Kiitos kaikista kommenteista.. Nyt kun olen saanut inspiraatiota vähän kaikkialta, esim. lauluista ja muista elokuvista, niin kirjoitan usein..
------------
OSA 4> -Oikeasti? Eva kysyy ja alkaa itsekin vähän hihittelemään.
-Joo, luuletko sä että mä valehtelisin sulle? En kyl, Teté sanoo ja halaa Evaa. Tetén puhelin soi.
"Haloo. Ai moi kulta... Mitä!????! Ei ei ei! Et voi!!"-Kuka se oli? Eva utelee siskon lopetettua puhelu.
-Johan-Manu. Jätti mut, Teté sanoo ja käy Evan syliiin itkemään.
*Kop kop*
-Sisään, Eva sanoo ja halaa Teté lujasti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Poikien huoneessa Guille, DVD ja Boltsi pelaavat Guillen uutta tietokone peliä.
-Hei pojat. Mulla olis ehdotus, Guille sanoo salaperäisesti, hieroen käsiään yhteen.
-Kerroppas, pojat vastaavat yhteen ääneen.
-Seuratkaa maltillisesti, Guille vastaa ja alkaa näpyttelemään koneella.
Hän kirjoittaa...
"Rakas Eva. Tunnetusti, minä, Joan Manuel, olen rakstunut sinuun sydämmeni pohjasta asti. Voisimmeko nähdä. Haluaisin yrittää sinun kanssasi uudemman kerran, koska uskon sinun olevan Elämäni Nainen. Isolla ännällä. Jos haluat tavata soita numeroon 020-3502670 olen vaihtanut numeroni, tai tule tänä iltana keskuspuistoon. Rakkaudella Joan Manuel" Hän taittelee kirjeen nätisti kirjekuoreen, kirjoittaa kanteen Eva Capdevila ja menee tyttöjen huoneen oven taakse. DVD ja Boltsi odottavat poikien huoneen ovella. Guille sujauttaa kirjeen oven alta.
Lucían on tyttöjen huoneessa. Hän ottaa kirjeen käteensä ja katsoo ovesta. Hän ei näe ketään.
-Tässä lukee että tämä on sinulle Eva, Lucía sanoo ja ojentaa kirjeen Evalle.
-Kiitos, Eva sanoo ja avaa kirjeen äkkiä. Hän lukee kirjeen. Hän purskahtaa itkuun.
-Teté sano ettei se ole Joan Manuel, sano se minulle! SANO! Eva itkee!
-Eva kulta, mikä sinulle tuli? Lucía kysyy osaaottavaisella äänellä..
Samaan aikaan Marcos on Raúlin kanssa tavernassa. He puhuvat naisista, ja niiden herkkyydestä.
-Olisi kiva saada sellainen nainen, joka olisi täydellinen. Ei mitään sellaista kenellä olisi pieni varustus, niinkuin Afrilla vaan ihan kunnollinen paketti, Raúl puhuu tohkeissaan..
-Eva on täydellinen minulle, Marcos väittää. -Mutta yksi asia pitää kyllä kysyä. Olitko Evan kanssa sängyssä? Marcos tivaa.
-Noo... Itseasiassa k-kyllä, Raúl sanoo varoivaisesti.
-JUMALAUTA RAÚL!!! Marcos karjaisee!!
Raúl on jo lähtenyt juoksemaan henkensä edestä pois pöydästä. Marcos säntää tämän perään pää kolmantena jalkana.
Marcos savuttaa Raúlin puistossa. Hän vetää Raúlin kiinni seinään ja kuristaa tätä.
-Anna olla viimeinen kerta kun menet tyttöystäväni kanssa sänkyyn, Marcos sanoo. -Afri! Hei oota mulla on asiaa, Marcos huutaa ja juoksee kohti Afria.
*pirrrrr* *pirrrr*
-Haloo, Raúl tässä, Raúl sanoo puhelimeen.
-Moi, Eva sanoo itkuisesti.
-Ne tietää, Raúl sanoo.
-Ketkä tietää, ja mistä?? Eva kysyy.
-Marcos ja Afri, meistä. Meidän sänkyjutusta. Äskenkin meinasin saada turpaa Marcosilta, kun se suuttu mulle siitä, Raúl kertoo.
-Syytä olisikin, olet aivan pelle, kun tuollaista teet, Eva sanoo.
Puhelu katkeaa. "Onpas se pelle..." Eva ajattelee.
-Miten päiväsi muuten meni äiti? Eva kysyy.
-Ihan hyvin, kiitos kysymästä kulta. Teetin Tetén ja Guillen rinnakkaisluokalla äidinkielenkokeen, ja korjailin niitä. Saivat hyviä tuloksia. Sitten kävin Candelan kanssa ostamassa sinulle syntymäpäivälahjaa, Lucía kertoo.
-Ai kiva, sainko mä mitään? Teté puuttuu puheeseen.
-Et, Lucía vastaa ja lähtee huoneesta. Hän päättää jättää tytöt kahdestaan. Hän kurkistaa vielä ovesta.
-Ainiin, saat pitää kuulemma synttäribileet Tavernassa, Lucía sanoo ja poistuu huoneesta.
-Lucía kulta! Laitatko ruoan, vai laitanko minä? Diego huutaa keittiöstä
-Laita itse! On vähän muutakin tekemistä, Lucía huutaa takaisin.
Diego alkaa valmistamaan keitettyjä vihanneksia ja ranskalaisia sekä nakkeja. "Jokaiselle jotakin" Hän ajattelee. Diego laittaa ranskalaiset ja nakit uuniin ja istuutuu pöytään lukemaan päivän lehteä.
Kello käy. Diego ei huomaa ajan kulua, pian palohälytin alkaa soida ja Lucía juoksee keittiöön.
-Diego, mitä sinä olet tehnyt? Lucía kysyy kaataessaan vettä uuniin.
-Oi, paloivatko ne jo? Kävin lukemaan lehteä, enkä ilmeisesti huomannut ajan kulua. Anteeksi, Diego sanoo.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><
Tuli nyt tällainen osa