Lucía

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 12:16

Olihan tietty surullista kun se lähti, mutta en enää sure niin paljoa. Jotenkin Lucian lähteminen helpotti oloani, koska tiesi, että nyt se on lähtenyt, eikä tarvi enää pelätä milloin se lähtee.
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Handee » Ke Heinä 30, 2008 12:25

MyChem kirjoitti:Olihan tietty surullista kun se lähti, mutta en enää sure niin paljoa. Jotenkin Lucian lähteminen helpotti oloani, koska tiesi, että nyt se on lähtenyt, eikä tarvi enää pelätä milloin se lähtee.

joo-o jotenki näin. Mutta jos en ois tienny että se lähtee. Oisin varmaa kironnu koko aamun :D Ja kaikkee. Mun mielestä Lucíaa oli kiva kattoo ja sarjaa eläyty sillon :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 12:26

ÁFRICA kirjoitti:
MyChem kirjoitti:Olihan tietty surullista kun se lähti, mutta en enää sure niin paljoa. Jotenkin Lucian lähteminen helpotti oloani, koska tiesi, että nyt se on lähtenyt, eikä tarvi enää pelätä milloin se lähtee.

joo-o jotenki näin. Mutta jos en ois tienny että se lähtee. Oisin varmaa kironnu koko aamun :D Ja kaikkee. Mun mielestä Lucíaa oli kiva kattoo ja sarjaa eläyty sillon :D

Olihan Lucia hyvä hahmo, mutta mä vähän kyllästyin siihe :D
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja serrano4ever » Ke Heinä 30, 2008 2:45

Mä ainakin porasin, kun tuli se jakso, jossa Lucía menehtyi.

Ensinnäkin Lucía kuului ehdottomasti Serranon perheeseen ja Belén oli hyvä näyttelijä. Olen myös sitä mieltä, että Lucía oli hyvä aviovaimo, äiti ja opettaja. Aina ei niin hyvä tytär, mutta joskus sitäkin. Vaikka Lucía ei ollut minun lempihahmoni, ei se tarkoita sitä etteikö hänen pitäisi kuulua sarjaan. Ehdottomasti pitäisi. En tiedä, mitä Serranon perhe on ilman Lucíaa. On jotenkin tyhjä olo.

Toisekseen on kamalaa katsella Diegoa, joka menetti nyt toisenkin vaimonsa. Sarja tuntuu todellisemmalta kuin koskaan.

Kaikki sympatiat Diegolle (ja tietenkin Lucíaa kaipaavalle äidille, lapsille ja ystäville)
serrano4ever

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Heinä 30, 2008 2:49

[quote="serrano4ever"][/quote]

Hyvin oot valinnut ton sun nikkis vieraana, ei muuta ;)
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 4:23

serrano4ever kirjoitti:Mä ainakin porasin, kun tuli se jakso, jossa Lucía menehtyi.

Ensinnäkin Lucía kuului ehdottomasti Serranon perheeseen ja Belén oli hyvä näyttelijä. Olen myös sitä mieltä, että Lucía oli hyvä aviovaimo, äiti ja opettaja. Aina ei niin hyvä tytär, mutta joskus sitäkin. Vaikka Lucía ei ollut minun lempihahmoni, ei se tarkoita sitä etteikö hänen pitäisi kuulua sarjaan. Ehdottomasti pitäisi. En tiedä, mitä Serranon perhe on ilman Lucíaa. On jotenkin tyhjä olo.

Toisekseen on kamalaa katsella Diegoa, joka menetti nyt toisenkin vaimonsa. Sarja tuntuu todellisemmalta kuin koskaan.

Kaikki sympatiat Diegolle (ja tietenkin Lucíaa kaipaavalle äidille, lapsille ja ystäville)

Mahtavaa tekstiä! Rekkaathan foorumille, että saamme kuulla enemmän noin hienoa tekstiä. Hienoa!
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja "afrii" » Ke Heinä 30, 2008 4:39

Lucia oli capdevilojen tukipilari, eikä sarja ole enää tasapainossa. Eva ja Marcos lähtivät ns."yhdessä" joten siihen ei jäänyt samanlaista aukkoa...
"afrii"

ViestiKirjoittaja Luna Loves Serrano<3 » Ke Heinä 30, 2008 5:10

Belen on aivan ihana näyttelijä. Ja Serranon perheeseen jäi kyllä niin suuri tyhjä aukko ku Lucia kuoli. Lucia oli kyllä niin ihanne äiti.Hellä ja rauhallinen mutta kuitenkin tarvittaessa osas pitää kunnon kurin. Ja muutenkin näytteli niin loistavasti joka kohdassa.Ammattilaisen ottein. Ikävä jäi kyllä Luciaa. :cry: Mutta eiköhän Serranon perheeseen tuu taas jotain uusia mielenkiintoisia käänteitä,ettei kuitenkaan katsominen loppunut Lucian kuolemaan.
Luna Loves Serrano<3

ViestiKirjoittaja Luna Loves Serrano<3 » Ke Heinä 30, 2008 5:15

Hyvin kaunis nainen. Asenne kohdallaan.Aurinkoinen persoona. I LOVE LUCIA<3
Luna Loves Serrano<3

ViestiKirjoittaja serrano4ever » Ke Heinä 30, 2008 5:15

"afrii" kirjoitti:Lucia oli capdevilojen tukipilari, eikä sarja ole enää tasapainossa. Eva ja Marcos lähtivät ns."yhdessä" joten siihen ei jäänyt samanlaista aukkoa...

Hyvin sanottu! Evan ja Marcoksen lähtö ei tunnu niin pahalta, kun he ovat sentään elossa ja hyvissä voimissa. :) Ja olisihan se vähän outoa, että he asuisivat vielä kotona, kun aikuisiakin ovat ja vieläpä tuoreita vanhempia.
Lucían lähtö sen sijaan tuntuu väärältä. Oli niin paha katsoa, kun Diego ja Lucía esittivät toisilleen rakkaudentunnustuksia ja viettivät romanttista illallista. Se vielä pahensi asiaa, kun tiesi kohtalokkaan tapahtuman etukäteen.

Onko jollain muuten tietoa, miksi Belén halusi lähteä sarjasta kesken kaiken?

Sori sulle Serrano-4ever, tarkotus ei ollut matkia sun nickiä.
serrano4ever

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Heinä 30, 2008 5:35

serrano4ever kirjoitti:

Eipä tuo nyt haittaa, on siinä sentään jotain eroa, kunhan et rekisteröitäessä laita ihan samantapaista nimeä niin ei mua haittaa ;). Käyppäs muuten rekisteröitymässä, hyvin kirjotat!
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ke Heinä 30, 2008 6:26

Serrano-4ever kirjoitti:
serrano4ever kirjoitti:

Eipä tuo nyt haittaa, on siinä sentään jotain eroa, kunhan et rekisteröitäessä laita ihan samantapaista nimeä niin ei mua haittaa ;). Käyppäs muuten rekisteröitymässä, hyvin kirjotat!

Kiitos :)
Joo, oon siis Serrano4ever, joka äsken kirjotteli. Nimimerkki johtaa nimensä Serranon perheen äijätriosta, Diegosta, Santista ja Fitistä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Kille » Ke Heinä 30, 2008 10:52

TeteCapdevila kirjoitti:Lucia on just hyvä tyyppi, mut oli aika paha, kun se siinä tän päivän jaksossa antoi sille Susanalle "korvapuustia". :lol:

Uuh, tuo kohtaus oli todella eroottinen ja ihana. Lucia oli kuin haavoitettu naarasleijona, joka puolustaa pienokaisiaan. Lucia oli todella eroottinen suuttuessaan.
Kuva
Kille
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 11:29

Kille kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:Lucia on just hyvä tyyppi, mut oli aika paha, kun se siinä tän päivän jaksossa antoi sille Susanalle "korvapuustia". :lol:

Uuh, tuo kohtaus oli todella eroottinen ja ihana. Lucia oli kuin haavoitettu naarasleijona, joka puolustaa pienokaisiaan. Lucia oli todella eroottinen suuttuessaan.

Eipäs mennä tuollaisiin..
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Daevos » Ke Heinä 30, 2008 11:32

MyChem kirjoitti:
Kille kirjoitti:

Eipäs mennä tuollaisiin..

Eihän tuo nyt mitään rivouksia ollu :lol:
Daevos
TriplaDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt