Mikä tekee Natalia Sanchezista niin suositun?

Keskustele sarjan näyttelijöistä

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Elo 10, 2008 1:22

Yksinkertasta,tykkään kaikesta Nataliassa! ;) Kaikin puolin ihana,nuori nainen. <3
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja maketus » Su Elo 10, 2008 1:56

Natalia-Fan kirjoitti:Yksinkertasta,tykkään kaikesta Nataliassa! ;) Kaikin puolin ihana,nuori nainen. <3
Kuva
Avatar
maketus
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 594
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 1:07
Paikkakunta: kymenlaakso

ViestiKirjoittaja Jennaa » Ma Elo 11, 2008 5:39

Natalia-Fan kirjoitti:Yksinkertasta,tykkään kaikesta Nataliassa! ;) Kaikin puolin ihana,nuori nainen. <3


Jep jep :D
Kuva
Avatar
Jennaa
HYPERDIEGO
 
Viestit: 43851
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 9:01

ViestiKirjoittaja Choni » Su Elo 17, 2008 8:30

Kolmen kopla kirjoitti:
katte kirjoitti:
Álex kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Naty on hyvä näyttelijä, Laulaja, ja kaikki mitä hän tekee, näyttää hyvältä. Hän on myös kaunis, ja Aurinkoinen. :wink: Sarjan alussa Natalia oli vielä kovin "pieni", ja samaistun yleensä suunnilleen samanikäisiin näyttelijöihin. Oikeastihan Naty on vanhempi, mutta suomihan on "vähän" jäljessä.


Sama juttu täällä.
Natyn ääni ja sama ikä tuo kaiken ilon :wink:

Veronicakaan ei ole huono mutta ei mun makuun


Outoa, mä taas aina tykkään enemmän vanhemmista ku mitä ite oon :) Siks nää Teté, Guille ja Curro porukoineenkaa ei iske läheskään samalla lailla ku Marcosin ja Evan ikäluokan jutut.

Mulla aikalailla sama juttu, enkä oikein tajua tätä Naty-vimmaa mutta minkäs sille voin jos toiset tykkää :) onhan Naty näyttelijänä ihan hyvä.


Joo, mäkin tykkään enemmän vähän vanhemmista näyttelijöistä. Mutta - ei Natyssa mitään vikaa ole, hyvä näyttelijä ja tekee kaiken luonnollisesti. En vain kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota, että olisin joku fani.


mullakin sama juttu ,että tykkään enemmän vähän vanhemmista näyttelijöistä.Natalia on ihan hyvä näytteleen ja laulaa ihan hyvin,mutta ei silti ole lempinäyttelijäni.Mielestäni Natalia ei ole edes mikään erityisen kaunis ,tai onhan hän siis kaunis ,mutta en edes kiinnittänyt mitään huomiota Natyn ulkomuotoon,ennen kuin täällä hehkutettiin Natyn kauneutta.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja teteFAN » Su Elo 17, 2008 9:29

Kauneus varmaan päällimäisenä. 8)
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja Rio » Su Elo 24, 2008 7:54

Naty ei ole minun suosikkini serranoissa eikä muutenkaan kuulu lemppareihin ,mutta on todella lahjakas ja luonteva näytteliä! On kivaa ,että Teté on "kasvanut sarjan mukana"! Serranot on todella hyvä sarja! Kaikki näytteliät ovat siinä hyviä vaikka en kaikista erikoisemmin pidä. :D
Rio
Chuky Salas
 
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 6:37

ViestiKirjoittaja kaaleppi^^ » Ti Elo 26, 2008 7:54

Nata on paras nuori kaunis ja söpö :D
kaaleppi^^
Chuky Salas
 
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 3:41

ViestiKirjoittaja llores » Ti Syys 09, 2008 5:15

Minulla on melkein kaikki serranon perheessä suosikkeja ja Natalia on yksi, minun mielestä hän on hyvä tanssija, laulaja ja näyttelijä(ja tietenkin kaunis)


Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Argentina entisellä käyttäjätunnuksellaan (llores).

Viestiä muokannut Ylläpidon assistentti teteFAN.
llores
 

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ma Syys 15, 2008 10:55

Näin miehenä valehtelematta ulkonäkö kolahti ensimmäisenä, toisena tosiaankin näyttelytaito. Luonnolliselta ainakin vaikuttaa ja äänestäkin pidän, sekä laulu- ja puhe-äänestä.
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja zapoing » Ti Heinä 12, 2011 6:51

En tajuu, mua vaan jotenki ärsyttää koko tyyppi!
Kuva
Kuva
Avatar
zapoing
Moderaattori I (va)
 
Viestit: 116207
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 10:31

ViestiKirjoittaja Fermin » Ti Heinä 12, 2011 6:26

zapoing kirjoitti:En tajuu, mua vaan jotenki ärsyttää koko tyyppi!


Sama
I ate his liver with some fava beans and nice Chianti
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

ViestiKirjoittaja Rride » Su Loka 30, 2011 10:04

Fermin kirjoitti:
zapoing kirjoitti:En tajuu, mua vaan jotenki ärsyttää koko tyyppi!


Sama

Oon teidän kans samoilla linjoilla. Jotenki se on vaa semmoin töks ja ärsyttää mua liikaa
Rride
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11063
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 1:59

ViestiKirjoittaja ibi » Su Loka 30, 2011 10:29

Rride kirjoitti:
Fermin kirjoitti:
zapoing kirjoitti:En tajuu, mua vaan jotenki ärsyttää koko tyyppi!


Sama

Oon teidän kans samoilla linjoilla. Jotenki se on vaa semmoin töks ja ärsyttää mua liikaa


Natalia on vielä nuori ja kokematon näyttelijä. (Vaikka esiintyy jossain tv-sarjassa jos useammassakin). Natalia on vasta viimeaikoina ruvennut saamaan enemmän huomiota. Mielestäni se alkaa olla jo merkki uran noususta, jota Serranojen aikaan ei kyllä ollut. Mutta Natalia asettuu mielestäni siihen perus näyttelijöiden joukkoon, joista ei maailmalla juuri puhuta tai saa maailmalla juuri huomiota. Tavallaan mielenkiintoista, että jääkö Natalian ura tälläiseksi nousuksi ja lopulta laskuksi. Saako hän aikaan kunnon uran, vai onko hän aina vain pikkupoikien päiväunien kohde?

Muuten Natalia ei juuri kiinnosta. Tavallisen tytön näköinen näyttelijä. Tuskin koskaan ainakaan Hollywood tasolle pääsee. Samanlaista uraa ei varmasti ole tiedossa kuin Penelope Cruzilla.
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ti Tammi 06, 2015 7:45

Jennaa kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Yksinkertasta,tykkään kaikesta Nataliassa! ;) Kaikin puolin ihana,nuori nainen. <3


Jep jep :D

Tämä :D
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Näyttelijät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa