Telecinco kirjoitti:Hyvin oli kyl toteutettu se kohta, oikeesti moni varmaan itekny tos kohtaa vaikka onki PELKKÄ SARJA. Uskomatonta se on mutta totta.
Tete7 kirjoitti:Telecinco kirjoitti:Hyvin oli kyl toteutettu se kohta, oikeesti moni varmaan itekny tos kohtaa vaikka onki PELKKÄ SARJA. Uskomatonta se on mutta totta.
Niin mä ainakin itkin!!Tosi tyhmää kun Lucian piti kuolla ja vielä tollain..Joo Dona Carmenin reaktio oli kyllä kaikista paras.Mutta tossa vikassa jaksossa Diego herää ja kaikki on ennallaan.Lapset on vielä samanlaisia kuin alussa ja Luciakin on siinä
.Koko Serranon perhe on ollut vain Diegon unta!Outoa eikö???
ihan surkeeta kun Lucia kuolihemmo kirjoitti:Oli kyllä niin surkee loppuAlku vaikutti niin kivalta ja onnelliselta että välillä kävi jo mielessä että eihän se voi kuolla. Vaikka olinki kattonu ton kohan netistä jo muutamaan otteeseen, nii silti tuli tippa linssiin
![]()
Anonymous kirjoitti:Eva ei varmasti Ranskasta olisi tähän hätään ehtinyt tulla käymään. Ja minä pidän siitä, että Tete jää asumaan Serranoille, tietysti jää, sehän on hänen perheensä!
Hmm. Onko jossakin tiedossa musiikit jotka soivat jaksossa? Siis Lucian kuoleman aikaan + loppumusiikki?

Kille kirjoitti:Olen tässä pikkuhiljaa pääsemässä yli Lucian kuolemasta. Onneksi Belen kuitenkin elää ja voi katsella Belenin uusia elokuvia ja kuvia. Hieman lohduttaa myös serranoiden loppuratkaisu ja Lucian esiintyminen viimeisessä jaksossa.
Mielenkiintoista nähdä, miten Serranot muuttuvat tästä eteenpäin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa