Guille & Teté

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

Valvoja: zapoing

<333

ViestiKirjoittaja -tete- » Pe Elo 21, 2009 8:57

Guille ja Teté on tosi ihana pari


Harmi kun sarja loppui ♥
Kuva
-tete-
Paquillo
 
Viestit: 88
Liittynyt: La Loka 25, 2008 4:45

ViestiKirjoittaja lillye » La Elo 22, 2009 11:10

Guille & Tete olivat minusta ihana pari (-: Kaikki niiden kohtaukset oli ihania, ja aww.. Olis saanut näyttää ehkä enemmänkin. Minua vaan harmitti, kun eivät kertoneet aiemmin seurusteluaan..
Avatar
lillye
Guillermo Serrano
 
Viestit: 408
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 3:36

ViestiKirjoittaja heittu » La Elo 22, 2009 12:43

kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja roo. » La Elo 22, 2009 8:12

Kyllä minustakin tämä pari on todella suloinen!
Heidän suhteensa oli sellainen, mikä itsellekkin kelpaisi.
He voivat puhua toisilleen kaikenlaisista asioista. ♥

harmi, että sarja loppui. Heidän etenemistään olisi katsonut pitempäänkin!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
roo.
África Sanz
 
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 2:57

ViestiKirjoittaja heittu » La Elo 22, 2009 8:34

heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 (Marcos ja eva myös) ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3

//vahingossa quote itseni :D
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Joyeux » Su Elo 23, 2009 9:37

roo. kirjoitti:Kyllä minustakin tämä pari on todella suloinen!
Heidän suhteensa oli sellainen, mikä itsellekkin kelpaisi.
He voivat puhua toisilleen kaikenlaisista asioista. ♥

harmi, että sarja loppui. Heidän etenemistään olisi katsonut pitempäänkin!


Näinpä.
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja Handee » Su Elo 23, 2009 11:03

Joyeux kirjoitti:
roo. kirjoitti:Kyllä minustakin tämä pari on todella suloinen!
Heidän suhteensa oli sellainen, mikä itsellekkin kelpaisi.
He voivat puhua toisilleen kaikenlaisista asioista. ♥

harmi, että sarja loppui. Heidän etenemistään olisi katsonut pitempäänkin!


Näinpä.

jep jep ! (:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Rica » Su Elo 23, 2009 2:34

Todella söpö pari, mutta ei mielestäni yhtä kiehtova kuin Marcos & Eva.
Jotenkin myös tuntui, että heidän tarinansa jäi hieman kesken. Olisin mielelläni seurannut heidän varsinaista seurusteluaan kauemminkin.. Harmi myös, että he kertoivat seurustelustaan Diegolle vasta niin myöhään.

Pääasia, että he kuitenkin lopulta saivat toisensa.
Kuva
Kuva
Avatar
Rica
África Sanz
 
Viestit: 115
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 10:08

ViestiKirjoittaja churro1 » La Joulu 12, 2009 5:31

-Summer- kirjoitti:Odotan innolla tulevia jaksoja, mutta muuten en tästä parista pidä yhtään.
Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.


Itse asiassa Teten ja Guillen juttu on kehittynyt todella pitkän ja hitaan kaavan mukaan jo sarjan alusta lähtien. Guille on ollut koko ajan pihkassa sisarpuoleensa, vaikka ei sitä varautuneena serranolaisena ja luokan kovanaamana kenellekään myönnä ennen kuin vasta 70. jaksossa. Jo ensimmäisellä tuotantokaudella hän katsoi vierestä huolestuneena, kun Tete hengaili Richin kanssa. Myöhemmin hän teki kaikkensa iskeäkseen kiilaa myös Teten ja Humberton väliin.

Teten suhtautuminen on vähän mutkikkaampi juttu, mutta ainakin toisen tuotantokauden lopusta lähtien jonkinlaista kipinää on ollut. Muistetaan kohtaus, jossa hän levitti keittoa Guillen naaman päälle ihan lätkässä ja vähän ajan kuluttua kertoi tyhjässä ammeessa makaavalle Guillelle, että "alan vähitellen pitää sinusta".

Voi tietysti olla niin, että käsikirjoittajat ovat laittaneet hieman vauhtia Teten ja Guillen suhteen kehittymiselle siinä vaiheessa, kun Eva ja Marcos on pitänyt kirjoittaa sarjasta pois.
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

ViestiKirjoittaja S-T » La Joulu 12, 2009 5:52

churro1 kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Odotan innolla tulevia jaksoja, mutta muuten en tästä parista pidä yhtään.
Tuntuu vain ja ainoastaan M&E-kopiolta, niinkuin sarjan tekijät olisivat tämän jutun kehittäessään vain päättäneet että laitetaas nyt tällainen juttu tähän kun ei muuta keksitä.


Itse asiassa Teten ja Guillen juttu on kehittynyt todella pitkän ja hitaan kaavan mukaan jo sarjan alusta lähtien. Guille on ollut koko ajan pihkassa sisarpuoleensa, vaikka ei sitä varautuneena serranolaisena ja luokan kovanaamana kenellekään myönnä ennen kuin vasta 70. jaksossa. Jo ensimmäisellä tuotantokaudella hän katsoi vierestä huolestuneena, kun Tete hengaili Richin kanssa. Myöhemmin hän teki kaikkensa iskeäkseen kiilaa myös Teten ja Humberton väliin.

Teten suhtautuminen on vähän mutkikkaampi juttu, mutta ainakin toisen tuotantokauden lopusta lähtien jonkinlaista kipinää on ollut. Muistetaan kohtaus, jossa hän levitti keittoa Guillen naaman päälle ihan lätkässä ja vähän ajan kuluttua kertoi tyhjässä ammeessa makaavalle Guillelle, että "alan vähitellen pitää sinusta".

Voi tietysti olla niin, että käsikirjoittajat ovat laittaneet hieman vauhtia Teten ja Guillen suhteen kehittymiselle siinä vaiheessa, kun Eva ja Marcos on pitänyt kirjoittaa sarjasta pois.


Tästä aiheesta on väännetty usein aiemmin peistä, että miten asia menee, mutta itse olen yhä edelleen sitä mieltä, että alussa tuottajilla ei ollut muuta tarkoitusta kuin se, että T&G on riitapukareita ja sitten mahdollisesti joskus keksitään lisää juonta heille. Ja sitten, kun Veronica kävi hankalaksi tuottajielle ja Veronican lähdön jälkeen Frankin piti heittää pois, niin vasta silloin lopullisesti T&G keksittiin pariksi M&E tavoin.

Tuo on siis minun mielipiteeni, jonka olen aiemminkin sanonut, mutta tietenkään 100% totuutta ei tiedä kuin tuottajat ja käsikirjoittajat.
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja René » La Tammi 02, 2010 9:56

heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3


Jeeps :P

Oon iha hulluna tähän pariin :D:D:D Katon nyt vaan niitten seurustelujaksoja :D:D:D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Su Tammi 03, 2010 4:26

René kirjoitti:
heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3


Jeeps :P

Oon iha hulluna tähän pariin :D:D:D Katon nyt vaan niitten seurustelujaksoja :D:D:D

joo ihanin pari kyl serranoissa! (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja René » Su Tammi 03, 2010 4:55

Natalia<3 kirjoitti:
René kirjoitti:
heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3


Jeeps :P

Oon iha hulluna tähän pariin :D:D:D Katon nyt vaan niitten seurustelujaksoja :D:D:D

joo ihanin pari kyl serranoissa! (:


Musta romanttisempi ja ainaki hauskempi ja vitsikkäämpi pari ku Marcos ja Eva :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Tammi 10, 2010 3:57

René kirjoitti:
Natalia<3 kirjoitti:
René kirjoitti:
heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3


Jeeps :P

Oon iha hulluna tähän pariin :D:D:D Katon nyt vaan niitten seurustelujaksoja :D:D:D

joo ihanin pari kyl serranoissa! (:


Musta romanttisempi ja ainaki hauskempi ja vitsikkäämpi pari ku Marcos ja Eva :D


totta.. siis romanttisempi, hauskempi ja vitsikkäämpi.. : DDD
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja White » La Tammi 23, 2010 12:31

Guille-FAN kirjoitti:
René kirjoitti:
Natalia<3 kirjoitti:
René kirjoitti:
heittu kirjoitti:kaikista paras pari serranossa :)<3 ihana varsinkin se suutelukohtaus 7 vai 8 kaudella :D<3


Jeeps :P

Oon iha hulluna tähän pariin :D:D:D Katon nyt vaan niitten seurustelujaksoja :D:D:D

joo ihanin pari kyl serranoissa! (:


Musta romanttisempi ja ainaki hauskempi ja vitsikkäämpi pari ku Marcos ja Eva :D


totta.. siis romanttisempi, hauskempi ja vitsikkäämpi.. : DDD


Parhain pari! :lol:
Kuva
Avatar
White
Guillermo Serrano
 
Viestit: 476
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 5:12
Paikkakunta: TRE

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron