Víctorin ja Adriánin haastattelu Revista 40:ssä.

Uutisia ja käännettyjä haastatteluja sekä uutisia Serranoista. Voi sisältää juonipaljastuksia!

Valvoja: zapoing

Víctorin ja Adriánin haastattelu Revista 40:ssä.

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Kesä 22, 2010 6:50

Julkaistu: --.05.2010

Kuva

Tänään julkkis on Adrián Rodriguez, kiitos hänen roolistaan Davidina sarjassa "Fisica o quimica". Mutta pari vuotta sitten myös hänen kaverinsa tai oikeastaan hänen "veljensä", kuten hän sanoo, oli yksi Espanjan suosituimmista pojista. Víctor Elias, kuka esitti Guillea, keskimmäistä veljeä sarjassa Serranon Perhe. Adriánilla oli myös rooli tässä sarjassa (hän oli DVD) ja nyt siitä on jo viisi vuotta kun hän aloitti sarjassa. Tänään he asuvat yhdessä ja tulevat toimeen todella hyvin. Mutta selventävät "Emme ole pari. Eikä meillä myöskään ole tyttöystäviä", molemmat vakuuttavat. Olemme vuokra-asunnossa, joka on jaettu toisen kollegan kanssa. Olohuoneen yhdessä nurkassa on harppu. Víctor selittää: "Minun isäni oli muusikko. Tuo oli hänen, mutta nyt hän ei enää soita." Edessä on kaksi metriä korkea faarao. "Uskotko sinä? Kenellä on faarao kodin olohuoneessa?" Adrián protestoi.

Mistä alkoi erimielisyys faaraon suhteen?
V: Löysimme sen syntymäpäivänäni
A: Ei tullut sitten muuta mieleen tuoda kotiin.
V: (Nauraa) Koke oli myös mukana. Olimme menossa Penelopeen, mutta se oli kiinni. Siellä oli faarao, roskalaatikon vieressä, joka oli täynnä uusia vinyyleitä. Yksi oli Emilio Aragonin.
A: Yksi vinyyli sai sinut siis ottamaa faaraon.
V: Tosiasia oli, että saimme faaraon autoon ja Adrián ei lakannut protestoimasta. (Naurua)

Adrián, mitä sinä olet tuonut olohuoneeseen?
A: Buddhan. Pidän tiibetiläisestä filosofiasta. Ja uskonnosta vähän, rahan saamisen kunnioituksesta.. Minun isäni on buddhalainen ja hän on saanut minut kiinnostumaan siitä. Buddhalaisuus saa ajattelemaan, olemaan rauhallisempi. Aina olen ollut hullu vuohi.

Kauanko olette asuneet yhdessä?
V: Yhden vuoden. Minulla oli aina ollut tavoitteena se, että kun täytän 18, haluaisin saada oman auton ja asua yksin. Syntymäpäiväni on 3 maaliskuuta, ja jo 1 huhtikuuta 2009 asuimme tässä talossa ja minä tulin autollani. Minulla on Golf, jonka Adrián antoi minulle lahjaksi.

Mikä lahja.. katsotaan miten hän hyvittää
A: Se oli lahja siitä, että hän täytti 18vuotta ja niistä kaikista vuosista, milloin olin unohtanut onnitella. Ja hän on jo hyvittänyt.. kun Serranon Perhe loppui, lähdin Barcelonaan ja unohdin kaiken. Se oli elämäni sulku. Se oli huonoa aikaa omien ongelmieni takia ja hän oli se, joka sai minut piristymään: "Tule Madridiin. Sinulla on työ täällä, sinun pitää tulla".

Onko teillä kotona mitään sääntöjä?
A: Ei saa tuoda faaraoita.
V: Ei. Kun tulee tyttö, pitää siivota. Tai oikestaan on yksi, Koke tekee ruokaa. Hän osaa se hyvin.

Katsotaanko kotona "Fisica o quimica" -sarjaa?
V: Jos minä pakotan (naurua).
A: Emme katso paljon TV:tä. Jos olemme olohuoneessa, alamme heti soittamaan.

Adrian, etkö sinä ole kyllästynyt jo sarjaan, niin kuin jotkut kollegoistasi?
A: Se vähän riippuu minkälaiset motiivit on. Olen mukana sarjassa, koska pidän siitä, koska elätän itseäni sillä ja myös koska sen kanssa on helpompi tehdä levyä.

Teidät on nähty TV:ssä jo pienestä lähtien, mutta olette myös musiikissa kokeneita.
A: Olen kasvanut musiikin kanssa, minun mummoni sai minut laulamaan joka paikassa ja se on pysynyt. Aloin laulamaan kaikenlaisissa baareissa, sitten voitin pari tähteä, ja nyt valmistaudun tekemään levyä.
V: Minulle se tuli isältäni. Aloitin lyömäsoittimilla, myöhemmin piano ja jatkoin opiskelua, muiden juttujen keskellä olin Madridin luovan musiikin koulussa. Vielä on 6 vuotta jäljellä.

Onko sinullakin musiikin koulutus?
A: Minulla ei, mutta olen kuunnellut musiikkia ja tykkään musiikista.
V: Se mitä minulla ei ole, on mummo. (naurua)
A: Sitä paitsi ääni on minun instrumenttini, minulla on myös ideoita, ja Víctor on käsissäni. Teimme teeman yhdessä, Calle Palman kanssa, esiintyäksemme sarjan tuottajille. Tykkäsivät, mutta ei niin paljon, että he vaihtaisivat.

Mutta kuukauden palkka tulee sarjasta?
A: Joo, olen jo nauhoittamassa. Se julkaistaan toukokuussa.
V: Minä olen vasta lopettelemassa Fedraa ja Punta escarlataa. Nyt olen esiintymässä bändini kanssa.

Ylettääkö nuo rastat vyötärölle asti?
V: Niitä on 20. Ne ovat keinotekoisia. Kun työt loppuu, minulla on pakkomiele tehdä jotain hiuksilleni.


Kääntäjä: MariTere
Lähde: http://victorelias4ever.mforos.com/6844 ... evista-40/
Viimeksi muokannut MariTere päivämäärä Ti Kesä 22, 2010 7:08, muokattu yhteensä 14 kertaa
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Handee » Ti Kesä 22, 2010 6:57

Kiitos MT ! (:
Mielenkiintonen juttu (:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja sotka » Ti Kesä 22, 2010 7:12

Mielenkiintoinen juttu! Kiitos tästä MT!(:
Kuva
Avatar
sotka
SUPERDIEGO
 
Viestit: 12147
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 10:21

ViestiKirjoittaja heittu » Ti Kesä 22, 2010 7:23

kiva haastattelu!

kiitti tästäkin MT! ;)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja SRO » Ti Kesä 22, 2010 7:58

Kiitti käännöksestä! (:
Kuva
SRO
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16556
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 2:30
Paikkakunta: P-Suomi

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Kesä 22, 2010 10:08

Kiitos iha sairaasti tästä haastattelusta MT!!! : D "Eikä meillä myöskään ole tyttöystäviä" :P
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Kesä 23, 2010 12:56

Kiitokset.

Mistä ihmeen rastoista Victorilta kysytään?
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Kesä 23, 2010 1:15

Evilman kirjoitti:Mistä ihmeen rastoista Victorilta kysytään?


Siis Víctorillahan on nykyään rastat. Tos kuvaski ne näkyy. (:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Kesä 23, 2010 1:23

Katos vaan. :D

Mä pikaisesti vilkaisin enkä huomannut. Näkymättömät rastat. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Kesä 23, 2010 9:19

Kiva uutinen. Kiitos tästä. Varmasti kaveruksilla on mukava asua yhdessä kun on pitkään tehny yhdessä yhteistyötä. Ja tosta nyt nähdään viimeistään, että naty ja victor ei enää ole yhdessä jos olikaan yhdessä. Mulle ainakin oli uus uutinen.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Kesä 27, 2010 1:36

Kiva uutinen ;)

Mutta YÄK nuo rastat :D hyi, ne ei sovi Vikille OLLENKAAN!

ja joo.. Yllätys oli mulle ettei Naty ja Victor ole enää yhdessä (jos siis olivatkaan)..
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja natyy » To Marras 04, 2010 6:12

Kiitos tästä! vähän myöhään kommentoin, mutta voi ei, eikö ne olekaan enää yhdessä? :/ olin jo arvellut sitä, koska niistä ei ole kuulunut paljoa..

Victor on komeampi ilman rastoja, takaisin ne hiukset mitkä sillä oli pari vuotta sitten!
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja René » To Marras 04, 2010 7:28

Kiiitooos! ::D:D:D

Joten Adrian ei ole sen barbi-stripparin kanssa enää? COOL!

Victorilla ja mulla on lisää yhteistä; MEillä on mummot! Ja läheiset sellaset. Ja sama syntymäkuukausikin :D Mutta faaraota ei olkkarissani ole :(
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Tselios » Pe Marras 05, 2010 12:48

Adrianille tullut vuosien aikana massaa lisää : ) positiivistä :D
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja René » Pe Marras 05, 2010 3:43

Tselios kirjoitti:Adrianille tullut vuosien aikana massaa lisää : ) positiivistä :D


Sikspäkki siihen on tullu :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

Seuraava

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa