Sam kirjoitti:MyChem kirjoitti:Lucia on yksi lemppareistani. Belen sopii loistavasti Lucian rooliin.
Lucia itse on hyvä äiti lapsille, ja hyvä opettaja. Curron ja Lucian äitipuoli-poikapuoli- suhde on ihana
Tuosta suhteesta; Niimpä!

ÁFRICA kirjoitti:Sam kirjoitti:MyChem kirjoitti:Lucia on yksi lemppareistani. Belen sopii loistavasti Lucian rooliin.
Lucia itse on hyvä äiti lapsille, ja hyvä opettaja. Curron ja Lucian äitipuoli-poikapuoli- suhde on ihana
Tuosta suhteesta; Niimpä!
näimpä juuri se meni !

ÁFRICA kirjoitti:joo tuskimpa muita hahmoja poistuu. Mutta tyhmää oli kun Belén päätti lähteä Lucían roolista. Sopi siihen hyvin. Ja Lucía oli kiva sellanen mauste tohon sarjaan, korjailemaan Diegon juttuja.![]()

Telecinco kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo tuskimpa muita hahmoja poistuu. Mutta tyhmää oli kun Belén päätti lähteä Lucían roolista. Sopi siihen hyvin. Ja Lucía oli kiva sellanen mauste tohon sarjaan, korjailemaan Diegon juttuja.![]()
Täysin samaa mieltä!

Maikki kirjoitti:Telecinco kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:joo tuskimpa muita hahmoja poistuu. Mutta tyhmää oli kun Belén päätti lähteä Lucían roolista. Sopi siihen hyvin. Ja Lucía oli kiva sellanen mauste tohon sarjaan, korjailemaan Diegon juttuja.![]()
Täysin samaa mieltä!
Sama täällä

irppa kirjoitti:Olenpas samoilla linjoilla näiden edellisten viestien kanssa, täysin! Lucia on mun lempparihahmo ja huomista jaksoa en haluais 8< ilman Beleniä en tiedä kyllä mitä Serranon perhe sitten on.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa