SJK:n kokoonpano?

Keskustele sarjan musiikista ja musiikintekijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Halla » Pe Heinä 11, 2008 2:45

Minäkin vaikenen nyt, joten tämä jääköön viimeiseksi kommentikseni tähän aiheeseen. En halua aloittaa mitään tappelua tai vastaavaa, minulle on loppujen lopuksi ihan se ja sama, mitä kukakin uskoo.

Paz y amor, ¿no? :wink:

Tässä muutama hyvä linkki, joita lueskelemalla selviää paljon asioita:
http://www.natalia-sanchez.com/foros/in ... owforum=27
http://natalia4ever.mforos.com/1087531- ... usta-klan/
Halla
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 17, 2008 1:06
Paikkakunta: Vet inte

ViestiKirjoittaja Huurre » Pe Heinä 11, 2008 10:11

ÄsJiiKoo kirjoitti:Halla: Quiero Despegarinko muka Adrián ?? Ei mun mielestä :o mis nii on sanottu ? joka paikassa ku lukee et se on Victor :?

Kerros lähtees?

ÄsJiiKoo kirjoitti:
Joono mä kyl uskon sua... ainaki yritän vaikken millää kyl nyt onnistu :o D.P.M.:ssä ei tosiaankaa lue niitä ketkä laulaa :? "SJK bonuslevyllä" ? Ai sillä ekalla vai ? No eiha koko biisiä oltu sillo viel tehty :o Sori oon tosi ärsyttävä, ku en haluu uskoo et sen laulaa Adrián :D[/i]

"SJK bonuslevy" on tehty D.P.M:n jälkeen.
Kyseessä ei muutenkaan ole uskon asia.

Sonjuu kirjoitti:Mä en kyllä tosiaan usko, että Adrián laulais Quiero Despegarin!!!
Se on Víctor joka laulaa, koska mä tunnista kyllä Víctorin äänen, sillä Adriánin ääni on vähä kimeempi tai sellanen. Eli mulle on ihan sama mitä sanotte, mä oon joka tapauksessa sitä mieltä et Víctor sen laulaa! Ette näköjää tunnista Víctorin ja Adrin ääniä! Mä oon kuunnellu Quiero Despegarin moonta kertaa, ja tiedän et Víctor siinä laulaa, enkä tosiaan erehdy äänistä! :D:D

Víctorin ääni nimenomaan on se "kimeämpi". Olen uskottavasti kuunnellu kiero Despegarin useammin kuin sinä olet koko SJK:n tuotannon ja sanon, että sen laulaa Adrian. Kyseessä ei edelleenkään ole uskon asia.

SJK-FAN kirjoitti:Hei,Huurre ja Halla,onks tää joku vitsi? :?

En tietääkseni ole sanonut asiaan vielä sanaakaan?
Enkä harrasta vitsailua.

Suosittelen tutustumaan Hallan laittamiin linkkeihin... jos kielitaitoa vaan löytyy.
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja it's me » Pe Heinä 11, 2008 10:30

rauhottukaas nyt molemmat :wink:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Sonjuu » Pe Heinä 11, 2008 11:39

Hohhoijaa! :(
Avatar
Sonjuu
TuplaDiego
 
Viestit: 2343
Liittynyt: To Touko 08, 2008 7:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja it's me » Pe Heinä 11, 2008 11:50

Sonjuu kirjoitti:Hohhoijaa! :(


nyt lopppuuh siitteeen :wink:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Heinä 12, 2008 12:45

Mulla ei ainakaan oo mitään syytä rauhottua. :lol: Ja se todellakin on Adrián jolla se kimeenpi ääni on,kuunteles pari kertaa uudestaan,nimittäin tää vaikuttaa siltä että se olet sinä kuka tässä ei sitä Quiero Despegaria ole kuunnellut tarpeeks. :wink: :!: Ja sehän ei ole "kiero" Despegar... :lol:
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Huurre » La Heinä 12, 2008 5:03

- -
Viimeksi muokannut Huurre päivämäärä Ma Joulu 08, 2008 8:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Huurre
Diego Serrano
 
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:21

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » La Heinä 12, 2008 6:23

plää joo en jaksa enää puhuu asiasta :D
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja ÄsJiiKoo » La Heinä 12, 2008 7:15

ei.. kyl mä sittenkii viel sanon jotai :s
""SJK bonuslevy" on tehty D.P.M:n jälkeen." Minkäköhän takia, joka paikassa, missä vaikka sitä bonuslevyä myydään (nettikaupat siis), sanotaan, että se on tehty 2005, jos näin ei kerta ole ? :o
Kuva
Kuva
Avatar
ÄsJiiKoo
Diego Serrano
 
Viestit: 1254
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 5:42
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Heinä 12, 2008 7:24

Huurre kirjoitti:Ja jos sie vaivautuisit tekeen pätkän vertaa taustatyötä ennen pätemistä, niin tietäisit, että "kiero" <--> "quiero".

Kannattaa opiskella hivenen verran espanjaa ja sen ääntämistä sekä puhekieltä enneku kirjottaa henkeviä.

Ja kappaletta on kyllä tullut kuunneltua todella paljon...
ja muutenkin... kuuntele niitä kappaleita joissa se Víctor oikeesti laulaa sekä lue noi linkit, enneku kommentoit seuraavan kerran tähän topiciin.


Luuletko etten tota tienny!? Mutta se nyt vaan kato satutaan kirjottamaan quiero! :lol: Tiedokses vaan,kannattais ittekkin vähän opiskella sitä Espanjaa! ;)
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Heinä 12, 2008 9:13

Pitäiskö jo lopettaa tää kiistely siitä, että kuka osaa espanjaa ja kuka laulaa ja kuka ei? Jatkakaa tästä yksityisviesteillä, koska muuten tämä kinastelu ei lopu koskaan! Kiitos!
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja toomuchwine » La Heinä 12, 2008 9:15

Serrano-4ever kirjoitti:Pitäiskö jo lopettaa tää kiistely siitä, että kuka osaa espanjaa ja kuka laulaa ja kuka ei? Jatkakaa tästä yksityisviesteillä, koska muuten tämä kinastelu ei lopu koskaan! Kiitos!

no eikö asia kannattaisi selvittää loppuun asti tässä, jotta saadaan joskus tietää kumpi sen kappaleen oikeasti laulaa?
Kuva
Avatar
toomuchwine
Marcos Serrano
 
Viestit: 643
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 4:25
Paikkakunta: donde todo esta bien..

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Heinä 12, 2008 9:27

toomuchwine kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Pitäiskö jo lopettaa tää kiistely siitä, että kuka osaa espanjaa ja kuka laulaa ja kuka ei? Jatkakaa tästä yksityisviesteillä, koska muuten tämä kinastelu ei lopu koskaan! Kiitos!

no eikö asia kannattaisi selvittää loppuun asti tässä, jotta saadaan joskus tietää kumpi sen kappaleen oikeasti laulaa?


No ei se sillä selviä, että täällä aletaan toisten kielitaitoja ja kokemuksia haukkumaan, ainakaan mun mielestä ja tässäkin puolet väittää toista ja puolet väittää toista. Aina voi keskustella aiheesta, mutta en nyt tiiä tarviiko alkaa kinastelemaan?
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja toomuchwine » La Heinä 12, 2008 9:39

Serrano-4ever kirjoitti:No ei se sillä selviä, että täällä aletaan toisten kielitaitoja ja kokemuksia haukkumaan, ainakaan mun mielestä ja tässäkin puolet väittää toista ja puolet väittää toista. Aina voi keskustella aiheesta, mutta en nyt tiiä tarviiko alkaa kinastelemaan?

en kinastelusta tiedä, mutta pakottaminen keskustelun lopetukseen on aika turhaa
Kuva
Avatar
toomuchwine
Marcos Serrano
 
Viestit: 643
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 4:25
Paikkakunta: donde todo esta bien..

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Heinä 12, 2008 9:43

toomuchwine kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:No ei se sillä selviä, että täällä aletaan toisten kielitaitoja ja kokemuksia haukkumaan, ainakaan mun mielestä ja tässäkin puolet väittää toista ja puolet väittää toista. Aina voi keskustella aiheesta, mutta en nyt tiiä tarviiko alkaa kinastelemaan?

en kinastelusta tiedä, mutta pakottaminen keskustelun lopetukseen on aika turhaa


Täällä väitetään toisen "pätevän" ja toiselle sanotaan, "että opettele itse espanjaa". Jos tämä on sinusta normaalia ja rauhallista keskustelua, niin sitten itse en aio kuluttaa aikaani enempää tässä topicissa.

THE END.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron