TARINA: Eva y Marcos-Rakkaudesta Hulluuteen OSA 7 ILMESTYNYT

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

Kannattaako M&E tarina?

Kyllä!
21
91%
Ei
2
9%

Ääniä yhteensä : 23

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ti Helmi 03, 2009 6:31

Erittäin mielenkiintoista, hyvä, että pysäytit jutun tohon. Jäi nimittäin mietityttämään mitä tästä edespäin tapahtuu. :-d

-> Jatkoa odotellessa.
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 03, 2009 7:13

Kiva osa oli juu. ;) Toivottavasti kirjoitat kolmannen osan pian.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Ti Helmi 03, 2009 9:28

Candela rääkäisee, luultavasti koko sydämestään. < ihana kuvaus, sai hymyn huulille :)
Hyvä lopetus, näin pidät mielenkiintoa yllä :)
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Helmi 04, 2009 4:22

Janezz kirjoitti:Candela rääkäisee, luultavasti koko sydämestään. < ihana kuvaus, sai hymyn huulille :)
Hyvä lopetus, näin pidät mielenkiintoa yllä :)
Aloin itsekin vähän nauramaan kirjoittaessa.. :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Helmi 04, 2009 5:08

Nauttikaa tarinan kolmannesta osasta..

OSA 3

>
-En tiedä pitäisikö meidän, juteltaisiin ensin hetki, Eva sanoi vähän hermostuneella äänellä.
-No jutellaan ihan hetki, hemmo sanoo kyllästyneesti.
-No ei jutella jos on noin kiire, Eva sanoo ja alkaa riisutua.
Kommandopipoinen mies menee Evan kanssa peittojen alle. Pian Eva huomaa että mies on ottanut kommandopiponsa pois, ja Eva huomaa ettei mies ole Marcos vaan...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Viereiseen huoneeseen Marcos astelee sisään. Marcos näkee Afrin peittojen alla.
-Mitä, oletko sä mun yllätys jonka Raúl mulle lupas?? Marcos tivaa.
-Ei! En todellakaan, odotinkin juuri Raúlia, Afri sanoo. Hetken hiljaisuus.. -Voi ei! Raúl on väärässä huoneessa. Ei helvetti, Afri huutaa...

-RAÚL!!!!!!!!!!!! Eva karjaisee!
-Mitä? Halusin pitää vähän hauskaa. Luulin että Afri on täällä! Raúl karjuu takaisin.
!!PAM!!
-Mitä te kaks oikein puuhaatte!? Afri huutaa kuin päätä vietäisiin. -Meidän juttu loppui nyt! Afri jatkaa.
-Ei! Africa kulta, älä mee, Raúl pyytää, mutta Afri on mennyt jo. Raúl ottaa jalat alleen ja lähtee juoksemaan Afrin perään pää kolmantena jalkana. Ulkona Raúl huomaa, että on unohtanut vaatteensa yläkertaan, ja on alasti. Hän ei välitä vaan lähtee juoksemaan Afrin perään.

Hotellihuoneessa kaikki on hyvin. Marcos kävelee Evan viereen istumaan. Eva alkaa pukemaan vaatteita päälleen.
-Anteeksi, Eva sanoo surullisesti. -En tiennyt oikeastikkaan että se oli Raúl, Eva jatkaa.
-Ei se mitään. Mennäänkö kotiin? Marcos kysyy ja halaa Evaa. Hän suutelee Evaa suoraan suulle. He lähtevät kävelemään kotiin.

Kotona Marcos menee suoraan vessaan. Eva menee jääkaapille ja löytää jääkaapin ovesta uuden lapun. Siinä lukee: "Sä oot valo mun pimeydessäin, loistat kirkkaana edessäin ja aivan kuin olisit lähelläni tunnen kätes kädessäin. <3:llä JM" Eva repii lapun tuhansiksi paloiksi ja viskoo ne lattioille. Hän hyppii tasajalkaa ja ottaa mehupurkin ja kaataa sen pitkin seinää.
-Eva, Eva!! Mitä sä teet? Marcos huutaa rapuista kun on menossa keittiöön.
-Joan Manuel.. Joku lähettelee lappuja. Lappujen lähettäjä on joku JM, Eva kuiskaa. Hän lähtee. Potkaisee varpaansa rappujen ensimmäiseen rappuun. -Saakeli! Eva kiljaisee. Hän juoksee raput ylös omaan huoneeseensa.

Keittiössä Marcos istuu keittiön pöydän ääreen. Hän istuu siinä seuraavat kolme sekuntia, kunnes nousee ja hakee jäätelön kaapista.
-Parempi kokeilla Capdevilojen tapaa, Marcos höpöttää itsekseen. Hän ottaa jääkaapista jäätelön, laatikosta lusikan ja istuu pöydän päähän. Marcos kauhoo jäätelöä suuhunsa. Hän on huolissaan Evasta. Kyynel valuu pitkin Marcoksen poskea.

Omassa huoneessaan Eva hakkaa tyynyjä, jotka ovat hänen sängyllään. Eva itkee hillittömästi.
*kop kop*
Eva pyyhkii kyyneleensä nopeasti asettelee tyynyt takaisin paikoilleen ottaa kirjan käteensä. -Sisään, Eva sanoo.
-Ei mun periaatteessa olisi tarvinnut koputtaa, koska tää on munkin huone, Teté sanoo Evalle sulkiessaan ovea.
-Joo.. Luulin sua joksikin muuksi, Eva kuiskaa.
-Miksi sä kuiskailet? Teté kysyy.
-Sori.. Se oli vahinko, Eva sanoo normaalilla äänellä. Teté kuulee Evan itkuisen sisimmän.
-Mikä sua vaivaa? Teté kysyy. Eva tietää mitä Eva tarkoittaa.
-No. Joan Manuel.. Se lähettelee lappuja meidän jääkaapinoveen, mulle, Eva sanoo ja purskahtaa hillittömään itkuun..
-Tarkoitatko sä sitä JM:ää? Teté kysyy.
-Joo, Eva sanoo itkien hillittömästi.. Teté alkaa nauraa ja sanoo -JM on mun poikaystävä.. Se suuttu kun en ole saanut niitä lappuja mitä se on lähettänyt. Eva hei, älä jaksa enää itkee.. Ei ne laput ollu sulle Joan Manuelilta, vaan mulle Johan-Manulta, Teté sanoo.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><

Innostuin taas :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Helmi 04, 2009 5:31

Johan-Manu :D:D Tosi hyvä ja hauska osa ;) Odotan jatkoa.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ke Helmi 04, 2009 6:37

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Johan-Manu :D:D Tosi hyvä ja hauska osa ;) Odotan jatkoa.
Juurikin näin, erittäin hyvä juonenkäänne ja en todellakaan odottanut tuota. :D
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja sotka » To Helmi 05, 2009 3:01

Hyvä jakso. Jatka vaan.
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » To Helmi 05, 2009 4:06

Kiitos kaikista kommenteista.. Nyt kun olen saanut inspiraatiota vähän kaikkialta, esim. lauluista ja muista elokuvista, niin kirjoitan usein..
------------

OSA 4

> -Oikeasti? Eva kysyy ja alkaa itsekin vähän hihittelemään.
-Joo, luuletko sä että mä valehtelisin sulle? En kyl, Teté sanoo ja halaa Evaa. Tetén puhelin soi.
"Haloo. Ai moi kulta... Mitä!????! Ei ei ei! Et voi!!"

-Kuka se oli? Eva utelee siskon lopetettua puhelu.
-Johan-Manu. Jätti mut, Teté sanoo ja käy Evan syliiin itkemään.
*Kop kop*
-Sisään, Eva sanoo ja halaa Teté lujasti.

Poikien huoneessa Guille, DVD ja Boltsi pelaavat Guillen uutta tietokone peliä.
-Hei pojat. Mulla olis ehdotus, Guille sanoo salaperäisesti, hieroen käsiään yhteen.
-Kerroppas, pojat vastaavat yhteen ääneen.
-Seuratkaa maltillisesti, Guille vastaa ja alkaa näpyttelemään koneella.
Hän kirjoittaa...
"Rakas Eva. Tunnetusti, minä, Joan Manuel, olen rakstunut sinuun sydämmeni pohjasta asti. Voisimmeko nähdä. Haluaisin yrittää sinun kanssasi uudemman kerran, koska uskon sinun olevan Elämäni Nainen. Isolla ännällä. Jos haluat tavata soita numeroon 020-3502670 olen vaihtanut numeroni, tai tule tänä iltana keskuspuistoon. Rakkaudella Joan Manuel" Hän taittelee kirjeen nätisti kirjekuoreen, kirjoittaa kanteen Eva Capdevila ja menee tyttöjen huoneen oven taakse. DVD ja Boltsi odottavat poikien huoneen ovella. Guille sujauttaa kirjeen oven alta.

Lucían on tyttöjen huoneessa. Hän ottaa kirjeen käteensä ja katsoo ovesta. Hän ei näe ketään.
-Tässä lukee että tämä on sinulle Eva, Lucía sanoo ja ojentaa kirjeen Evalle.
-Kiitos, Eva sanoo ja avaa kirjeen äkkiä. Hän lukee kirjeen. Hän purskahtaa itkuun.
-Teté sano ettei se ole Joan Manuel, sano se minulle! SANO! Eva itkee!
-Eva kulta, mikä sinulle tuli? Lucía kysyy osaaottavaisella äänellä..

Samaan aikaan Marcos on Raúlin kanssa tavernassa. He puhuvat naisista, ja niiden herkkyydestä.
-Olisi kiva saada sellainen nainen, joka olisi täydellinen. Ei mitään sellaista kenellä olisi pieni varustus, niinkuin Afrilla vaan ihan kunnollinen paketti, Raúl puhuu tohkeissaan..
-Eva on täydellinen minulle, Marcos väittää. -Mutta yksi asia pitää kyllä kysyä. Olitko Evan kanssa sängyssä? Marcos tivaa.
-Noo... Itseasiassa k-kyllä, Raúl sanoo varoivaisesti.
-JUMALAUTA RAÚL!!! Marcos karjaisee!!
Raúl on jo lähtenyt juoksemaan henkensä edestä pois pöydästä. Marcos säntää tämän perään pää kolmantena jalkana.

Marcos savuttaa Raúlin puistossa. Hän vetää Raúlin kiinni seinään ja kuristaa tätä.
-Anna olla viimeinen kerta kun menet tyttöystäväni kanssa sänkyyn, Marcos sanoo. -Afri! Hei oota mulla on asiaa, Marcos huutaa ja juoksee kohti Afria.

*pirrrrr* *pirrrr*
-Haloo, Raúl tässä, Raúl sanoo puhelimeen.
-Moi, Eva sanoo itkuisesti.
-Ne tietää, Raúl sanoo.
-Ketkä tietää, ja mistä?? Eva kysyy.
-Marcos ja Afri, meistä. Meidän sänkyjutusta. Äskenkin meinasin saada turpaa Marcosilta, kun se suuttu mulle siitä, Raúl kertoo.
-Syytä olisikin, olet aivan pelle, kun tuollaista teet, Eva sanoo.
Puhelu katkeaa. "Onpas se pelle..." Eva ajattelee.
-Miten päiväsi muuten meni äiti? Eva kysyy.
-Ihan hyvin, kiitos kysymästä kulta. Teetin Tetén ja Guillen rinnakkaisluokalla äidinkielenkokeen, ja korjailin niitä. Saivat hyviä tuloksia. Sitten kävin Candelan kanssa ostamassa sinulle syntymäpäivälahjaa, Lucía kertoo.
-Ai kiva, sainko mä mitään? Teté puuttuu puheeseen.
-Et, Lucía vastaa ja lähtee huoneesta. Hän päättää jättää tytöt kahdestaan. Hän kurkistaa vielä ovesta.
-Ainiin, saat pitää kuulemma synttäribileet Tavernassa, Lucía sanoo ja poistuu huoneesta.

-Lucía kulta! Laitatko ruoan, vai laitanko minä? Diego huutaa keittiöstä
-Laita itse! On vähän muutakin tekemistä, Lucía huutaa takaisin.
Diego alkaa valmistamaan keitettyjä vihanneksia ja ranskalaisia sekä nakkeja. "Jokaiselle jotakin" Hän ajattelee. Diego laittaa ranskalaiset ja nakit uuniin ja istuutuu pöytään lukemaan päivän lehteä.
Kello käy. Diego ei huomaa ajan kulua, pian palohälytin alkaa soida ja Lucía juoksee keittiöön.
-Diego, mitä sinä olet tehnyt? Lucía kysyy kaataessaan vettä uuniin.
-Oi, paloivatko ne jo? Kävin lukemaan lehteä, enkä ilmeisesti huomannut ajan kulua. Anteeksi, Diego sanoo.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><
Tuli nyt tällainen osa :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » To Helmi 05, 2009 5:34

Ihana! Jossain taisi olla palanen MC Manea, mutta mä just tykkään siitä :)
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » To Helmi 05, 2009 6:07

Janezz kirjoitti:Ihana! Jossain taisi olla palanen MC Manea, mutta mä just tykkään siitä :)
Öö.. Kysymys.. Mikä on MC Mane?? :D Oon niin viisas ja nykyaikainen että tiedän kaikkea :D
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » To Helmi 05, 2009 8:05

RinU kirjoitti:
Janezz kirjoitti:Ihana! Jossain taisi olla palanen MC Manea, mutta mä just tykkään siitä :)
Öö.. Kysymys.. Mikä on MC Mane?? :D Oon niin viisas ja nykyaikainen että tiedän kaikkea :D

Oho juu ei mitää, Mc Mane on yks räppäri mut nyt tajusin, että kuuntelin Mc Manea samaan aikaan tuota kirjoittaessani, niin kirjotin Mc Mane vaikka pitikin kirjoittaa Pikku G :D
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Helmi 06, 2009 4:48

Kiva osa oli, juu.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja RinU » La Helmi 07, 2009 2:29

Janezz kirjoitti:
RinU kirjoitti:

Oho juu ei mitää, Mc Mane on yks räppäri mut nyt tajusin, että kuuntelin Mc Manea samaan aikaan tuota kirjoittaessani, niin kirjotin Mc Mane vaikka pitikin kirjoittaa Pikku G :D
Aa.. Okei.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja RinU » La Helmi 07, 2009 3:54

Osa 5

> -No paloivathan ne! Lucía rääkäisee Diegolle ja lyö tätä pannunalusella takaraivoon.
-Miksi noin teit? Taidan mennä Santin luo yöksi kun täällä ollaan noin väkivaltaisella tuulella, Diego sanoo viitaten Lucíaan ja pidellessään takaraivoaan.

Puhelin soi. Lucía juoksee vastaamaan.
-Lucía, Lucía vastaa lempeästi.
-Iltaa. Täällä on poliisi. Onko teillä ruskeahiuksista pienikokoista poikaa? poliisi kysyy.
-On kyllä. Mitä Curritosta? Lucía kysyy, pitäen lempeän äänensä yllä.
-Hänet on löydetty metsästä. Emme ole varmoja elääkö hän vielä. Viimeiset sanat olivat Diego Serrano. Voisitteko tulla Madridin itä laidalle, katsomaan onko tämä poikanne? poliisi kysyy.
-Tottakai! Tulemme mahdollisimman pian, Lucían sanoo ja sulkee puhelimen.
-DIEGO! MENNÄÄN ÄKKIÄ! CURRO SAATTAA OLLA KUOLLUT! Lucía huutaa, mutta Diego on jo mennyt.

Eva istuu Marcoin sängyn reunalla. He katsovat toisiaan.
-Eva, lähdettäisiinkö lomalle? Marcos kuiskaa.
-Minne me muka menisimme. Eihän meillä ole edes rahaa, Eva kuiskaa ja käy Marcosin viereen makaamaan.
-Ei mennä kauas. Ihan lähelle.. Jooko? Marcos anelee, ja antaa Evalle kauan kestävän pusun..
He makaavat siinä vierekkäin vielä tovin. Kunnes Evan puhelin alkaa soimaan. Eva nousee sängystä ja menee vastaamaan puhelimeen.
-Eva, hän vastaa.
-Eva kulta. Soittaisitko Diegolle ja sanoisit että tulisi Madridin itälaidalle, Lucía sanoo hätäisesti.
-Tottakai, mutta miksi ihmeessä minun pitää soittaa, mikset soita itse? Eva kysyy..
-Koska Currito saattaa olla kuollut, mutten ole varma. Ja hän ei vastaa puheluihini..
-Okei.. Soitan nopeasti, Eva sanoo hätäisesti ja sulkee puhelimen. Hän näpyttelee Diegon numeron "Vastaa, vastaa" Eva toivoo.

Eva kertoi MArcosille asiasta ja Marcos lähtee äkkiä juoksemaan itälaidalle. Siellä hän näkee Lucían itkevän Doña Carmenin kainalossa.
-Onko se Curro? Marcos kysyy juostessaan Lucían ja Carmenin viereen.
-En tiedä, he eivät päästä lähelle, Lucía sanoo nyyhkyttäen.
-Minä menen sinne, vaikka henki menisi, Marcos sanoo ja lähtee poliisin juttusille.

Diego ei vastaa Evankaan puheluihin. Eva istuu Tetén kanssa keittiössä. He juovat kaakaota, ja vilkuilevat kelloon vähän väliä. He odottavat soittoa joko Lucíalta, mummilta tai Marcosilta.
-Soittaisivat ja kertoisivat edes jotain, Teté tuskailee.
He ovat odottaneet jo tunnin. Kello käy.
-Yritän soittaa vielä Diegolle, jos hän vaikka nyt jo vastaisi, Eva sanoo.
Kello lähestyy puolta yötä...

-Saisinko mennä tarkistamaan onko kyseessä veljeni? Marcos kysyy poliisilta.
-Jos käyt oikein nopeasti, poliisi sanoo.
Marcos juoksee pojan luokse. Poliisi hoputtaa häntä. Hän huomaa pojan makaavan mahallaan. Hän kääntää pojan selälleen. Hän näkee kasvot....
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen