Guille & Tete

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Kesä 14, 2008 6:08

MariTere kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:
it´s me kirjoitti:
noora81 kirjoitti:Kävin äsken lukaisemassa viimeisimmät spoilerit, ja näyttääkin siltä, että Africa on raskaana, ei Teté.


aikas hienoo :D , mutta kenelle? tuskin ainakaan Raúlille


Ehkä se on tämä gael, celian serkku. Näköjään siihen päästään jo ens torstain jaksossa (espanjan tahdissa) käsiin.


Enpä usko että se on se, jos se tuli kuvioihin vasta nyt. Ja Africa on jo seuraavassa jaksossa raskaana

EDIT: Ja se on Celian veli, ei serkku
ja tää menee nyt aika OT:ksi.


Niin onkin. Sori, menee nää serkut ja sisarukset sekaisin :oops: .
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Kesä 23, 2008 6:16

On kyllä ollut vähän tota T&G:llä näissä kaheksannen kauden jaksoissa. Ainoa juonikuviohan on vaan, että ne yrittää pitää seurustelunsa salassa. No toivottvasti neljännessä jaksossa parantuu. Tilanne on vähän sama kuin näissä suomessa nähtävissä jaksoissa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja noora81 » Ma Kesä 23, 2008 7:02

kkiljun kirjoitti:On kyllä ollut vähän tota T&G:llä näissä kaheksannen kauden jaksoissa. Ainoa juonikuviohan on vaan, että ne yrittää pitää seurustelunsa salassa. No toivottvasti neljännessä jaksossa parantuu. Tilanne on vähän sama kuin näissä suomessa nähtävissä jaksoissa.


Voin sanoa, että kyllä paranee, ja paljon.
noora81
Guillermo Serrano
 
Viestit: 481
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 12:32

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Kesä 23, 2008 7:07

noora81 kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:On kyllä ollut vähän tota T&G:llä näissä kaheksannen kauden jaksoissa. Ainoa juonikuviohan on vaan, että ne yrittää pitää seurustelunsa salassa. No toivottvasti neljännessä jaksossa parantuu. Tilanne on vähän sama kuin näissä suomessa nähtävissä jaksoissa.


Voin sanoa, että kyllä paranee, ja paljon.


Hyvä, kiinostavalta kyllä näytti se "en proximo capitulo"- pätkä.

Toivottavsti lopettaa sen salailun kohta, niin saatais vielä kulla diegon hokemassa "incesto,incesto" "Herrmanos" :D :D .
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Pe Heinä 04, 2008 1:42

En käynyt lukemaan tätä koko topiccia tämän takia. Kysyn joltain kuka tietää. Elikkäs nyt kun Tete ja Guille eroaa maanantain jaksossa, niin eiks se melkein vaan paranna sitä niitten juttua. Tai siis nyt Teteä ja Guillea ei ole näytetty paljoon, mutta olen nähnyt kaikkia kuvia toisten bannereissa ja avatareissa, kun ne ovat yhdessä, ja ne kuvat ei ole esim. sieltä 8 kaudelta. Eli oon siis saanut semmosen käsityksen, että vaikka ne eroavatkin, niin silti heillä on viel kaikkia kohtauksia tulossa ennen sitä kasikauden yhteenpaluuta. Right? En meinaa jaksais oottaa sinne jaksoon 140, jolloin he palaavat yhteen, niin elättelin tossa toiveita vielä niitten suhteen. Heidän välillä tapahtuu siltkin, vaikka he eroavat?
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Heinä 04, 2008 2:59

Serrano-4ever kirjoitti:En käynyt lukemaan tätä koko topiccia tämän takia. Kysyn joltain kuka tietää. Elikkäs nyt kun Tete ja Guille eroaa maanantain jaksossa, niin eiks se melkein vaan paranna sitä niitten juttua. Tai siis nyt Teteä ja Guillea ei ole näytetty paljoon, mutta olen nähnyt kaikkia kuvia toisten bannereissa ja avatareissa, kun ne ovat yhdessä, ja ne kuvat ei ole esim. sieltä 8 kaudelta. Eli oon siis saanut semmosen käsityksen, että vaikka ne eroavatkin, niin silti heillä on viel kaikkia kohtauksia tulossa ennen sitä kasikauden yhteenpaluuta. Right? En meinaa jaksais oottaa sinne jaksoon 140, jollin he palaavat yhteen, niin elättelin tossa toiveita vielä niitten suhteen. Heidän välillä tapahtuu siltkin, vaikka he eroavat?


Joo, mun mielestä heidän välillään tapahtuu aika paljon juttuja vielä ennen 8.kautta ja sen maanantain jakson eron jälkeen. Mun mielestä tossa ens viikolla on suurin osa jaksoista semmosia jossa on myös T&G mukana :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Pe Heinä 04, 2008 3:00

MariTere kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:En käynyt lukemaan tätä koko topiccia tämän takia. Kysyn joltain kuka tietää. Elikkäs nyt kun Tete ja Guille eroaa maanantain jaksossa, niin eiks se melkein vaan paranna sitä niitten juttua. Tai siis nyt Teteä ja Guillea ei ole näytetty paljoon, mutta olen nähnyt kaikkia kuvia toisten bannereissa ja avatareissa, kun ne ovat yhdessä, ja ne kuvat ei ole esim. sieltä 8 kaudelta. Eli oon siis saanut semmosen käsityksen, että vaikka ne eroavatkin, niin silti heillä on viel kaikkia kohtauksia tulossa ennen sitä kasikauden yhteenpaluuta. Right? En meinaa jaksais oottaa sinne jaksoon 140, jollin he palaavat yhteen, niin elättelin tossa toiveita vielä niitten suhteen. Heidän välillä tapahtuu siltkin, vaikka he eroavat?


Joo, mun mielestä heidän välillään tapahtuu aika paljon juttuja vielä ennen 8.kautta ja sen maanantain jakson eron jälkeen. Mun mielestä tossa ens viikolla on suurin osa jaksoista semmosia jossa on myös T&G mukana :wink:


No on se jo aikakin, on ollut niiden välillä aika hiljasta meinaa nyt :D
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Heinä 04, 2008 9:50

Serrano-4ever kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:En käynyt lukemaan tätä koko topiccia tämän takia. Kysyn joltain kuka tietää. Elikkäs nyt kun Tete ja Guille eroaa maanantain jaksossa, niin eiks se melkein vaan paranna sitä niitten juttua. Tai siis nyt Teteä ja Guillea ei ole näytetty paljoon, mutta olen nähnyt kaikkia kuvia toisten bannereissa ja avatareissa, kun ne ovat yhdessä, ja ne kuvat ei ole esim. sieltä 8 kaudelta. Eli oon siis saanut semmosen käsityksen, että vaikka ne eroavatkin, niin silti heillä on viel kaikkia kohtauksia tulossa ennen sitä kasikauden yhteenpaluuta. Right? En meinaa jaksais oottaa sinne jaksoon 140, jollin he palaavat yhteen, niin elättelin tossa toiveita vielä niitten suhteen. Heidän välillä tapahtuu siltkin, vaikka he eroavat?


Joo, mun mielestä heidän välillään tapahtuu aika paljon juttuja vielä ennen 8.kautta ja sen maanantain jakson eron jälkeen. Mun mielestä tossa ens viikolla on suurin osa jaksoista semmosia jossa on myös T&G mukana :wink:


No on se jo aikakin, on ollut niiden välillä aika hiljasta meinaa nyt :D


Saman on huomannu. On ollut itelle suuri pettymys. Onko käsikorkoittajissa vai missä vika, että saa heti paljon enemmän irti kun ne ei oo yhdessä, vaan erossa. Samahan on vähän afrin ja raulin kanssa. nekin on nyt enemmän esillä, ja ne ei oo yhdessä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-fani » La Heinä 05, 2008 2:12

S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla....

Olen sun kanssa _TÄYSIN_ samaa mieltä!
Avatar
Serrano-fani
Paquillo
 
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 3:45
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Heinä 05, 2008 1:17

Serrano-fani kirjoitti:
S-T kirjoitti:Haluaisin tietää miks ootte niin kiinnostuneita Guillen ja Teten suhteesta? Mun mielestäni se on aika turha suhde Evan ja Marcosin rinnalla....

Olen sun kanssa _TÄYSIN_ samaa mieltä!


Totanoin.
1. Toisille tää Teten ja Guillen juttu asettuu sen ikäluokan kautta paremmaksi vaihtoehdoksi, kuin Evan ja Marcosin suhde.
2. Sä saattaisit olla toista mieltä, jos Evan ja Marcosin juttua ei koskaan olis tullutkaan. Nyt kun Marcosin ja Evan juttu oli, niin sä koet tän suhteen vaan kopiona Evan ja Marcosin suhteesta.
3. Toisille se muuten vaan loksahtaa kohdalle paremmin, niin kuin loksahtaa minullekkin. Mutta sitä en tosiaan pysty käsittämään, että se et esim. tunnu pääsevän sen yli, että toiset tykkää T&G -jutusta enemmän. Tykätään mistä tykätään, mutta ei sitä tarvi alkaa ihmettelemään ja herättämään ikuista samaa keskustelua sen takia, jos joku tykkää jostain muusta.
4. Ei tarvi sitten ymmärtää mua väärin, että mä olisin hermona täällä, Tete ja Guille -juttu on vain suositumpi tällä foorumilla, ja et tunnu sinä ainakaan pääsevän sen yli.. :D

PS. Toi S-T:n viesti, mitä quotesin tais olla aika vanha, mutta väliäkö sillä.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Serrano-fani » La Heinä 05, 2008 9:54

Juu, anteeksi että kaivan ylös tälläsiä jo menneitä aiheita, muttakun olen vasta käynyt foorumeilla säännöllisesti reilun viikon niin olen jäänyt paljosta paitsi :(

Ja monet näistä aiheista on / oli sellasia johonka oisin halunut otta kantaa silloin kun niistä käytiin keskustelua.
Avatar
Serrano-fani
Paquillo
 
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 3:45
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Su Heinä 06, 2008 12:06

Serrano-fani kirjoitti:Juu, anteeksi että kaivan ylös tälläsiä jo menneitä aiheita, muttakun olen vasta käynyt foorumeilla säännöllisesti reilun viikon niin olen jäänyt paljosta paitsi :(

Ja monet näistä aiheista on / oli sellasia johonka oisin halunut otta kantaa silloin kun niistä käytiin keskustelua.


naah. Ei niitä aiheita voi sanoa menneiksi jne. Tai no toisaalta voi, kun Eva ja Marcos on jo nähty juttu serranoissa. Kyllä tästä puhua voi, mutta jotkut vain eivät pidä T&G jutusta sen takia, että se olisi kopio Marcosin ja Evan jutusta.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Heinä 06, 2008 4:43

Serrano-4ever kirjoitti:
Serrano-fani kirjoitti:Juu, anteeksi että kaivan ylös tälläsiä jo menneitä aiheita, muttakun olen vasta käynyt foorumeilla säännöllisesti reilun viikon niin olen jäänyt paljosta paitsi :(

Ja monet näistä aiheista on / oli sellasia johonka oisin halunut otta kantaa silloin kun niistä käytiin keskustelua.


naah. Ei niitä aiheita voi sanoa menneiksi jne. Tai no toisaalta voi, kun Eva ja Marcos on jo nähty juttu serranoissa. Kyllä tästä puhua voi, mutta jotkut vain eivät pidä T&G jutusta sen takia, että se olisi kopio Marcosin ja Evan jutusta.


Enpä kommentoi enempää vielä tässä mut itte oon kyllä huomannu, että T&G-suhde ei voi olla kopio E&M:stä. Ehkä perusidea on sama, että sisarpuolet jne. Niitten suhteen kuvaushan poikkeaa täysin evasta ja marcoksen suhteesta.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ma Heinä 07, 2008 3:19

Nyt vaan odotellaan niitä hyviä kohtauksia, mitä tulee tämänkin heidän "eron" aikana ;)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja ongelmalapsi » Ma Heinä 07, 2008 6:32

Nykyään oon sitä mieltä, että Tetén ja Guillen suhde on aivan Evan ja Marcosin jutun kannoilla näin yleisesti :> Mutta nyt jos ajatellaan ettei Marcosta ja Evaa ole nii T&G on paras suhde :>
EERTKRTYIUOPÅPOHYJUTREGFHJUPÅÖOIUYTDSGFAIOGHAEIPGIJÖPwrg
ongelmalapsi
Guillermo Serrano
 
Viestit: 444
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 10:06

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa