyneliä vuodatettu G&T toimesta ym., ja tämä on nyt siis vaan minun mielipiteeni, ei ole tarkoitus yleistää millään tavalla :wink:
Mitä tulee tuohon "harha"luuloon niin uutinen mulle, never heard :? :wink:
stgnikki
KvinttiDiego
 
Viestit: 5144
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 9:20

ViestiKirjoittaja S-T » Su Maalis 09, 2008 6:55

Taasko täällä kiistellää tästä selvästä asiasta ;)

M&E oli se dynamopari ja G&T tuli sitten parrasvaloihin, kun M&E kasvoi ulos :P

Jos puhun nyt sarjasta, niin mun mielestäni G&T:llä ei ollut oikeesti mitään kemiaa, mut näyttelijöinä niillä oli "oikeesti" kemiaa, koska ne on hyviä näyttelijöitä, tajusitteko?

M&E:llä taas oli selvästi kemiaa siviilissäkin, sen näkee aika helposti jaksoissa :D
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289100
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja Huurre » Su Maalis 09, 2008 6:58

S-T shush xd
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa