sssofia- kirjoitti:Chonihan on ihan miellyttävän hauska persoona!sehän on yksi sarjan hauskimmista hahmoista,, tai siis choni tuos itä jotain puuttuvaa hauskuutta tähän sarjaan:P mutta osaa se kyllä joskus olla todella ärsyttäväkin!

elina kirjoitti:En oo koskaan pitänyt Chonista. Se vaan on niin ärsyttävä! Alkaa kaikki muukin ärsyttämään ku näkee Chonin. Se on ihan liian räväkkä ja kuvittelee, että kaikki tykkäis siitä ja haluaa itellensä kaiken. Liian itserakas. Sen tän päivän jakson teko oli silti hyväEhkä se alkaa vähän parantumaan. Hyvä näyttelijä silti.
Choni kirjoitti:Choni on ollut hauskin ja parhain hahmo koko sarjassa olo aikansa !!

Kolmen kopla kirjoitti:Choni kirjoitti:Choni on ollut hauskin ja parhain hahmo koko sarjassa olo aikansa !!
Ei se mun mielestä ollut parhain sillon kun se liehitteli Diegoo ja meinas pilata Diegon ja Lucían viimeiset suhteen rippeet.

MyChem kirjoitti:Choni suuttui helposti >.< Mutta onneksi sopi Lourditaksen kanssa.
Mun mielestä on liian sekava tuo Fiti - Choni - Jose Luis - Lourditas-juttu. Ihme ettei Fiti sitten seurustele Lourditaksen kanssa

MyChem kirjoitti:Choni suuttui helposti >.< Mutta onneksi sopi Lourditaksen kanssa.
Mun mielestä on liian sekava tuo Fiti - Choni - Jose Luis - Lourditas-juttu. Ihme ettei Fiti sitten seurustele Lourditaksen kanssa

Kolmen kopla kirjoitti:MyChem kirjoitti:Choni suuttui helposti >.< Mutta onneksi sopi Lourditaksen kanssa.
Joo, ne menee joskus vähän sekaisin.

Rio kirjoitti:Mut Chonin nykyinen otsatukka on kamala![]()
Halla kirjoitti:Rio kirjoitti:Mut Chonin nykyinen otsatukka on kamala![]()
Täysin samaa mieltä!
Hänellä oli aiemmin niin nätisti kerroksittain leikatut hiukset... En tajua, miksi hän leikkautti ne tuollaiseksi viivaksi. Yökh

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa