MyChem kirjoitti:Olihan tietty surullista kun se lähti, mutta en enää sure niin paljoa. Jotenkin Lucian lähteminen helpotti oloani, koska tiesi, että nyt se on lähtenyt, eikä tarvi enää pelätä milloin se lähtee.

ÁFRICA kirjoitti:MyChem kirjoitti:Olihan tietty surullista kun se lähti, mutta en enää sure niin paljoa. Jotenkin Lucian lähteminen helpotti oloani, koska tiesi, että nyt se on lähtenyt, eikä tarvi enää pelätä milloin se lähtee.
joo-o jotenki näin. Mutta jos en ois tienny että se lähtee. Oisin varmaa kironnu koko aamunJa kaikkee. Mun mielestä Lucíaa oli kiva kattoo ja sarjaa eläyty sillon

serrano4ever kirjoitti:Mä ainakin porasin, kun tuli se jakso, jossa Lucía menehtyi.
Ensinnäkin Lucía kuului ehdottomasti Serranon perheeseen ja Belén oli hyvä näyttelijä. Olen myös sitä mieltä, että Lucía oli hyvä aviovaimo, äiti ja opettaja. Aina ei niin hyvä tytär, mutta joskus sitäkin. Vaikka Lucía ei ollut minun lempihahmoni, ei se tarkoita sitä etteikö hänen pitäisi kuulua sarjaan. Ehdottomasti pitäisi. En tiedä, mitä Serranon perhe on ilman Lucíaa. On jotenkin tyhjä olo.
Toisekseen on kamalaa katsella Diegoa, joka menetti nyt toisenkin vaimonsa. Sarja tuntuu todellisemmalta kuin koskaan.
Kaikki sympatiat Diegolle (ja tietenkin Lucíaa kaipaavalle äidille, lapsille ja ystäville)

"afrii" kirjoitti:Lucia oli capdevilojen tukipilari, eikä sarja ole enää tasapainossa. Eva ja Marcos lähtivät ns."yhdessä" joten siihen ei jäänyt samanlaista aukkoa...
serrano4ever kirjoitti:
Sori sulle Serrano-4ever, tarkotus ei ollut matkia sun nickiä.
Serrano-4ever kirjoitti:serrano4ever kirjoitti:
Sori sulle Serrano-4ever, tarkotus ei ollut matkia sun nickiä.
Eipä tuo nyt haittaa, on siinä sentään jotain eroa, kunhan et rekisteröitäessä laita ihan samantapaista nimeä niin ei mua haittaa. Käyppäs muuten rekisteröitymässä, hyvin kirjotat!

TeteCapdevila kirjoitti:Lucia on just hyvä tyyppi, mut oli aika paha, kun se siinä tän päivän jaksossa antoi sille Susanalle "korvapuustia".
Kille kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Lucia on just hyvä tyyppi, mut oli aika paha, kun se siinä tän päivän jaksossa antoi sille Susanalle "korvapuustia".
Uuh, tuo kohtaus oli todella eroottinen ja ihana. Lucia oli kuin haavoitettu naarasleijona, joka puolustaa pienokaisiaan. Lucia oli todella eroottinen suuttuessaan.

MyChem kirjoitti:Kille kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Lucia on just hyvä tyyppi, mut oli aika paha, kun se siinä tän päivän jaksossa antoi sille Susanalle "korvapuustia".
Uuh, tuo kohtaus oli todella eroottinen ja ihana. Lucia oli kuin haavoitettu naarasleijona, joka puolustaa pienokaisiaan. Lucia oli todella eroottinen suuttuessaan.
Eipäs mennä tuollaisiin..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa