Serranojen päätös; 8x07

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja René » To Elo 20, 2009 4:59

MariTere kirjoitti:Siete caras sonriendo en una foto de carnet..


:cry: :cry: :cry:
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja MariTere » To Elo 20, 2009 5:17

René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Siete caras sonriendo en una foto de carnet..


:cry: :cry: :cry:


Niin se vain on..

Mun sepitykset aina jää tonne viimoseks viestiks ja vaihtuu sivu. :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja René » To Elo 20, 2009 5:45

MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:Siete caras sonriendo en una foto de carnet..


:cry: :cry: :cry:


Niin se vain on..

Mun sepitykset aina jää tonne viimoseks viestiks ja vaihtuu sivu. :lol:


Hahaha :lol:
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja Pahvi » To Elo 20, 2009 7:12

Niinpä niin, tyhjä olo vaikka en ole vielä sarjaa loppuun katsonut. :)

Serranon perhe 2007-2009
Kuva
Avatar
Pahvi
Pasdasdhvi
 
Viestit: 8822
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:06
Paikkakunta: Länsi-Suomi

ViestiKirjoittaja ibi » To Elo 20, 2009 7:22

Toi Diegon uni oli vähän niinkuin enneuni, mutta en usko kaiken tapahtuvan hänen oikeassa elämässään vaan esim juuri se, että Santi ja menee naimisii Lourditasin kanssa ja Marcos ja Eva ja Tete Ja Guille! ;) Diego katsoi uusin silmin jakson lopussa uutta perhettään ja osasi jo "nähdä" tulevaisuuteen! :) Eikä olisi järkeä jatkaa, kun tuolla edellisellä sivulla joku sanoi, että olisi helppoa jatkaa sarjaa siitä mihin se jäi. Mutta Diegon ilmeistä näki ihan kuin hän tietäisi mitä tulee tapahtumaan ja toisin sanoen jos jatkoa tulisi, niin sarja vain toistaisi itseään ;)
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja bolichex » La Elo 22, 2009 1:05

Olihan kyl lopetus, täytyy sanoo.
Tosta lopusta voi olla montaa eri mieltä. Toisten mielestä se on tosi hyvä ja toisten mielestä ei.

Itse oon toisaalta onnellinen et tavallaan kävi hyvin, (Lucia on elossa jne) mut oon kyl pettyny kans. Tuntuu nii tyhmältä ajatella et se kaikki on ollu vaan unta ja et esim. Africa olis sit vaan joku satu/uni-hahmo. Sarja on kyl tosi hyvä, mut en tiiä voinko enää kattoo niit vanhempia jaksoja ku jos alkaa vaan miettii et täähän on vaan unta.

Olis paljon parempi jos toi ei ois ollu unta, eikä Curro olis ottanu sitä autoo, niin Diegokaan ei ois välttämättä hypänny sillalta.

Mut jokatapauksessa mahtava sarja :)
Kuva

Kuva
Avatar
bolichex
Chuky Salas
 
Viestit: 40
Liittynyt: To Elo 06, 2009 7:18

ViestiKirjoittaja White » Ti Tammi 05, 2010 2:57

bolichex kirjoitti:Olihan kyl lopetus, täytyy sanoo.
Tosta lopusta voi olla montaa eri mieltä. Toisten mielestä se on tosi hyvä ja toisten mielestä ei.

Itse oon toisaalta onnellinen et tavallaan kävi hyvin, (Lucia on elossa jne) mut oon kyl pettyny kans. Tuntuu nii tyhmältä ajatella et se kaikki on ollu vaan unta ja et esim. Africa olis sit vaan joku satu/uni-hahmo. Sarja on kyl tosi hyvä, mut en tiiä voinko enää kattoo niit vanhempia jaksoja ku jos alkaa vaan miettii et täähän on vaan unta.

Olis paljon parempi jos toi ei ois ollu unta, eikä Curro olis ottanu sitä autoo, niin Diegokaan ei ois välttämättä hypänny sillalta.

Mut jokatapauksessa mahtava sarja :)

Mää oon IHAN samaa mieltä :lol: :lol:
Kuva
Avatar
White
Guillermo Serrano
 
Viestit: 476
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 5:12
Paikkakunta: TRE

ViestiKirjoittaja S-T » To Huhti 15, 2010 12:04

Olikohan tuotanto ottanut mallia Dallasista? Siinä sarjassahan tuo tuotantokausien yli nukkuminen on keksitty aikoinaan. Kuten olen joskus sanonut, olisi mukava tietää koska päätös tuollaisesta juonenkäänteestä tuli. Varmaankin joskus seitsemännen tuotantokauden loppuvaiheilla, tauolla tai kahdeksannen tuotantokauden alussa eli ei kyseessä voinut mikään hirvittävän suunniteltu juonen lopetus olla.
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Loka 25, 2010 2:05

Näin nopeasta itsensä kertaamisesta välittämättä :D , laitetaanpa tähän tuonne jaksot tuotanton-alueen sarjan lopetusta käsittelevään topicciin laittamani teksti myös tähän, niin ollaan sit riittävästi avuduttu aiheesta :D :lol: :

Olen varmasti moneen kertaan todennut, mutta mielestäni lopetus ei ollut hyvä, koska se ei ole uskottava. Diego ei minun mielestäni ole voinut nähdä unta kaikesta mitä on tapahtunut, ensinnäkin koska en ole koskaan kuullut ihmisestä joka onnistuisi uneksimaan 4 vuoden tapahtumat yhdessä yössä. Toiseksi, jos Diego olisi nähnyt kaikesta unta, niin hän olisi viimesitään Lucian kuollessa herännyt. Jopa aikaisemmin, parin erotessa neljänne kauden lopussa. Jos minä uneksisin, että eroan vastavihityn vaimon kanssa tai tämä kuolisi, niin heräisin itse heti, koska se olisi jo painajainen. Kolmanneksi Diegona olisin herännyt jo Marcoksen ja Evan paljastaessa suhteensa, tai jo heidän ilmoittaessa tunteistaan. Kun tiedämme Diegon mielpiteen suhteesta, niin sekin olis minun mielestäni johtanut Diegon heräämiseen unesta, joka olisi jo siinä vaiheessa painajainen.

Viimeisen jakson n. kymmenen viimeistä minuuttia ovat minun mielestä loukkaus katsojia kohtaan. On pöyristättävää, että sarjan käsikirjoittajat ovat keksineet tämmöisen tuulesta temmatun idean, jossa ei ole mitään järjenhäivää.

Niin kuin olen jo foorumilla, todenut itse ajattelen loppua merkkinä meille katsojille, että sarjakaan ei ollut mitään todellista, pelkkä satu vaan. Lisäksi käsikirjoittajat varmasti jättivät tahalleen avoimen lopun, joka varmistaisi sen, että sarjasta puhuminen ei lopu sarjan jälkeen. Iloisella lopulla, missä kaikki olisivat onnellisesti yhdessä, ei olisi saavutettu tällaistakaan täällä foorumissa käytävää debattia.

Mikä lopetus sitten mielestäni on, jos sitä tulkitaan muuksi kuin loukkaukseksi katsojia kohtaan. Itse ajattelen enemmän, että Diego on uudestisyntynyt, hän on saanut uuden mahdollisuuden valtavien draamojen jälkeen. Ja nyt hänellä on mahdollisuus olla onnellisempi, ja tehdä asiat tosin (Lucia, E&M, G&T jne.). Tämä ratkaisu oli sillä tavoin sata kertaa realistisempi kun enneuni-teoria, koska se poistaa kaikki älyttömyydet ja epäjohdonmukaisuudet, joista olen ylhäällä puhut. Tämä ratkaisu olisi myös samalla tavoin kuin uniratkaisu taannut, että, sarjasta riittää keskustelevaa sarjan loputtuakin.

Mutta koska uni-teoria on sarjan tekijöiltäkin vahvistettu, en voi hyväksyä loppua ja se melkein tuhoaa koko oman nautinnon sarjaa kohtaan. :x :cry:
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Tselios » Ke Loka 27, 2010 9:30

Allekirjoitan KKiljun Kommentin, samat ajatukset
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

Edellinen

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa