Guille y Teté - hermanastros y más: 15. OSA, 2/3 !!

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Jatkanko tarinaa?

Kyllä!
32
94%
Ei!
2
6%

Ääniä yhteensä : 34

ViestiKirjoittaja Flowers » Pe Tammi 30, 2009 2:32

Loistavaa tekstiä, ihan kuin oikealta kirjailijalta!
Toivottavasti kirjoitat pian uuden osan :wink:
Kuva
Kuva
Flowers
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja RinU » Pe Tammi 30, 2009 2:58

JATKA IHMEESSÄ!
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

<3

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Tammi 30, 2009 4:30

Kiitos tosi paljon aivan ihanista kommenteistanne! :) Tulee tosi hyvä mieli kun niitä lukee, ja kiva tietää etten tee tarinaa turhaan, vaan että siitä myös tykätään. 8)

Make: Kiitos todella paljon kommenteistasi! :)
Yritän parhaani mukaan eläytyä henkilöhahmoihin, joista kirjoitan - jotta tarinasta tulisi mahdollisimman hyvä - ja nähtävästi olen kommenteistasi päätellen onnistunut siinä hyvin. ;) Suurkiitos! Tulen kirjoittamaan uuden osan tänään (pe) tai viikonlopun aikana.

Kolmen kopla: Kiitos tosi paljon! :) Joo, yritän kuvitella tilanteet oikeasti ja keksin jotain hauskoja repliikkejä. :D

Flowers & RinU: Kiitos kommenteistanne. Uusi osa ilmestyy lähiaikoina.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

parté cinco

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 31, 2009 4:44

OSA 5
Toivottavasti tykkäätte.

"Guille meni huoneeseensa puolijuosten ja paiskasi oven kiinni. Hän meni sänkyynsä, punaisen kerrossängyn yläpedille ja veti peiton päälleen. Poika laittoi korviinsa mp3-soittimen kuulokkeet ja laittoi musiikinvoimakkuuden täysille.
Diego istui pöydässä, ja mietti mitä oli juuri yläkerrassa nähnyt. Hän huokaili ja pyöri tuolissa hermostuneena kuin vieteriukko.

---------------------------------------------

Teté käveli Humberton kanssa elokuvateatteria kohti.
-Mennäänkö puiston poikki? Humberto kysyi Tetéltä ja siveli tämän hiuksia.
-Joo, mennään vaan, Teté sanoi poissaolevasti, ja hänestä tuntui kokoajan, että hän teki kaiken väärin.
-Teté, onko joku hätänä? Tulinko mä huonoon aikaan? Humberto kysyi ja istahti hetkeksi puistonpenkille.
-Et tietenkään. Mä vaan mietin tässä yhtä juttua, Teté huokaisi.
-Hei muuten, mitäs sun siskollesi kuuluu? Humberto kysyi viekkaasti ja katsoi taivaalle.
-Kuinka niin? Kiinnostaako mun siskon tekemiset sua jotenkin? Teté havahtui.
-Ei tietenkään, mä vaan.. Humberto selosti mutta Teté keskeytti pojan.
-Humberto! Kiinnostaako mun siskot tekemiset sua jotenkin, mä kysyin? Älä ala selostamaan, Teté sanoi suuttuen ja nousi seisomaan.
-Ei tietenkään. Onko sun siskos muuten vapaa? Humberto kysyi nostaen toista kulmakarvaansa.
-Oletko sä ihastunut mun siskoon? Teté kysyi epäluuloisesti.
-No onhan se kaunis ja sillä on hyvä runko, mutta se on aika paljon mua vanhempi.. Humberto selosti, mutta Teté keskeytti hänet taas.
-Niin, pari vuotta! Mä olen sua pari vuotta nuorempi mutta eipä näytä haittaavan! Ei Evaakaan varmaan haittaa vaikka se on sua kaksi vuotta vanhempi! Mene yrittämään! Teté huusi ja kyyneleet valtasivat hänen silmänsä. Tyttö katsoi Humbertoon ja löi tätä vasemmalle poskelle lujaa. Humberto piteli poskeaan ja hänen naamansa oli punainen kivusta.
-Älä enää ikinä puhu mulle! Teté huusi ja lähti juoksemaan pois Humberton luota, puistosta. Humberto jäi hölmistyneenä puistoon ja katsoi Tetén perään pidellen poskeaan, melkein kyyneleet silmissään.

Teté juoksi kauniin Madrid-joen rannalle, jossa hän ja Humberto olivat suudelleet ensi kertaa. Teté istui rantakiville ja heitteli pikkukiviä veteen nyyhkyttäen.

-----------------------------------------------

Samaan aikaan Serranoilla Diego käveli kantapäät kolisten rappusiin kohti Guillen huonetta.
-Guille, mikä ihme sinulla oikein on? Diego huusi ja vetäisi peiton pois Guillen päältä.
-Nouse nyt hyvä ihminen ylös. Alat muistuttaa Marcosia, Diego sanoi ja heilutteli käsiään kuin raivotautinen.
-Isä, älä jaksa huutaa - mä en nyt just jaksa kuunnella! Guille huusi Diegon pulutuksen sekaan.
-Ehkä sinun olisi parasta lähteä kävelylle. Haukkaa raitista ilmaa ja rentoudu oikein kunnolla. Mene vaikka istumaan Madrid-joen rantakiville, siellä on todella kaunista! Diego suositteli.
Diego vetäisi Guillen kädestä ylös ja nosti tämän kengät lattialta. Kengät jalkaan ja tepsuttelemaan, Diego sanoi ja taputti käsiään.
Guille pyöräytti silmiään ja laittoi kengät jalkaansa. Diego meni Guillen edellä portaat alakertaan.
-Nyt, ovesta ulos ja sitten onkin vapaa maa edessäsi. Mutta kotiintuloaika on kello 19, silloin on iltaruoka, Diego muistutti ja käveli keittiöön. Guille poistui talosta ja veti oven kiinni perässään.

------------------------------------------

Guille saapui Madrid-joelle ja käveli rantaa kohti. Poika huomasi Tetén istumassa rantakiville hiukset liehuen tuulenvireessä.
Joki kiilsi illan laskevassa auringossa ja hiekka kuumotti jalkoja.
Teté oli painanut pään käsiinsä ja hän itki. Guille huomasi tämän ja käveli tytön luo.
-Mari Tere? Guille kysyi ja käveli rantakivien päälle. Teté nosti päänsä ja nyyhki pienesti. Hän pyyhki nopeasti kyyneleet.
-Hei Guille, Teté sanoi ja katsoi aurinkoon. Tytön vaaleansininen tyllihame liehui auringossa. Guille naurahti.
-Varo, ettei hame nouse korviin! Guille viisasteli. Teté hymähti ja huokasi hermostuneesti.

-------------------------------------------------

Guille istui Tetén viereen rantakiville. Molemmat katsoivat joelle.
-Mikset oo elokuvissa snobin kanssa? Guille kysyi Tetéltä ja katsoi tätä silmiin siristellen silmiään auringonpaisteessa.
-Me tavallaan erottiin, Teté sanoi huokaisten syvään.
Guille nyökkäsi pienesti, vaikka hän olisi oikeasti voinut ruveta tanssimaan ilosta.
-No, otan osaa vaikken pitänytkään Humbertosta, Guille äyskähti ja Teté nyökkäsi.
-Kiitos. Guille, kuule. Tiesitkö, että sä olet maailman paras ja suloisin veli? Teté sanoi hymyillen.
-En tiennyt, itseasiassa. Oon aina luullut että kaikki meidän perheestä vihaa mua, Guille nauroi. Teté repesi nauruun.
-No, mä en ainakaan vihaa sua. Sä oot mun paras ystävä! Teté hymyili ja kietoi kätensä Guillen ympärille. Guille katsoi Tetén kättä ympärillään ja hymyili. Guille katsoi Tetéä kohti ja pussasi tätä poskelle. Teté naurahti ja koski kädellään pusukohtaa hymyillen.
Guille nyökkäsi Tetélle ja katsoi tätä silmiin. Teté katsoi Guillea silmiin ja vetäisi kätensä irti Guillen ympäriltä.
"Mä arvasin. Ei se tahdo mitään mun kanssa." Guille ajatteli itsekseen, ja siirsi katseensa joelle.
Teté nousi seisomaan.
-Lähdetäänkö pelihalliin? Teté kysyi nauraen. Guille siirsi katseensa Tetéen ja nousi pikkuhiljaa.
-Tietysti. Pelihalliin mä lähden vaikka kuolemansairaana, Guille hihitti velmerimäisesti. Teté hymähti ja käveli Guillen edellä paljainjaloin hietikossa. Hänen kasvonsa punottivat, hän ei meinannut pysyä pystyssä ja auringon polttama hiekka kuumotti jalanpohjia. Teté käännähti Guillen edellä poikaa kohti.
Guille pysähtyi kuin seinään.
-Mitä nyt? Guille säikähti, ja katsoi ympärilleen. Teté katsoi Guillea silmiin ja lähestyi tätä hiljalleen sulkien silmänsä.
"Onko tää tottakaan enää..?" Guille kysyi itseltään mielessään ja painoi huulensa Tetén huulille.
Teté ja Guille suutelivat. Guille kietoi kätensä Tetén lantiolle ja Teté kiersi kätensä Guillen niskan takaa ympäri.
Tuuli pujersi hieman lujempaa ja laskeva aurinko punersi taivaalla. Koko taivas oli punainen. Juuri sopivan värinen rakastuneelle tunnelmalle. "

---------------------------------------------------

Menevätkö Guille ja Teté yhteen, vai oliko suudelma vain molempien tyhmyyttä? Kertooko kaksikko tapahtuneesta kellekään? Lue osa 6.

Omasta mielestäni tästä osasta tuli ehdottomasti töksähtelevin tähän asti. Kommentteja, kiitos?
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » La Tammi 31, 2009 4:56

Tuli jotenkin mieleen se keinu kohtaus Serranoista :D Ihan kiva osa jatkas tätä! :D
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja sotka » La Tammi 31, 2009 5:06

Ihan hieno osa. Jatka.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 31, 2009 5:08

ibi kirjoitti:Tuli jotenkin mieleen se keinu kohtaus Serranoista :D Ihan kiva osa jatkas tätä! :D

Joo, halusin tehdä kans jotenki yhtä sulosen kohtauksen ku oikeis Serranois se keinukohtaus :) Sitten kun en halunnut tehdä sitä aivan samallalailla kun ite sarjassa niin keksin tommosen ;)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Tammi 31, 2009 8:47

Todella hyviä osia kaikki. Jatkoa odotellen!
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Make » La Tammi 31, 2009 10:56

Tämä 5. osa oli kyllä mahtavaa tekstiä!

Ihana tuo suutelu kohtaus!

Ei tämä minusta ollut yhtään töksähtelevä, päinvastoin todella mukaansa tempaava ja selkeä.

Odotan suurella innolla 6. osaa 8)
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Tammi 31, 2009 11:22

Mahtava osa jälleen! Guillen ja Tetén suutelukohtaus oli todella romanttinen, mutta ei kuitenkaan liian "klisee", olit hyvin kuvannut Guillen velmeriläisyyden (niin kuin itse sanoit). Tarinassa on muutenkin hyvä juoni ja joka jaksossa tapahtuu jotain uutta. Sulla olis edessäs vaikka millainen ura, jos kirjoittaminen kiinnostaa. :D

Tuo äskeinen oli olevinaan rakentavaa palautetta. :D
Jatkoa vaan tulemaan!
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 01, 2009 11:08

Kolmen kopla kirjoitti:Mahtava osa jälleen! Guillen ja Tetén suutelukohtaus oli todella romanttinen, mutta ei kuitenkaan liian "klisee", olit hyvin kuvannut Guillen velmeriläisyyden (niin kuin itse sanoit). Tarinassa on muutenkin hyvä juoni ja joka jaksossa tapahtuu jotain uutta. Sulla olis edessäs vaikka millainen ura, jos kirjoittaminen kiinnostaa. :D

Tuo äskeinen oli olevinaan rakentavaa palautetta. :D
Jatkoa vaan tulemaan!

Kiitos kommenteistasi, oli todella mukava lukea sitä! ;) Ja kirjoittaminen kiinnostaa kyllä paljonkin. :D

Make, kiva jos tykkäsit 5. osasta :)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Hawkit » Su Helmi 01, 2009 11:35

Noniin, luin tossa just kaikki osat ja tokasenpahan vain, että suurin virhe jonka voit nyt tehdä on se, että lopetat tämän kirjoittamisen. :D Heti ekaa osaa lukiessani näin mielessäni paikat ja tapahtumat josta kirjoitit. Henkilöt ovat aidon-oloisia ja niin sen pitääkin olla, Diegokin toimi juuri niin kuin olisi toiminut oikeastikin. (Ainakin sen mukaan, mitä itse kuvittelisin)

Kiitos, että aloit kirjoittamaan ja toivottavasti jatkat.
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 01, 2009 12:00

Hawkit kirjoitti:Noniin, luin tossa just kaikki osat ja tokasenpahan vain, että suurin virhe jonka voit nyt tehdä on se, että lopetat tämän kirjoittamisen. :D Heti ekaa osaa lukiessani näin mielessäni paikat ja tapahtumat josta kirjoitit. Henkilöt ovat aidon-oloisia ja niin sen pitääkin olla, Diegokin toimi juuri niin kuin olisi toiminut oikeastikin. (Ainakin sen mukaan, mitä itse kuvittelisin)

Kiitos, että aloit kirjoittamaan ja toivottavasti jatkat.

Säikähdin ensin tota virhejuttua ;) Kiitos kiitos. Jos ehdin, kirjoitan luultavasti kuudennen osan jo tänään. Kiitos vielä kerran kommenteistasi!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 01, 2009 1:02

OSA 6
- Tarina siirtyy 5. tuotantokauteen. -

"Guille antoi tilanteen viedä. Hän siirsi kätensä Tetén hiuksiin ja haroi käsillään Tetén hiuksia. Teté puristi Guillen kättä tiukasti, eikä halunnut päästää irti. Pian Guille irrottautui Tetéstä, mutta siirsi tytön etuhiukset pois silmien edestä. Teté hymyili pienesti.
-Mari Tere, en koskaan ajatellut että sanoisin tämän sulle, mutta mä taidan olla rakastunut sinuun, Guille kuiskasi pienesti.
-Niin mäkin, Teté sanoi ja moiskautti nopean pusun Guillen huulille. Pari lähti käsi kädessä kävelemään kotia kohti.
-Mitä me sanotaan vanhemmille? Teté kysyi huolestuneena ja katsoi Guilleen.
-Kerro sä äidillesi, mä kerron isälle. Älä ihmettele jos mä en tuu takas sen puhuttelusta, se nimittäin nirhaa mut, Guille sanoi.
-Mä tunnen sen käden jo mun takaraivolla! Guille nauroi. Teté kikatti kimeällä äänellä ja hymyili leveästi.

--------------------------------------------------

Pian parivaljakko saapui kotiin. Diego ja Lucía istuivat ulkona. Lucía makasi aurinkovarjon alla kasvonaamio naamalla ja kurkunsiivut silmillään. Diego nosteli käsipainoja ärähdellen.
-Äiti, voitko tulla hetkeksi tänne? Teté kysyi äidiltään ja käveli ulko-ovea kohti. Guille katsoi Tetéen.
"Mä en pysty!" Guille äännähti heilauttaen käsiään.
-Teté, onko joku hätänä? Lucía kysyi huolestuneena ja käveli Tetén perässä sisälle. Teté johdatti äitinsä olohuoneeseen ja sulki oven Lucían perässä.
-Äiti, mä haluan kertoa sulle yhden jutun, Teté huokasi. Lucía katsoi Tetéen.
-Et kai ole sekaantunut mihinkään? Lucía kysyi Tetéltä ja kosketti tyttärensä poskea.
-En ole! Mutta mä haluan kertoa sulle, että mä olen eronnut Humbertosta ja mä olen uudelleen rakastunut, Teté sanoi hiljaa punastuen pienesti.
-Ihanaa. Miksi erosit Humbertosta? Lucía kysyi ja piteli kurkunsiivuja käsissään.
-Kävi sillälailla, että se on ihastunut Evaan. Mutta tää mun juttu, josta nyt alunperin olikin puhe, ei oo ehkä ihan mukavin aihe kertoa, Teté myhäili.
-Älä valehtele! Oletko sekaantunut Raúliin tai Salasiin? Lucía kysyi ja nousi seisomaan.
Teté järkyttyi ja nousi myös seisomaan.
-En ole, hyi että! En ikinä! Mutta äiti, ole hyvä ja istu nyt! Teté huudahti ja Lucía istui sohvalle.
-Mä olen rakastunut Guilleen. Me ollaan yhdessä, Teté sanoi kun kyyneleet valuivat hänen silmistään.
Lucíasta huomasi, että hän järkyttyi vähän mutta hän päätti pysyä rauhallisena. Lucía pyyhki kyyneleet Tetén silmistä
-Kunnon ensirakkaushan on hieno juttu. Jos olet tosissasi rakastunut, sehän on vain hyvä asia! Lucía sanoi hymyillen ja tarttui tytärtään kädestä.
-Jos tunne on molemminpuolinen, olen vain iloinen että olet löytänyt kunnon pojan, Lucía naurahti. Teté nyyhki pienesti.
-Kiitos, äiti, Teté sanoi helpottuneesti ja kaivautui äitinsä syliin nyyhkimään, helpottuneesti.

-------------------------------------------

Samaan aikaan ulkona, kuistilla Diego nosteli edelleen käsipainoja ja Guille istuskeli aurinkovarjon alla.
-Guille, mitäs sinä siinä istuskelet? Kun pysyt hiljaa, sinulla on jotain mielessäsi, Diego sanoi ja laski toisen käsipainon maahan.
-Isä, mä haluan kertoa sulle jotain, Guille sanoi ja nousi makuuasennosta istumaan.
-Älä vain sano! Sinä olet sekaantunut huumebisnekseen tai olet pistänyt jonkun tytön paksuksi! Kumminkin joku leipurin tytär! Diego huusi ja pudotti toisenkin käsipainon maahan ja nousi seisomaan.
-Minä arvasin tämän! Olen alle viisikymppinen ja minusta tulee vaari, 14-vuotiaan pojan lapselle! Herranjumala! Diego karjui ja piteli rintakehäänsä.
-Ei,ei, ei! Isä, istu! Guille huusi ja vetäisi isäänsä kädestä. Diego istuutui tuolille ja Guille päästi muutaman pelonkyyneleen.
-Mä olen rakastunut, Guille sanoi isälleen ja laski katseensa maahan. Diego näytti helpottuneelta.
-Sehän on mahtavaa. Ensirakkaus on hieno juttu! Diego sanoi ja taputti poikansa olkapäätä.
-Mä olen rakastunut Tetéen, Guille sanoi ja peitti päänsä käsiinsä. Diego pysyi hetken hiljaa ja sitten Guille tunsi kuudesti Diegon käden takaraivollaan. Guille inahteli ärsyyntyneesti.
-Minä arvasin, että näin oikein silloin yläkerrassa! Olisi se pitänyt arvata! Sinuun ei ole uskominen! Diego huusi ja nousi seisomaan.
-Isä, älä lyö! Mä en voi sille tunteelle mitään, me ollaan yhdessä ja rakastuneita toisiimme! Guille huusi.
Pian Lucía ja Teté tulivat ulos. Guille katsoi Tetéen ja ihaili tämän helpottuneisuutta. Lucía käveli Diegon luo.
-Diego, sinun on vain pakko sulattaa tämä. Nämä kaksi ovat rakastuneita emmekä voi yrittää.. Lucía sanoi mutta Diego keskeytti tämän.
-Niin, virtaa ei voi padota, Luoja soikoon! Diego karjui ja huitoi käsiään kuin hullu. Lucía tarttui Diegoa vasemmasta kädestä ja yritti rauhoitella tätä.
-Rauhoitu, herranjumala! Nyt ei sitten mennä minnekään sairaalaan niinkuin Marcosin ja Evan aikana! Olemme aivan rauhallisia ja sulatamme tapahtuman. Nämä kaksi ovat rakastuneita toisiinsa. Diego, kai tajusit että tämä oli odotettavissa? Lucía kysyi Diegolta ja naurahti. Guille käveli Tetén luo ja vetäisi tämän syleilyynsä.
Diego nyökkäili Lucíalle mutta siirsi katseensa Guilleen ja Tetéen.
-Katso nyt! Mikä Sodoma ja Gomorra tämä oikein on? Irti tytöstä! Diego huusi ja meni läpsimään Guillea kädelle.
-Diego, lopeta! Teté karjahti naama punaisena. Diego jähmettyi paikalleen, sillä hän kirjaimellisesti järkyttyi kun Teté huusi hänelle.
-Sä hyväksyit Evan ja Marcosin suhteen, joten sun on pakko hyväksyä meidänkin! Teté karjui ja heilutti kättään. Guille ja Lucía katsoivat toisiaan ja siirsivät katseensa Diegoon melkein reveten raikuvaan nauruun.
-Hyvä on, hyvä on. Jos se on teille niin tärkeä asia, niin minä sulatan tämän. Jos olette onnellisia, olkaa! Diego sanoi ja piteli rintakehäänsä. Lucía halasi Diegoa ja moiskautti mojovan pusun tämän huulille.
Teté ja Guille hymyilivät iloisesti ja halasivat toisiaan.
-Mennäänkö kavereiden kanssa ulos? Guille kysyi Tetéltä ja moiskutti pusuja tämän poskelle.
-Mennään, Teté sanoi ja vinkkasi silmäänsä äidilleen. Lucía hymyili ja huokasi haikeasti.
Teté ja Guille kävelivät käsi kädessä ulos portilta.

----------------------------------------------------

-Nyt ne menivät toitottamaan sitä koko maailmalle! Diego huusi, mutta Lucía peitti tämän suun kädellään.
-Ajattele kuinka isoja meidän lapset jo ovat. Millaisia riitapukareita he olivatkaan, Lucía naurahti ja niiskutti. Diego halasi Lucíaa.
-Toivottavasti ovat onnellisia, Diego sanoi ja katsoi taivaalle. "

-----------------------------------------------

Miten muu perhe ja ystävät suhtautuvat Tetén ja Guillen suhteeseen? Jääkö Diegolle traumoja tapahtuneesta? Ikävöikö Lucía menneitä? Lue osa 7.

Toivottavasti tykkäsitte. ;)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Su Helmi 01, 2009 1:17

Vähä hyvä 8DDD
René
ÜBERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen