Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja micorazon » Su Maalis 01, 2009 8:39

[Osa 2]
Tunsin itseni noloksi. Pyyhin huuliani suudelman jäljiltä, ja katsoin kengän kärkiäni. Guille tarttui minua hennosti kädestä, ja jupisi korvaani: ''A-anteeksi...En minä..Minä en....En yleensä tee näin, olen pahoillani...'' Guille lähti kävelemään ripeästi etumatkaa, kun jäin siihen vielä seisomaan Teten eteen. Tete käveli minua kohti, rappunen kerrallaan. Nostin pääni ja kun hän oli tarpeeksi lähellä, halasin häntä. ''Anteeksi, aika kiusallista varmaan sinulle kun suutelin veljeäsi, ei ollut tarkoitus...Tai ei ainakaan heti tänään..'' Vaikka olinkin nolostunut, niin silti eka päivä oli todella mieluinen, en olisi aavistanut että poika josta olen kiinnostunut tkisi aloitteen näin pian.
''Ei kai haittaa?'' varmistin vielä asian, kun irrottauduin halista.
''Siis ei kai haittaa jos minä...ja veljes..?'' Kysyin varovaisesti.
''Veli-puoli'' Tete korjasi.
''Mutta ei haittaa, miksi haittaisi?'' Tete sanoi, ja vaikka hänen äänensä olikin hiukan ärtynyt, en huomannut sitä, kun halasin häntä innostuneena uudestaan.
''Kiitos kiitos kiitosss!!!''
Kun halasin Teteä, hänen ilmeensä oli hämmentynyt.
Tete suoristi paitaansa ja hymyili minulle, tosin en ollut varma hymyn aitoudesta, jostain syystä Tetellä vaikutti olevan pinnat kireällä.
Kun avasin ulko oven, olin aivan hämmilläni. Suljin oven nopeasti ja nojasin siihen, tiputtaen koulu laukkuni eteisen lattialle. Olin kuitenkin iloinen, mutta samalla hämmentynyt...Äiti tuli keittiöstä essu päällään, ja halasi mua. Kolmas hali tänään...
''No, mites oma pikku kullannuppuni?? Mites eka koulupäiväsi?''
''ihan hyvin..Saanko olla hetken rauhassa?''
Äiti näytti hieman huolestuneelta, mutta lopulta suostui
''No, antaa olla, voit tutkia taloa kaikessa rauhassa''
Talomme oli samanmallinen kuin Serranoilla, joka johtui siitä, että ne ovat naapurusto taloja.
Keittiö oli sopivan kokoinen. Onneksi vanhemmat olivat saaneet jo suurimmat huonekalut purettua. Huomasin keittiön perällä oven, taitaa olla vessa. Kävelin avaamaan oven, ja se olikin jonkinlainen varasto.
Sitten keittiön vieressä oli jonkinmoinen avara tila, johon mahtuisi pöytä, ei sitä kylla ihan huoneeksi voisi kutsua. Sen jälkeen olisi portaat yläkertaan, ja portaiden vieressä olkkari. Tiesin, että huoneeni olisi yläkerrassa, joten menin sinne. Siellä olis myös yksi huone vanhemmilleni, 2 vessaa, ja yksi vierashuone. Huoneeni oli täynnä pahvilaatikoita.
Heitin kengät pois jalastani ja heittäydyin sängylleni makaamaan. Kaivoin laukustani suositun nuorten lehden, ja aloin lukemaan sitä, mutten pystynyt keskittymään, koska mietin koko ajan tätä päivää. Kun syvennyin juuri ''kysy marinalta'' palstaan, niin tunsin kännykkäni värinähälyttimen taskussani. Ruudussa välkkyi ''Tete llamando'' Hengähdin nopeasti ennen kuin vedin kännykän korvalleni
''Ada puhelimessa''
''Moi, iskäni haluaisi tapansa mukaan tutustua uusiin naapureihin..Kävisikö sulle ja perheelles et tuutte meille illalliselle?''
Parannin asentoani, ja avasin ponkkarini.
''Hmm...Harkitsen asiaa..'' En kuitenkaan pystynyt pidättämään innostustani pidempään
''Harkitisin jo, oon tulossa'' Naurahdin''Varmistan vielä vanhemmilta''

Painoin nappulaa oven vieressä, josta kuului summerin ääni. Samassa kuulin koiran haukuntaa, ja tajusin että tiesin vain Tetestä ja Guillestä, muista perheen jäsenistä en ollut kysellyt. Äitini ja isäni olivat ihan tohkeissaan, mutta olen silti sitä mieltä että he valitsivat liian juhlalliset vaatteet.
Ovi avattiin, ja siellä oli poika, joka oli aika pitkä. Hänellä oli musta hieman kihara tukka, ja hän vaikutti hieman vaivaantuneelta. Samassa koira jota Pepeksi huudeltiin juoksi pojan jalkojen välistä.
Poika hymyili epävarmasti.
''Onko tämä varmasti Serranoilla?'' kysyin pojalta
''Juu juu ehdottomasti'' poika sanoi ja avasi ovea ja viittoili tulemaan peremmälle
''Soy Marcos'' Poika sanoi ja pusutteli meidät kaikki sisälle. Sisällä oli oikea sirkus. Perheen pää, ''Diego'' tuli heti tervehtimään suu korvissa, ja perässään lempeän näköinen vaimo, Lucia, opettajani. Sitten keittiöstä juokee söpö pikku poika, Churro. Guille oli kattamassa pöytää, ja loi minuun lumoavan katseen, ja tunsin taas sen ihanan tunteen vatsassani.
''Tete on yläkerrassa..Taisi mennä vessaan.'' Lucia selosti hymyillen, ja kehui samalla kuinka hyvin minulla oli kouluss mennyt ekaksi päiväksi
''Ai niin, jos haluat, voit mennä hänen huoneeseensa odottamaan.''
Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä. kävelin portaat Teten huoneeseen, joka oli aika värikäs. Istuin tuoliin, jossa oli pyörät. Hilauduin sillä työpöydän luokse, jossa oli tietokone. Tutkailin työpöytää, ja näin kansion joka oli nimetty nimellä Santa Justa Klan fotos. Klikkasin sitä kahdesti, ja siitä avautui kansio täynnä kuvia. Niitä oli otettu koulun treeneistä, keikoilta, jostain ''Humberton'' synttäreiltä, koulun juhlista yms. Selailin kuvia, kunnes huomasin erän merkittävän piirteen. Jokainen kuva, joka oli tallennettu nimellä ''<3'', oli kuva jossa oli Tete ja Guille treeneissä ja taustalla muita bändin jäseniä. Tete ja Guille katsoivat toisiaan syvälle silmiin joka kuvassa. Näytti aivan...no aivan kuin he olisivat..rakastuneita. Yhdessä kuvassa he olivat nenät vastakkain, ja Guillellä oli mikrofoni kädessä. Mutta eiväthän he voineet..hehän...hehän ovat sisaruksia...Nielaisin kuuluvasti, ja olin häkeltynyt.Silloin kuulin askelia huoneeseen päin, ja suljin äkkiä kansion.
''Hola!!'' Tete huudahti iloisena. ''Anteeksi että jouduit odottamaan..'' Tete sanoi. Yritin hymyillä hänelle, vaikka se olikin vaikeaa...Ei ihme jos Tete oli surullinen kun Guille suuteli minua, hänhän on yhdessä oman siskonsa kanssa!!

No näin sain tehtyä, mutta mielestäni tuli jotenkin huonoa ja tönkköä tekstiä.. :? No toivottavasti jotain tästä saa irti
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Maalis 01, 2009 8:45

H-anna kirjoitti:Joo oli taas tosi hyvä osa.MariTere!!!Jään oottamaan jatkoa... :D

Kiitoksia (:

Sullaki hyvä tarina, micorazon! ;)
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja micorazon » Su Maalis 01, 2009 9:31

MariTere kirjoitti:
H-anna kirjoitti:Joo oli taas tosi hyvä osa.MariTere!!!Jään oottamaan jatkoa... :D

Kiitoksia (:

Kiitosh..Sulla on muuten tosi kiva toi alimmainen banneri, ja toi lausahdus on hyvä :D
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Maalis 02, 2009 2:17

micorazon kirjoitti:
MariTere kirjoitti:

Kiitoksia (:

Kiitosh..Sulla on muuten tosi kiva toi alimmainen banneri, ja toi lausahdus on hyvä :D

Joo, mäki tykkään : DD Nenna osaa.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Maalis 02, 2009 3:44

Kiva uusi osa, micorazon! (;
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja micorazon » Ma Maalis 02, 2009 7:30

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiva uusi osa, micorazon! (;

Kiiitti :) Sulta lisää osia tulossa?
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Maalis 02, 2009 8:13

micorazon kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Kiva uusi osa, micorazon! (;

Kiiitti :) Sulta lisää osia tulossa?

On on. Lähiaikoina tulee kyllä.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Maalis 02, 2009 9:08

Sulla hyvä tarinan toinen osa, jatka ihmeessä..:D
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ma Maalis 02, 2009 9:16

Pikkune muokkaus. Se ei ole Churro vaan Curro.
Churrohan on se ... Mikä leivonnainen, mikä lie 8D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Maalis 03, 2009 4:17

Ystävyys koetuksella (osa 4)
-MariTere

"Ei ollut innostusta mennä seuraavana päivänä kouluun kaiken tapahtuneen jälkeen. Jäin kotiin "kipeenä".

DVD saapui aamulla kouluun Guillen ja Valdanon kanssa. He naureskelivat tavalliseen tapaan, kunnes DVD näki NF:n istumassa penkillä n. 20metrin päässä.
"Voi paska. Pojat, en voi mennä tonne.." hän sanoi äkillisesti ja kääntyi poikien eteen.
"Ai miten niin?" Guille kysyi. Hän vilkaisi nopeasti DVD:n ohi.
"Sehän on vain NF. Ja sitäpaitsi hän tulee nyt tänne" Guille jatkoi.
NF käveli nopeaan ja uhkaavaan rytmiin poikien luokse. DVD kääntyi NF:ää päin.
"Hei muruseni!" NF huusi DVD:lle ja moiskautti ison pusun hänen huulilleen ihan niin kuin kaikki olisi normaalisti.
"H-hei.." DVD änkytti takaisin.
"Mitä hittoa? Eikö se tiedä vieläkään mitä mun ja MT:n välillä tapahtui?" DVD ajatteli samalla kun katsoi tyttöystäväänsä hymyillen.
Ajatuksia lensi NF:n puolellakin.
"Nyt se nähdään, että kuka on vielä ihastunut keneen. DVD saa päättää mun ja MT:n väliltä. " hän ajatteli, mutta samalla hymyili DVD:lle aurinkoisesti.
He menivät odottelemaan tunnin alkua luokkaan. NF istuitui DVD:n pulpetin päälle, ja DVD taas Guillen pulpetin päälle.
"Katos noita" NF sanoi osottaen luokan ulkopuolella olevia Guillea ja Tetéä jotka kuhertelivat toistensa seurassa. DVD hymähti ja kietoi kätensä NF:n ympärille.
"Mennäänkö tänään kaupungille?" NF kysyi ja moiskautti ison pusun taas DVD:n poskelle.
"Juu, voinhan mä." DVD sanoi ajatuksissaan.

Iltapäivällä soitin DVD:lle.
"Hei. Meidän pitää jutella, tulisitko hetkeksi tänne?" Aloitin puhelun.
"Joo, mutta nopeasti vaan. Menen tänään nimittäin NF:n kanssa kaupungille" DVD vastasi. Olisin toivonut pitkää juttelutuokiota, mutta näköjään tämä saisi vain riittää. Lopetin puhelun ja menin sängylleni makaamaan. Nukahdin hetkeksi, kunnes ovikello soi. Menin avaamaan oven ja näinkin DVD:n.
"Hei, tule sisään" Sanoin hänelle ja hän tuli sisään käskystä. Kävimme sohvalle istumaan.
"No niin.. Mitäs on tapahtunut?" Aloitti DVD ja katsoi minua sillä ihanalla katseellaan.
"Kerroin NF:lle meistä." Vastasin ja lähennyin häntä. Hän kuitenkin nousi yhtäkkiä seisomaan. Hän ei vähään aikaan saanut sanaakaan suustaan.
"Anteeksi, mutta mitä? Ja nyt yrität saada mua sulle? Ei se näin mee. Mä häivyn." DVD sanoi vihdoin, otti takin naulakosta ja lähti pois ovet paukkuen. Jäin hetkeksi miettimään, kunnes lähdin minäkin. Juoksin hänen perässään kauan, kunnes olimme keskustassa näin NF:n lähestyvän DVD:tä. Menin nopeasti piiloon puun taakse. Katselin sieltä kun NF käveli DVD:tä päin. NF suutelikin DVD:tä intohimoisesti huulille. Tajusin mitä se merkitsi ja lähdin kävelemään pois paikalta.

NF ja DVD menivät kahvilaan. He istuituivat ainooseen tyhjään pöytään. Kahvila oli niin täynnä, että ei melkein kuullut mitä toinen sanoi ison melun takia. He hymyilivät toisilleen ja ottivat toisistaan kädestä kiinni.
"Muistatko mikä päivä huomenna on?" NF suorastaan huusi DVD:lle hymyillen.
"Jonkun rakkaani synttärit, olisko?" DVD vastasi nauraen.
NF hymähti iloisesti, sillä oli varma että tällä kertaa DVD on ainoastaan ja vain hänen kanssaan, ei kenenkään muun.

Seuraavana aamuna menin minäkin kouluun. Olin muistanut tietenkin ostaa entiselle parhaalle kaverilleni lahjan. Näin NF:n koulun käytävällä DVD:n kanssa ja lähdin kävelemään heidän luokseen.
"Ai hei! Tulitko mulle puhumaan vai DVD:lle?" NF sanoi vähän outo hymy kasvoillaan.
"No oikeastaan sulle.." Vastasin hiljaa ja odotin DVD:n poistuvan paikalta.
"No sitten sori, olen varattu. Tai no ethän sä siitä yleensä enää välitä." Hän sanoi näsäviisaasti ja kääntyi poispaikalta. DVD katsoi hetken minuun ja nosti olkapäitänsä ylöspäin viestittäen, että ihan kuin hänellä ei olisi mitään hajua miksi NF kättäytyy noin. Huokaisin syvään ja annoin olla.
Lähdin luokkaan. Tunnin alettua huomasin istuvanikin yksin. NF oli siirtynyt taakse istumaan.
"Eipähän tarvitse kuunnella sen näsäviisauksia" ajattelin hyvillä mielin itsekseni.

Tunnin päätyttyä menin istumaan käytävän penkille. Teté ja Yoli tulivat istumaan viereeni.
"Tänään on NF:llä bileet sen synttäreiden kunniaksi. Tuletko?" Yoli kysyi iloiseen sävyyn. Huokaisin taas kerran syvään ja vastasin:
"Ei se haluu mua sinne."
"Sä tuut sinne mun ystävänä sinne. Piste!" Teté sanoi päättäväisesti syöden samalla Haribokarkkejaan. Päätin totella ystäväni ehdotusta ja lähdin koulun jälkeen laittautumaan bileisiin.
"Ainakin hyvä aika ja paikka antaa NF:lle lahjani." mietin itsekseni samalla kun kävelin kotiini.

Illalla lähestyin kaverini taloa. Sieltä kuului suurta musiikin paukutusta. Katsoin ulkonta yhteen kerrostalon ikkunaan. Näin siellä monia kavereitani bilettämässä. Avasin ulko-oven ja kävelin rappuset ylös NF:n ovelle. Koputin oveen ja kuulin kun joku käveli avaamaan oven. Olin todella jännittynyt. En tiennyt yhtään miten ilta menisi. Ovi aukesi ja näinkin siellä DVD:n. Hän ei sanonut mitään. Hän vain selvästi ihmetteli, että mulla oli pokkaa tulla vielä bileisiin kaiken jälkeen.
"DVD, kuka siellä on?" kuului takanta huutoa. En tiennyt kuka se oli, mutta aika varmasti NF.
"Naapuri vain! Käyn hänen kanssaan juttelemassa vähän." DVD huusi takaisin ja tuli käytävään kanssani sulkien oven perässään.
"Mitä sä täällä teet? Et sä voi olla täällä!" Hän sanoi hiljaa minulle.
"Teté ja Yoli pyys mua tulemaan." Vastasin ja yritin ohittaa DVD:n, niin että pääsisin ovelle. DVD ei kuitenkaan päästynyt minua ja siinä me sitten seisoimme vastakkain. Kasvojemme väli n. 2senttiä.
Pahaksi onneksemme ovi aukesi juuri silloin. "

- - -

Kommentteja, kiitos ;)
Viimeksi muokannut MariTere päivämäärä Ti Maalis 03, 2009 5:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Maalis 03, 2009 4:26

Ihana osa, kirjotat tosi aidon tuntusesti (:
Mahtavaa! Jatka jatka ;)
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Maalis 03, 2009 4:32

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihana osa, kirjotat tosi aidon tuntusesti (:
Mahtavaa! Jatka jatka ;)

Kiitos vain ;)

En tiedä jatkosta, mutta aika varmasti ilmestyy tällä viikolla.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja ibi » Ti Maalis 03, 2009 5:20

Kiva osa oli! Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu??:D
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja sotka » Ti Maalis 03, 2009 7:04

ibi kirjoitti:Kiva osa oli! Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu??:D
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Maalis 03, 2009 8:03

sotka kirjoitti:
ibi kirjoitti:Kiva osa oli! Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu??:D

Kiitti. No, enpä sitä teille vielä kerro ;)

Ens osa ei tuukkaan nyt viel kauheen lähiaikoina, ku itse "NF" (NataliaFan) ei oo kerenny lukee kahta viimosta osaa.. 5. osa tulee ehkä vkl.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen